Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Częstochowa: Dostawa i montaż zewnętrznych rolet osłonowych na budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 56439 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Częstochowie, ul. Jasnogórska 15A, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3449900, 3449901, fax 034 3627210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zewnętrznych rolet osłonowych na budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zewnętrznych rolet osłonowych ograniczających wpływ promieni słonecznych na nagrzewanie się szyb elewacyjnych na budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie, ul. Jasnogórska 15a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 43.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 - 4 Ustawy Pzp. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę w okolicznościach o których mowa w art.89 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA 1. Dokument, o którym mowa w pkt. 2, może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzony datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem ``za zgodność z oryginałem`` oraz podpisany przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentem Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt. 2, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w uwadze 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokument sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie Oferenta, że dokonał on wizji lokalnej, pomiarów w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ, Umowa) i ich akceptacji. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżęli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownik budowy - branża budowlana) wraz z kserokopią odpowiednich uprawnień (zgodnie z art. 12 ust. 1i 2 oraz art. 42 ust. 4 Ustawy - Prawo Budowlane - Dz.U.03.Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7. Parafowany przez osobę podpisującą ofertę projekt umowy stanowiący zał. Nr. 4 do SIWZ. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak, któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania przetargowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Częstochowie ul. Jasnogórska 15a 42-200 Częstochowa Pokój 211, w godzinach 8:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Częstochowie ul. Jasnogórska 15a 42-200 Częstochowa Pokój 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Roboty brukarskie na terenach stan. zas. kom. gminy, admin. i zarz.przez ZGM TBS w Sp.z o.o. ul. POW 24,42-200 Częstochowa oraz stanowiących własność ZGM TBS Sp.z o.o. ul. POW24,42-200 Częstochowa"
- "Remont pomieszczeń administracji w Areszcie Śledczym w Częstochowie"
- Dostawa stanowiska do badania procesów beztlenowych w warunkach półciągłych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zamówienie na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
- Remont klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Dostępnej 44 oraz remont klatki schodowej, schodów wejściowych i cokołu w budynku komunalnym przy ul. Grotowskiej 1
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Tyczynie - II PRZETARG" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Głogowie Młp. - II PRZETARG" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.