Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Puławy: Remont dachu budynku internatu - segment C im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym
Numer ogłoszenia: 56396 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Puławskiego, Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886-51-92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku internatu - segment C im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku internatu - segment C im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym polegający na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na dachówkę ceramiczną typu holenderka. Zakres robót obejmuje: - Roboty rozbiórkowe (eternit, żużel), - Miejscowa wymiana zniszczonych elementów drewnianych konstrukcji więźby dachowej (murłaty, krokwie, płatwie, jętki), - Zaimpregnowanie wszystkich elementów drewnianych nowych i nie wymienionych, preparatem grzybobójczym i ogniochronnym, - Wymiana obróbek blacharskich z blachy stal. ocynk na blachę stal. powlekaną, - Wymiana izolacji termicznej z żużla na wełnę mineralną grubości 20cm, - Wymiana pokrycia dachu z eternitu na dachówkę ceramiczną typu holenderka, - Wykonanie izolacji przeciwwodnej i paroizolacyjnej z folii PE, - Wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej na blachę stalową powlekaną, - Wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej na blachę tytanowo-cynkową, - Wymiana konstrukcji i obudów lukarn, - Wymiana okien w lukarnach o konstrukcji i wyglądzie jak istniejące, - Remont kominów (przemurowanie, otynkowanie, malowanie), - Wymiana instalacji odgromowej, - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączony: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymagany kierownik budowy: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi) załącznik nr 3 do SIWZ 5. Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie wykonywania remontu dachu o wartości minimum brutto 200 000,00 zł każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców- załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w punkcie 5 zostały wykonane należycie (co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum brutto 200 000,00 zł każda, w zakresie wykonywania remontu dachu)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy, pok. 202 w godzinach pracy urzędu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć na adres Starostwa Powiatowego w Puławach Al. Królewska 19,24-100 Puławy, pokój 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Świadczenie usług grupowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin w formie ubezpieczenia w okresie 24 miesięcy
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na sieci drogowej zarządzanej przez Zarząd Dróg Miejskich w Puławach".
- Ubezpieczenie majątkowe IUNG PIB oraz podległych jednostek organizacyjnych na okres 2026-2027 r.
- jednorazowa dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych, znak sprawy DZP-23/129/25
- Świadczenie usługi ochrony obiektu i konwojowania substancji kontrolowanej w Centrum Uprawy Roślin Leczniczych w Sarnowie
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





