eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania badań chemicznych, serologicznych i mikrobiologicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania i demineralizacji wody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20



Ogłoszenie nr 564269-N-2020 z dnia 2020-07-20 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania badań chemicznych, serologicznych i mikrobiologicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania i demineralizacji wody
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny 59728000000000, ul. ul. Józefa Brodowicza  13 , 30-965  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 931 000, e-mail wiw@wiw.krakow.pl, faks 122 931 090.
Adres strony internetowej (URL): www.wiw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.wiw.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania badań chemicznych, serologicznych i mikrobiologicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania i demineralizacji wody
Numer referencyjny: WIW-AG.272.07.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania badań chemicznych, serologicznych i mikrobiologicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania i demineralizacji wody obejmująca: W części 1 zamówienia dostawę materiałów pomocniczych do oznaczeń laboratoryjnych, W części 2 zamówienia dostawę palników rtęciowych do mikroskopu fluorescencyjnego, W części 3 zamówienia dostawę folii aluminiowej, W części 4 zamówienia dostawę pojemników na odpady z diagnozowania, W części 5 zamówienia dostawę akcesoriów do będących w posiadaniu Zamawiającego urządzeń f-my FOSS, W części 6 zamówienia dostawę akcesoriów do będącego w posiadaniu Zamawiającego pieca mikrofalowego Anton Paar Multiwave 3000, W części 7 zamówienia dostawę kolumn chromatograficznych, W części 8 zamówienia dostawę kolumn do oznaczania kokcydiostatyków HPLC, W części 9 zamówienia dostawę akcesoriów do oznaczania WWA, W części 10 zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych do będącego w posiadaniu Zamawiającego spektrometru absorpcji atomowej Hitachi ZA 3000, W części 11 zamówienia dostawę akcesoriów do pH metru prod. Schott W części 12 dostawę akcesoriów do wykonywania oznaczeń metodą HPLC, W części 13 zamówienia dostawę akcesoriów do będących w posiadaniu Zamawiającego aparatów E-16 SOX i E-416 prod. Buchi, W części 14 zamówienia dostawę materiałów pomocniczych do badań toksykologicznych, W części 15 zamówienia dostawę akcesoriów do zmywarki laboratoryjnej G7883CD prod. Miele, W części 16 zamówienia dostawę materiałów pomocniczych do diagnostyki wścieklizny metodą hodowli komórek neuroblastomy, W części 17 zamówienia dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego, W części 18 zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody Elix 5 i Milli-Q Gradient A10 prod. Millipore, W części 19 zamówienia dostawę materiałów eksploatacyjnych do systemu demineralizacji wody HLP 10RO prod. Hydrolab. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki wykonania zamówienia dla wszystkich części: 1. Wymagany okres gwarancji (termin ważności): 12 miesięcy 2. W części 18 Zamawiający dopuszcza tylko oryginalne wkłady nie wymagające adapterów, przeróbek systemów oczyszczania wody oraz dodatkowych czynności serwisowych podczas instalacji. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in. z naruszeniem powtarzalności wyników badań, uszkodzeniem urządzeń itp. 3. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów i przeznaczenia. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42956000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) - załącznik nr 3 a, b, c, d, e, f, g,h,i,j,k,l,ł,m,n,o,p,r,s do SIWZ - w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP - tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Nie dotyczy. Forma dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). 2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał). 3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej (oryginał). 4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 3 umowy; b) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 5 ust 1.nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty; c) Zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmian stawki podatku VAT lub innych publicznoprawnych obciążeń, mających wpływ na wysokość zaoferowanej przez WYKONAWCĘ ceny, w wysokości wynikającej ze wskazanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Błony uszczelniające do płytek 96-dołkowych, niesterylne o wymiarach: 132mm x 82mm, grubość min. 50 um 1 op. = 100 szt. 1 op. 2 Ezy platynowe o średnicy O oczka 2 mm - 1 ul 1 szt. 1 szt. 3 Ezy platynowe o średnicy O oczka 5mm - 10 ul 1 szt. 1 szt. 4 Eza bakteriologiczna, drucik: stal - nikiel - chrom (średnica wewnętrzna oczka ezy: 3-4 mm) 1 op. = 10 szt. 2 op. 5 Ezy polipropylenowe, sprężyste, o pojemności 1 ul, jałowe 1 op. = 1000 szt. 11 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 6 Ezy polipropylenowe o pojemności 10 ul, jałowe (polistyrenowe) z zakończeniem prostym z oczkiem, 1 op. = 1000 szt. 31 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 7 Końcówki sterylne z filtrem, o pojemności 0,5-10 ul, w statywie, czystości PCR (wolne od: inhibitorów PCR, DNAz, RNAz, pirogenów), pasujące do pipet Finpipette F2, będących w posiadaniu zamawiającego 1 op. = 10 pudełek x 96 szt. 1 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 8 Końcówki sterylne z filtrem, o pojemności 1-200 ul, w statywie, czystości PCR (wolne od: inhibitorów PCR, DNAz, RNAz, pirogenów), pasujące do pipet Transferpette S, będących w posiadaniu zamawiającego 1 op. = 10 pudełekx 96 szt. 2 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 9 Końcówki sterylne z filtrem, o pojemności 100-1000 ul, w statywie, czystości PCR (wolne od: inhibitorów PCR, DNAz, RNAz, pirogenów), pasujące do pipet Labmate+, będących w posiadaniu zamawiającego 1 op. = 10 pudełek x 100 szt. 1 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 10 Końcówki o pojemności: 10 ul do pipet Firmy HTL LAB SOLUTIONS (pipeta DISCOVERY COMFORT) 1 op.= 1000 szt. 10 op. 11 Końcówki o pojemności: 1000 ul do pipet Firmy HTL LAB SOLUTIONS (pipeta DISCOVERY COMFORT) 1 op.= 1000 szt. 3 op. 12 Końcówki Finntip 250 Universal w worku, pojemność 0,5-250 ul, długość 52mm 1 op.= 1000 szt. 1 op 13 Końcówki Finntip 1000 w worku, pojemność 100-1000 ul, długość 71 mm 1 op.= 500 szt. 4 op. 14 Końcówki Finntip 5 ml w worku, pojemność 0,5-5 ml, długość 147 mm 1 op.= 250 szt. 4 op. 15 Końcówki typu GILSON FL MEDICAL o pojemności 200 ml, autoklaw owalne 1 op.= 1000 szt. 88 op. 16 Końcówki propylenowe o pojemności 200 ul, bezbarwne w autoklawowalnych pudełkach pasujące do będących w posiadaniu zamawiającego pipet typu Transferpette Firmy Brand oraz Labmate HTL, autoklawowalne. Wolne od DNazy, RNazy i pirogenów, sterylne, SAL of 10-6, z wyprofilowanym kołnierzem 1 op. = 10 pudełek x 96 szt. 1 op. 17 Końcówki polipropylenowe o pojemności 300 ml pasujące do będących w posiadaniu Zamawiającego pudełek i pipet typu Finnpippette Firmy Thermo Labsystem. 1 op.=1000 szt. 40 op. 18 Końcówki polipropylenowe o pojemności 1000 ml pasujące do będących w posiadaniu Zamawiającego pudełek i pipet typu Finpippette firmy Thermo Labsystem, autoklawowalne 1 op.=500 szt. 9 op. 19 Końcówki polipropylenowe o pojemności 5000 ul pasujące do pipet BIO-HIT. 1op.= 250 szt. 4 op. 20 Końcówki o pojemności 5 ml, pasujące do będących w posiadaniu Zamawiającego pudełek i pipet typu Transferpette Firmy Brand, autoklawowalne 1 op. = 200 szt. 60 op. 21 Końcówki o pojemności 5 ml w pudełkach autoklawowalnych pasujące do będących w posiadaniu Zamawiającego pipet typu Transferpette Firmy Brand, autoklawowalne. 1 pudełko 5 pudełek 22 Końcówki polipropylenowe o pojemności 5 ml pasujące do będących w posiadaniu Zamawiającego pudełek i pipet typu Finpippette firmy Thermo Labsystem, autoklaw owalne do temp. 1210C 1 op.=250 szt. 14 op. 23 Końcówki do homogenizatora OmniTip(s) do tkanek twardych wymiar 7 mm X 110 mm. 1 op. = 25 szt. 4 op. 24 Pudełka TipBox na końcówki o pojemności 500-5000 ul dedykowane do pipet firmy Brand. Pudełka mieszczą 28 końcówek. 1 szt. 5 szt. 25 Pudełka na końcówki do pipet o pojemności 0,5-5 ml kompatybilne z pipetami typu Finpipette firmy ThermoLabsystem. 1 szt. 14 szt. 26 Probówki polipropylenowe stożkowe Eppendorfa o pojemności 1,5 ml 1 op.=500 szt. 14 op. 27 Mikroprobówki polipropylenowe, bezbarwne, z zamknięciem, okrągłodenne, o pojemności 2,0 ml, autoklawowalne 1op= 500 szt. 12 op. 28 Probówki polistyrenowe o pojemności 5 ml, okrągłodenne z obrzeżem, ze znaczkami (wymiary: 12 x 86 mm), jałowe 1 op.=200 szt. 3 op. 29 Probówki polipropylenowe PP (12 x 75 mm) z korkami o pojemności 5 ml, bez obrzeża, bez znaczników. 1 op. = 500 szt. 2 op. 30 Probówki polipropylenowe o pojemności 13 ml, okrągłodenne, z korkiem dwupozycyjnym, skalą, Sarstedt, sterylne 1 op.= 25 szt. 8 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 31 Próbówki do wirówek, typu Falcon, o pojemności 15 ml, wytrzymujące wirowanie 6000/min, sterylne 1op= 50 szt. 20 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 32 Próbówki do wirówek, typu Falcon, o pojemności 50 ml, wytrzymujące wirowanie 6000/min, sterylne 1op= 25 szt. 20 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 33 Probówki polipropylenowe stożkowe o pojemności 15 ml z podziałką i zakręcanym korkiem, jałowe. 1 op.=50 szt. 5 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 34 Probówki polipropylenowe stożkowe o pojemności 15 ml z podziałką i zakręcanym korkiem, nie jałowe. 1 op.=50 szt. 25 op. 35 Probówki polipropylenowe stożkowe o pojemności 50 ml z podziałką i zakręcanym korkiem, nie jałowe. 1 op.=50 szt. 16 op. 36 Probówki polipropylenowe stożkowe o pojemności 50 ml z podziałką i zakręcanym korkiem, jałowe. 1 op.=25 szt. 4 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 37 Probówka PS 5 ml (13 x 75mm) okrągłodenna z obrzeżem, ze znacznikami 1 op. = 500 szt. 2 op. 38 Pałeczki Drigalskiego (głaszczki), gładkie, nie rysujące agaru, sterylne. 1op.= 5 szt. 500 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 39 Pałeczki polistyrenowe z wacikiem w probówce transportowej jałowej, bez podłoża. 1op.= 500 szt. 5 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 40 Pincety polistyrenowe białe, indywidualnie pakowane, jałowe 1 szt. 100 szt. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 41 Pinceta prosta, końce zaokrąglone ze stali nierdzewnej, 120 mm 1 szt. 20 szt. 42 Pinceta standardowa, anatomiczna, szpiczasta zestali stali nierdzewnej, dł. 90 mm, bez ząbka 1 szt. 4 szt. 43 Pinceta chirurgiczna ze stali nierdzewnej, długość: 115 mm z ząbkiem, końce zaokrąglone 1 szt. 4 szt. 44 Pipety typu Pasteura, polietylenowe, 1ml, 150 mm 1 op.=500 szt. 3 op. 45 Pipety typu Pasteura, polietylenowe, 1 ml, indywidualnie pakowane, jałowe 1 op.=500 szt. 2 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 46 Płytki nieopłaszczone (titracyjne) 96-dołkowoML-pla okrągłodenne, o pojemności 300 ml, nie jałowe. 1 op.=50 szt. 9 op. 47 Pokrywka do płytek titracyjnych polistyrenowa jałowa, indywidualnie pakowana 1 szt. 20 szt. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 48 Pojemniki na mocz o pojemności 120 ml z nakrętką, nie jałowe 1 op.=100 szt. 3 op. 49 Pojemniki na mocz o pojemności 120 ml, z nakrętką, jałowe 1 op.=50 szt. 2 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 50 Szalki Petriego jednorazowe (plastykowe) o średnicy O 60 mm aseptyczne, 1 op.=1000 szt. 1 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 51 Szalki Petriego jednorazowe (plastykowe) o średnicy O 90 mm aseptyczne, 1 op.= 480 szt. 244 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 52 Szalki Petriego jednorazowe (plastykowe) o średnicy O 140 mm, aseptyczne, 1 op.= 110 szt. 8 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 53 Woreczki na próbki z wytrzymałego LDPD z praktycznym zamknięciem strunowym. Przystosowane do przechowywania i transportu próbek, z białym polem do opisu, grubość 50 um, o wymiarach: szerokość 160, długość: 220 mm. 1 op.= 100 szt. 5 op. 54 Woreczki na próbki z wytrzymałego LDPD z praktycznym zamknięciem strunowym. Przystosowane do przechowywania i transportu próbek, z białym polem do opisu, grubość 50um, o wymiarach: szerokość 250 mm, długość: 300 mm. 1 op. = 100 szt. 2 op. 55 Woreczki stojące z zamknięciem oraz z polem do opisu o wymiarach: 7,5 cm x 18,5 cm (o pojemności 118 ml), jałowe 1 op.=500 szt. 2 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 56 Woreczki z zamknięciem oraz z polem do opisu o wymiarach: 15 cm x 23 cm (o 710 ml), jałowe. 1 op.=500 szt. 1 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 57 Worki na odpady do stojaków BRAND PA 1 op.= 50 szt. 1 op. 58 Worki do stomachera do pipetowania z filtrem bocznym o pojemności 400 ml, sterylne 1 op.=500 szt. 1 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 59 Worki do stomachera z filtrem na całej powierzchni o pojemności 400 ml, sterylne 1 op.=500 szt. 7 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 60 Worki do stomachera bez filtra, o pojemności 400 ml, sterylne 1 op.=500 szt. 5 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 61 Igły jednorazowe "0,8" 1 op.=100 szt. 1 op. 62 Strzykawki jednorazowe o pojemności 5 ml 1 op. = 100 szt. 12 op. 63 Lignina w płatach 1 op. = 5 kg 8 op. 64 Lignina w rolkach 1 rolka 170 rolek 65 Fartuchy ochronne jednorazowe z włókniny. 1 op.=10 szt. 60 op. 66 Maski ochronne jednorazowe z gumką. 1 op.=50 szt. 12 op. 67 Zarękawniki ochronne flizelinowe ze ściągaczem przy nadgarstku przewiewne. 1 op.= 500 szt. 2 op. 68 Rękawiczki nitrylowe niesterylne niepudrowane, rozmiar S 1 op. = 100 szt. 321 op. 69 Rękawiczki nitrylowe niesterylne, niepudrowane, rozmiar M 1 op. = 100 szt. 260 op. 70 Rękawiczki nitrylowe niesterylne, niepudrowane, rozmiar L 1 op. = 100 szt. 80 op. 71 Rękawice nitrylowe Shield Skin TM Orange z długim mankietem 300 mm, ochrona biologiczna - AQL 0,65,grubość 0,17 mm, rozmiar S 1 op. = 50 szt. 11 op. 72 Rękawice nitrylowe Shield Skin TM Orange z długim mankietem 300 mm, ochrona biologiczna - AQL 0,65,grubość 0,17 mm, rozmiar M 1 op. = 50 szt. 25 op. 73 Rękawice nitrylowe Shield Skin TM Orange z długim mankietem 300 mm, ochrona biologiczna - AQL 0,65,grubość 0,17 mm, rozmiar L 1 op. = 50 szt. 20 op. 74 Sączki ilościowe (bezpopiołowe) o średnicy O 12,5 cm, zawartość popiołu nie więcej niż 0,007%. Przemywane kwasem, wolne od minerałów i jonów metali. 1 op. = 100 szt. 2 op. 75 Sączki bibułowe jakościowe o średnicy O 12,5 cm, twarde. Zawartość popiołu 0,1 do 0,2%. Do wodnych roztworów soli, gramatura ok. 70g/m3. Grubość ok. 0,16mm. Czas filtracji ok. 22s. retencja mniejsza niż 4um. 1 op.=100 szt. 25 op. 76 Sączki bibułowe beztłuszczowe o średnicy O 12,5 cm 1 op. = 100 szt. 2 op. 77 Sączki bibułowe jakościowe o średnicy O 15 cm o średniej szybkości sączenia (bez azotanów) 1 op. = 100 szt. 4 op. 78 Sączki jakościowe standardowe Whatman, nr 1, średnica: 90 mm 1 op. = 100 szt. 5 op. 79 Sączki jakościowe standardowe Whatman, nr 1, średnica: 150 mm 1 op. = 100 szt. 5 op. 80 Gilzy ekstrakcyjne o wymiarach 33 x 94 mm 1 op. = 25 szt. 1 op. 81 Korki celulozowe średnica podstawy: 25 mm średnica górna: 30 mm 1 szt. 5000 szt. 82 Korki celulozowe średnica podstawy: 30 mm średnica górna: 44 mm 1 szt. 5000 szt. 83 Korki celulozowe średnica podstawy: 7 mm średnica górna: 9,5 mm 1 szt. 5000 szt. 84 Korki celulozowe średnica podstawy: 24 mm średnica górna: 36 mm 1 szt. 5000 szt. 85 Korki celulozowe średnica podstawy: 15 mm średnica górna: 25 mm 1 szt. 3000 szt. 86 Naboje gazowe CV 360 (37 mm x 140 mm) pasujące do palnika FIREBOY, (pojemność 90 ml) 1 op. = 6 szt. 3 op. 87 Filtry do pipet automatycznych Transferpette S (0,5 - 5 ml) 1 op. = 25 szt. 2 op. 88 Filtry do pipet automatycznych Transferpette S (1 - 10 ml) 1 op. = 25 szt. 2 op. 89 Sterylne ostrza chirurgiczne nr 24 1 op. = 100 szt. 3 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 90 Nożyczki mikroskopowe (precyzyjne) 110 mm, proste ze szpiczastymi końcówkami. 1 szt. 4 szt. 91 Nożyczki laboratoryjne ze stali, matowe z ostrymi końcówkami, proste 140 mm. 1 szt. 20 szt. 92 Nożyczki metalowe 145 mm, zwykłe, proste 1 szt. 10 szt. 93 Nożyczki metalowe 145 mm, precyzyjne, proste 1 szt. 10 szt. 94 Nożyczki chirurgiczne 2 końce ostre (zagięte) 165 mm. 1 szt. 10 szt. 95 Nożyczki chirurgiczne 2 końce ostre (proste) 175 mm. 1 szt. 10 szt. 96 Koszyk druciany prostopadłościenny o wymiarach podstawy: 100 mm x 100 mm 1 szt. 10 szt. 97 Koszyk druciany prostopadłościenny o wymiarach podstawy: 150 mm x 150 mm 1 szt. 10 szt. 98 ML- Plate 1.Jednorazowe białe płyty PCV do oznaczania grup krwi i serologii na 50 testów ( 5 X 10 celek). 1 op. = 50 szt. 40 op. 99 Zlewki polipropylenowe skalowane z malowaną podziałką 500 ml 1 szt 2 szt. 100 Zlewki polipropylenowe skalowane z malowaną podziałką 1000 ml 1 szt. 3 szt. 101 Zlewki polipropylenowe skalowane z malowaną podziałką 2000 ml 1 szt. 2 szt. 102 Zlewki polipropylenowe skalowane z malowaną podziałką 3000 ml 1 szt. 2 szt. 103 Zlewki polipropylenowe skalowane z malowaną podziałką 5000 ml 1 szt 2 szt. 104 Kapturki aluminiowe 15/16 Labocap, bez uchwytów, srebrne 1 op. = 100szt. 5 op. 105 Rynienki do liczenia larw włośni o wymiarach zgodnych z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/1375, do stosowania z trychinoskopem. 1 szt. 10 szt. 106 Element mieszający z PTFE, poligon; średnica 7-8 mm, długość 40 mm (mieszadełko magnetyczne pokryte teflonem). 1 szt. 5 szt. 107 Mieszadełko magnetyczne z teflonu o wymiarach ok. 25 x 8 mm 1 op. = 1 szt. 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa palników do mikroskopu fluorescencyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Palniki rtęciowe HBO 103 W2 do mikroskopu fluorescencyjnego. 1 szt 8 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa folii aluminiowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Folia aluminiowa AL./30/R/1050x500 1 rolka a 20 kg 1 rolka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa pojemników na odpady z diagnozowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Okrągłe pojemniki na odpady o pojemności 60 litrów do spalania, z hermetycznie zamykaną pokrywą. - kolor: czerwony 1 szt. 1450 szt. 2 Okrągłe pojemniki na odpady płynne o pojemności 15 litrów do spalania, z hermetycznie zamykaną pokrywą - kolor: żółty 1 szt. 960 szt. 3 Okrągłe pojemniki na odpady płynne o pojemności 15 litrów do spalania, z hermetycznie zamykaną pokrywą - kolor: czerwony 1 szt. 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa akcesoriów do będących w posiadaniu Zamawiającego urządzeń f-my FOSS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Katalizator do oznaczania azotu metodą Kjeldahla. Skład tabletki: - 3,5 g K2SO4 - 0,4 g CuSO4 . 5H2O 1op.= 1000 szt. 2 op. 2 Probówki do mineralizacji typu Kjeldahla o pojemności: 250 cm3 pasujące do aparatu Kjeltec TM 2300 1 op. = 6 szt. 1 op. 3 Tygle filtracyjne szklane, o porowatości: 2 i pojemności 30 ml do aparatu Fiberteck 2010 1op. = 6 szt. 2 op. 4 Kolumna redukcyjna z kadmem pasująca do aparatu FIAstar 5000 1 op.= 3 szt. 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa akcesoriów do będącego w posiadaniu Zamawiającego pieca mikrofalowego Anton Paar Multiwave 3000
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kompletne pokrywki do naczyń teflonowych (XF 100) zawierające: uchwyt dysku bezpieczeństwa, dysk bezpieczeństwa, uchwyt uszczelki, podłączenie strzykawkowe, śrubę wentylującą, uszczelkę do naczyń ciśnieniowych M+H+XF 1 op.= 8 szt. 1 op 2 Pokrywka ochronna do naczynia ciśnieniowego XF100 1 szt. 8 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Dostawa kolumn chromatograficznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kolumna chromatograficzna Kinetex 2,6u, Biphenyl 100 A, LC Column 100 x 2.1 mm (1) 1 op. = 1 szt. 2 szt. O jakości produktu f-my Phenomenex PHX-00D-4622-AN lub równoważny 2 Kolumna Luna 3u C8 (2), 100A, 75 x 2,0 mm (1) 1 op. = 1 szt. 2 szt. O jakości produktu f-my Phenomenex PHX-00C-4248-B0 lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Dostawa kolumn do oznaczania kokcydiostatyków HPLC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kolumna chromatograficzna z wypełnieniem typu Poroshell EC-C18, rozmiar cząstek 2,7 um, długość 150 x 2,1 mm, wielkość porów 120 AA, powierzchnia aktywna 130 m2/g, zawartość węgla 10 %, zakres pH: 2-8. Podwójnie Endcapped 1op.=1 szt. 1 szt. O jakości produktu Agilent 963775-902 lub równoważny 2 Kolumna chromatograficzna z wypełnieniem C18 do oznaczania WWA, rozmiar cząstek 5 um, długość 250 x 30 mm, wielkość porów 95 AA, powierzchnia aktywna 160 m2/g, zawartość węgla 14 %, zakres pH: 2-8. 1 op. = 1szt. 1 szt. O jakości produktu Agilent 959990-318 lib równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Dostawa materiałów pomocniczych do oznaczania WWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kolumienki SPE typu molecular imprinted polymers do oczyszczania próbek produktów mięsnych w oznaczeniu WWA wypełnienie SupelMIP SPE-PAHs 50 mg/3ml 1 op. = 50 szt. 10 op. O jakości produktu Sigma-Aldrich 52773-U lub równoważny 2 Probówki wirókowe z filtrem z membrany nylonowej, rozmiar porów 0.22 mm, objętość probówki 2 ml, objętość filtra 0,5 ml 1 op. = 200 szt. 1op. O jakości produktu Sigma - Aldrich CLS8169-200EA lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Spektrometru absorpcji atomowej Hitachi ZA 3000
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Naczynka PS do autosamplera 1 op. = 1000 szt. 1 op. 2 Kuwety grafitowe pirolityczne pokrywane Pyro Tube C II HR 1 op. = 10 szt. 2 op. 3 Rurka szklana Heated Quartz Cell without the suport (bez metalowego uchwtu) 1 szt. 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Dostawa akcesoriów do pH - metru firmy Schott
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda z czujnikiem temperatury NTC 30 kOHM, BlueLine 14 pH pasująca do pH-metru Schott CG 843P 1 szt 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Dostawa akcesoriów do wykonywania oznaczeń metodą HPLC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Fiolki z gwintem (naczynka) do autosamplera, szkło oranżowe, z polem do opisu, średnica ok. 12 mm, wysokość: 32 mm 1 op. =100 szt. 10 op. 2 Zakrętki (zakrywki nakręcane), wykonane z PP, z membraną (septą) PTFE, silikon biały. Zakrętki pasujące do fiolek z pkt 1. 1 op. =100 szt. 10 op. 3 Wkładki do naczynek, średnica 5 mm. Pojemność 0,10 ml, stożkowa, szklana. Pasująca do naczynek z pkt. 1 1 op. = 100 szt. 2 op. 4 Wkładki do naczynek, średnica 5 mm. Pojemność 0,15 ml, stożkowa, polipropylen. Pasująca do naczynek z pkt. 1 1 op. = 100szt. 5 op. 5 Kolumienki SPE Sep-Pak Plus Alumina N cartridge 1710 mg sorbentu, rozmiar ziaren 50-300 um. 1 op. = 50 szt. 2 op. O jakości produktu Waters WAT020510 lub równoważney 6 Sole do ekstrakcji QuEChERS 150 mg MgSO4 and 50 mg C18, 2 mL Tube, 100/pk 1 op = 100 szt. 2 op. O jakości produktu Waters 186008075 lub równoważny 7 Kolumienki do oczyszczania mykotoksyn (metabolity deoksyniwalenolu) typu MycoSep 225 Trich 1 op. = 25 szt. 3 op. O jakości produktu Romer-Labs 10001952 (COCMY2225mba) lub równoważny 8 Kolumna chromatograficzna Alltima HP Alltech C18 5um, 3.0 x 150mm, end-capped 1 op. = 1 szt. 1 szt. O jakości produktu HC-87602 lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Dostawa akcesoriów do aparatów Buchi E-816 SOX i E-416
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tuby do hydrolizy do aparatu do hydrolizy E-416 1 op. = 4 szt. 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Dostawa materiałów pomocniczych do badań toksykologicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki Eppendorfa z filtrem wirówkowym Nanosept MF z membraną Bio-Inert, rozmiar porów 0,2 um. 1 op. = 100 szt. 1 op. O jakości produktu Pall Corporation ODM02C34 lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Dostawa akcesoriów do zmywarki Miele G7883CD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dysza iniekcyjna ID 240, 6x240 mm 1 op. =1 szt. 10 op O jakości produktu LLG-6053677 lub równoważny 2 Dysza iniekcyjna ID 200, 6x200 mm 1 op.=1 szt. 10 op O jakości produktu LLG-6080154 lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42956000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Dostawa materiałów pomocniczych do diagnostyki wścieklizny metodą hodowli komórek neuroblastomy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Probówki jałowe z podziałką, o pojemności 15 ml, typ Falkon z zatrzaskiwanym wieczkiem EZ Flip PP w workach (nie dopuszcza się styropianowych statywów). Pakowane po 50 szt. 1 op. = 50 szt. 60 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 2 Probówki jałowe z podziałką o pojemności 50 ml, typ Falkon z zatrzaskiwanym wieczkiem EZ Flip PP w workach (nie dopuszcza się styropianowych statywów). 1 op.= 25 szt. 2 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 3 Płytki 96-dołkowe cellculture polistyrenowe, płaskie dno z pokrywką, do hodowli komórkowej. Pakowane oddzielnie, sterylne. 1 szt. 200 szt. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 4 Butelki do hodowli wirusologicznych ze skośną szyjką i zakrętkami wyposażonymi w filtr zapewniający swobodną wymianę gazową w trakcie trwania hodowli 75cm2, jałowe. 1 op.= 5 szt. 40 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 5 Butelki do hodowli wirusologicznych ze skośną szyjkąi zakrętkami wyposażonymi w filtr zapewniający swobodną wymianę gazową w trakcie trwania hodowli 25 cm2, jałowe. Pakowane po 10 szt. 1 op.= 10 szt. 60 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 6 Pipety jednorazowe z filtrem o pojemności 5 ml, jałowe. 1 szt. 600 szt. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 7 Pipety jednorazowe FL MEDICAL z filtrem o pojemności 10 ml, jałowe, indywidualnie pakowane. Nie dłuższe niż 30 cm ! 1 szt. 2000 szt. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 8 Probówki Eppendorfa bezbarwne, stożkowe 1,5 ml, z podziałką, odporne na mrożenie do -300C, autoklawowalne, sterylne. Pakowane po min. 50 szt. 1 op. = 50 szt. 10 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 9 Kriofiolki z gwintem wewnętrznym o pojemności 2 ml (do przechowywania w ciekłym azocie), jałowe. 1 op.= 50 szt. 2 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 10 Końcówki polipropylenowe z filtrem o pojemności 1000 ul bezbarwne w pojemnikach pasujące do będących w posiadaniu Zamawiającego pipet typu Finnpipette, jałowe. 1 op.= 100 szt. 10 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności. 11 Końcówki polipropylenowe z filtrem bezbarwne o pojemności 300 ul w pojemnikach pasujące do będących w posiadaniu zamawiającego pipet typu Finnpipette, jałowe. 1 opak. = 96 szt. 30 op. Do każdorazowej dostawy winien być załączony dokument potwierdzający jałowość produktu dla dostarczonej serii oraz datę ważności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pipeta automatyczna 1 kanałowa o zmiennej objętości Finnpipette Digital, o pojemności 0,5 - 5 ml, autoklawowalna z zatrzaskującym się pokrętłem zapobiegającym przypadkowej zmianie objętości, krok nastawy 0,05 ml 1 szt. 2 szt O jakości produktu Finnpipette 4641110 lub równoważny 2 Pipeta automatyczna 8 kanałowa o zmiennej objętości Finnpipette Digital, o pojemności 30 - 300 ul, autoklawowalna do końcówek Flex 300 i 300 z zatrzaskującym się pokrętłem zapobiegającym przypadkowej zmianie objętości, krok nastawy 5 ul. 1 szt. 2 szt O jakości produktu Finnpipette 4641090 lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody Elix 5 i Milli-Q Gradient A10 prod. Millipore
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wkład Progard 1 zgodny z systemem oczyszczania wody Elix 5 f-my Millipore 1 szt. 6 szt. O jakości produktu Millipore RR400CP00 2 Wkład prefiltra zgodny z systemem oczyszczania wody Elix 5 f-my Millipore 1 szt. 6 szt. O jakości produktu Millipore LW-SAPLPK001 3 Wkład Q-GARD 1 zgodny z systemem oczyszczania wody Milli-Q Gradient A10 1 szt. 1 szt. O jakości produktu Millipore RR400Q101 4 Wkład Quantum IX zgodny z systemem oczyszczania wody Milli-Q Gradient A10 1 szt. 1 szt. O jakości produktu Millipore RRQTUMOIX 5 Filtr końcowy Millipack zgodny z systemem oczyszczania wody Milli-Q Gradient A10 f-my Millipore 1 szt. 1 szt. O jakości produktu Millipore RAFFC0250 6 Lampa UV FOR MQ CENTURY zgodna z systemem oczyszczania wody Milli-Q Gradient A10 f-my Millipore 1 szt. 1 szt. O jakości produktu Millipore 265021701 7 Lampa A10 UV REPLACE KIT zgodna z systemem oczyszczania wody Milli-Q Gradient A10 f-my Millipore 1 szt. 1 szt. O jakości produktu Millipore RAA10UVM1 8 Lampa ASM UV W/CABLE zgodna z systemem oczyszczania wody Millipore 1 szt. 1 szt. O jakości produktu Millipore 2650110C1 9 Filtr oddechowy zbiornika TankMPKO1 1 szt. 2 szt. O jakości produktu Millipore TankMPKO1 10 Membrana RO (ELIX 5) CDRC60201 1 szt. 1 szt. O jakości produktu. Millipore CDRC60201
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42956000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjne do systemu demineralizacji wody HLP 10RO prod. Hydrolab
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr H1 zgodny z systemem demineralizacji wody HLP 10RO firmy Hydrolab 1 szt. 5 szt 2 Filtr H2 zgodny z systemem demineralizacji wody HLP 10RO firmy Hydrolab 1 szt. 5 szt 3 Prefiltr osadowy zgodny z systemem demineralizacji wody HLP 10RO firmy Hydrolab 1 szt. 5 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42956000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
Czas dostawy każdej partii towaru, liczony od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.