eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńrealizację projektu teleinformatycznej sieci współpracy bibliotek samorządowych województwa kujawsko pomorskiego w ramach projektu INFOBIBNET informacja, biblioteka, sieć



Ogłoszenie z dnia 2005-10-25

POZYCJA 56362

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: realizację projektu teleinformatycznej sieci współpracy bibliotek samorządowych województwa kujawsko pomorskiego w ramach projektu INFOBIBNET informacja, biblioteka, sieć Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Koprnikańska w Toruniu, do kontaktów: Danetta Ryszkowska, Radosław Skudlarski, ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń, tel. 056 6226642, 6226584, 6225729, fax 056 6225713, e-mail: d.ryszkowska@ksiaznica.torun.pl, www.ksiaznica.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizację projektu teleinformatycznej sieci współpracy bibliotek samorządowych województwa kujawsko pomorskiego w ramach projektu INFOBIBNET informacja, biblioteka, sieć. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przekazanie do eksploatacji systemu bibliotecznego dla około 150 użytkowników. Miejsce przekazania do eksploatacji: Bydgoszcz, Toruń, Włocławek. Instruktaż podstawowy i stanowiskowy: około 80 osób (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek). Instruktaż administratorów: około 5 osób (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek). 2. Przekazanie do eksploatacji systemu informacyjnego dla ponad 250 użytkowników. Miejsce przekazania do eksploatacji: Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Inowrocław, Koronowa, Mogilno, Nakło, Sępólno Krajeńskie, Szubin, Świecie, Tuchola, Żnin, Lipno. Instruktaż podstawowy: około 100 osób (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek). Instruktaż stanowiskowy: około 100 osób (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek). Instruktaż administratorów: około 5 osób (Toruń). 3. Przekazanie do eksploatacji systemu zarządzania dla 15 użytkowników. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń. Instruktaż podstawowy i stanowiskowy: około 15 osób (Toruń). Instruktaż administratorów: 1 osoba (Toruń). 4. Przekazanie do eksploatacji systemu zarządzania projektami dla 10 użytkowników. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń. Instruktaż podstawowy i stanowiskowy: 10 osób (Toruń). 5. Przekazanie do eksploatacji systemu biurowego (wraz z niezbędnymi systemami bazodanowym SQL oraz systemem elektronicznej archiwizacji dokumentów) dla: 56 użytkowników (obsługa arkusza kalkulacyjnego, edycja tekstów, obsługa prezentacji multimedialnych, obsługa lokalnych baz danych), 3 użytkowników (obsługa różnego rodzaju schematów), 2 użytkowników (obsługa różnego rodzaju raportów), 1 użytkownik (obsługa dodatkowych narzędzi programistycznych). Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń. Instruktaż podstawowy i stanowiskowy: około 50 osób (Toruń). 6. Przekazanie do eksploatacji sprzętu komputerowego (stacjonarnych stacji roboczych) umożliwiającego eksploatację w/w systemów informatycznych oraz przeprowadzanie wideo konferencji, w ilości 59 szt. Dodatkowe wyposażenie: podtrzymywacz napięcia - 34 szt., czytnik kodów kreskowych - 28 szt., zintegrowane urządzenie skanująco-drukujące - 17 szt., urządzenie umożliwiające zintegrowaną (jednoczesną) obsługę stacji roboczych - 15 szt., system operacyjny - 59 szt., system antywirusowy - 34 szt. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń 7. Przekazanie do eksploatacji sprzętu komputerowego (terminali bezdyskowych) w ilości 40 sztuk. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń. 8. Dostawa sprzętu komputerowego (stacji roboczych) wraz z dodatkowym wyposażeniem w ilości 67 szt. Dodatkowe wyposażenie: podtrzymywacz napięcia - 42 szt., czytnik kodów kreskowych - 40 szt., zintegrowane urządzenie skanująco-drukujące - 29 szt. System operacyjny umożliwiający jego bezpłatne użyczenie - 67 szt. Miejsce dostawy: Bydgoszcz. 9. Dostawa sprzętu komputerowego (stacjonarnych stacji roboczych) wraz z dodatkowym wyposażeniem w ilości 19 szt. Dodatkowe wyposażenie: podtrzymywacz napięcia - 19 szt., czytnik kodów kreskowych - 14 szt., zintegrowane urządzenie skanująco-drukujące - 14 szt. System operacyjny umożliwiający jego bezpłatne użyczenie - 19 szt. Miejsce dostawy: Bydgoszcz, Toruń. Włocławek. 10. Przekazanie do eksploatacji sprzętu komputerowego (przenośnych stacji roboczych) z systemem operacyjnym w ilości 7 szt. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń. 11. Dostawa sprzętu komputerowego (przenośnych stacji roboczych) wraz z systemem operacyjnym umożliwiającym jego bezpłatne użyczenie w ilości 5 szt. Miejsce przekazania: Bydgoszcz. 12. Przekazanie do eksploatacji dedykowanego sprzętu komputerowego (stacji roboczych) dla zarządzania sieciami komputerowymi w ilości 5 szt. Dodatkowe wyposażenie: system operacyjny - 5 szt. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń 13. Przekazanie do eksploatacji sprzętu komputerowego (komputerów centralnych - serwerów) w ilości 11 szt. wraz z systemem bezpieczeństwa składającego się z systemu identyfikacji i autentykacji (1 szt.) oraz systemem archiwizacji i backupu danych (1 szt.), umożliwiającymi eksploatację wymienionych wyżej systemów informatycznych Instruktaż administratorów - 3 osoby. Miejsce przekazania do eksploatacji: Bydgoszcz, Toruń. 14. Dostawa sprzętu stanowiącego uzupełnienie wyposażenia: drukarki (różnych typów) w ilości 15 szt. - miejsce dostawy: Toruń i Bydgoszcz, drukarka wielofunkcyjna w ilości 1 szt., powielacz cyfrowy w ilości 1 szt., ploter A0 w ilości 1 szt., skaner A3 w ilości 1 szt., monitory LCD w ilości 10 szt., projektor multimedialny w ilości 1 szt., tablica multimedialna w ilości 1 szt., sejf do nośników w ilości 1 szt., szafa do montażu elementów sieciowych w ilości 1 szt., podtrzymywacze napięcia (różnych typów) w ilości 8 szt. Miejsce dostawy: Bydgoszcz, Toruń. 15. Dostawa sprzętu uzupełniającego instalację sieciowe: karty sieciowe (różnych typów) w ilości 50 szt., bezprzewodowe printserwery w ilości 6 szt., przełączniki sieciowe w ilości 10 szt. Miejsce dostawy: Bydgoszcz, Toruń. 16. Dostawa niezbędnego sprzętu umożliwiającego eksploatację lokalnych, bezprzewodowych sieci komputerowych oraz ich przyłączenie do sieci zewnętrznej w ilości 30 zestawów: Miejsce dostawy: Bydgoszcz. 17. Dostawa niezbędnego sprzętu umożliwiającego eksploatację lokalnych, bezprzewodowych sieci komputerowych oraz ich przyłączenie do sieci zewnętrznej w ilości 14 zestawów: Miejsce dostawy: Bydgoszcz, Włocławek, Toruń. 18. Przekazanie do eksploatacji lokalnych sieci bezprzewodowych w ilości 19 szt. Miejsce przekazania do eksploatacji: Toruń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: j.w. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Oryginalny kod CPV: 72.31.51.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sieci danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.51.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sieci danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 27 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego i w związku z tym płatności odbywać się będą pod warunkiem uruchomienia środków finansowych przeznaczonych na realizację projektu Infobibnet informacja, biblioteka, sieć. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. a) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące przekazanie do eksploatacji systemu bibliotecznego o wartości co najmniej 150.000 zł netto każdy (co zostało potwierdzone przez zamawiających na rzecz, których były wykonane) - za 1 zamówienie 0pkt, za każde następne zamówienie ponad wymagane 2 pkt, (max 10 pkt), b) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zamówienia obejmujące przekazanie do eksploatacji systemu informacyjnego lub systemu zarządzania o wartości co najmniej 300.000 zł netto każdy (co zostało potwierdzone przez zamawiających na rzecz, których były wykonane) - za 2 zamówienia 0pkt, za każde następne zamówienie ponad wymagane 2 pkt, (max 10 pkt), c) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 300.000 zł netto każda (co zostało potwierdzone przez zamawiających na rzecz, których były wykonane) - za 3 zamówienia 0pkt, za każde następne zamówienie ponad wymagane 2 pkt, (max 10 pkt), 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. wyznaczą do realizacji zamówienia zespół posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia a) kierownika zespołu (projektu) posiadającego doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi (minimum trzema) za 3 projekty 0 pkt, za każde następne ponad wymagane 2 pkt (max 10 pkt), b) wykonawców posiadających doświadczenie odpowiednio w realizacji projektów wdrożenia systemu bibliotecznego, informacyjnego oraz zarządzania, c) logistyka posiadającego doświadczenie w realizacji przedsięwzięć integracyjnych, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t. j.: a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 7) zapewnią serwis techniczny obejmujący dostarczony sprzęt komputerowy wraz z urządzeniami peryferyjnymi. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków; d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a. informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków; b. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Referencje powinny zawierać potwierdzenie, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku braku wspomnianego potwierdzenia (referencji) odpowiednia realizacja nie będzie brana pod uwagę w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Po dokonanej w powyższy sposób ocenie Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Dodatkowe informacje dotyczące wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zawarte zostały w Formularzu Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym do odbioru w siedzibie Biblioteki, ul. Słowackiego 8 pok. nr 26. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5 Ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia stosowanie zwykłych terminów mogłoby prowadzić do powstania nieodwracalnych, ujemnych skutków finansowych dla zamawiającego. Udzielenie zamówienia wynika z realizacji projektu Infobibnet - informacja, biblioteka, sieć, który zakłada stworzenie wojewódzkiej sieci Inforcentrów umożliwiających społeczeństwu korzystanie z nauczania na odległość, kształcenia permanentnego oraz możliwości zmiany kwalifikacji zawodowych. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurekcyjności regionów oraz budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiający jest zobowiązany do zachowania harmonogramu rzeczowego i finansowego oraz terminowej realizacji założonych wskaźników produktów i rezultatów. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ADM/37/18/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów oraz budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 4) Informacje dodatkowe: 1) Pod pojęciem rozproszony system informatyczny zamawiający rozumie system informatyczny umożliwiający jego eksploatację w topologii rozproszonej (np. przy użyciu protokołów http oraz https lub dedykowanych przez system informatyczny), niezależnie od systemu operacyjnego stacji roboczej użytkownika. 2) Pod pojęciem rozproszony, informatyczny system zarządzania i obsługi katalogów bibliotecznych zwany dalej systemem bibliotecznym, zamawiający rozumie zintegrowany system informatyczny umożliwiający gromadzenie, opracowanie wraz ewidencją wydawnictw zwartych i ciągłych oraz obsługę magazynową z udostępnianiem zbiorów bibliotecznych. Ponadto system biblioteczny powinien posiadać mechanizmy raportowania w tym statystycznego. 3) Pod pojęciem rozproszony, informatyczny system zarządzania obiegiem informacji zwany dalej systemem informacyjnym, zamawiający rozumie zintegrowany system informatyczny realizujący następujące funkcje: zarządzanie sprawami, dokumentami, korespondencją oraz obsługą powiadomień, kategoryzacją informacji i jej wyszukiwaniu. Ponadto system informacyjny powinien umożliwiać obsługę formularzy, posiadać mechanizmy raportowania (w tym statystycznego) oraz wspierać działania systemów zarządzania jakością zgodny z normami ISO9001. 4) Pod pojęciem rozproszony, informatyczny system zarządzania jednostką administracji samorządowej zwany dalej systemem zarządzania, zamawiający rozumie zintegrowany system informatyczny wspomagający w pełnym zakresie, pracę działu księgowości, kadr i płac, obsługę magazynu i sprzedaży, obsługę ewidencji środków trwały, kasę, obsługę przelewów bankowych (w tym elektronicznych przychodzących i wychodzących). Ponadto system zarządzania powinien posiadać mechanizmy raportowania. 5) Pod pojęciem rozproszony, informatyczny system zarządzania projektami (przedsięwzięciami), zamawiający rozumie zintegrowany system informatyczny wspomagający w pełnym zakresie zarządzanie projektami (przedsięwzięciami). 6) Pod pojęciem rozproszony, informatyczny system wspomagania prac biurowych zwany dalej systemem biurowym, zamawiający rozumie system wspomagający prace biurowe, tzn. obsługę arkusza kalkulacyjnego, edycję tekstów, przygotowanie prezentacji multimedialnych, edycję i obsługę różnych schematów (m.in. organizacyjnych), obsługę lokalnych baz danych oraz umożliwiający realizację dowolnych raportów (niezależnie od struktury elektronicznych źródeł danych). 7) Przekazanie systemu informatycznego do eksploatacji, oznacza według zamawiającego dostawę systemu informatycznego wraz z niezbędnym systemem bazodanowym, jego wdrożenie (wraz z niezbędnym systemem bazodanowym), ewentualny import istniejących danych (z innych systemów), instruktaż użytkowników. 8) Przekazanie do eksploatacji sprzętu komputerowego (stacjonarne lub przenośne stacje robocze, lub terminale bezdyskowy) wraz z dodatkowym wyposażeniem, oznacza według zamawiającego dostawę sprzętu i oprogramowania systemowego, montaż, instalację i niezbędną konfigurację systemu operacyjnego wraz z dodatkowymi urządzeniami zewnętrznymi oraz przyłączenie stacji roboczych (terminali) do sieci komputerowej. 9) Przekazanie do eksploatacji sprzętu komputerowego (komputery centralne serwery) wraz z dodatkowym wyposażeniem, oznacza według zamawiającego dostawę sprzętu i oprogramowania systemowego, montaż, instalację i niezbędną konfigurację sieciowego systemu operacyjnego oraz włączenie komputerów centralnych do istniejącej sieci lokalnej, umożliwiając rozbudowę lub utworzenie Intranetu. Instruktaż użytkowników. 10) Przekazanie do eksploatacji lokalnej sieci bezprzewodowej, oznacza według zamawiającego dostawę niezbędnego sprzętu sieciowego, konfigurację stacji roboczych przyłączonych do sieci, przyłączenie sieci do sieci zewnętrznej (np. Internetu). Instruktaż użytkowników. 11) Instruktaż podstawowy oznacza według zamawiającego oznacza ogólny instruktaż wskazanych użytkowników w zakresie funkcjonalności, parametryzacji oraz struktury systemu informatycznego. 12) Instruktaż stanowiskowy oznacza według zamawiającego szczegółowy instruktaż wskazanych użytkowników systemu informatycznego w zakresie eksploatacji poszczególnych podsystemów (modułów lub procesów), związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy. 13) Instruktaż administratorów oznacza według zamawiającego szczegółowy instruktaż wskazanych użytkowników w zakresie samodzielnego administrowania system informatycznym. 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.