To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-01-02
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: dostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, do kontaktów: Ewa Radomska, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8112936, fax 022 8112936, e-mail: eradomska@ibdim.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.ibdim.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ibdim.edu.pl 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka badawczo-rozwojowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 278 poz. 53991 z 18.10.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 298000 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Golędzinowska 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, zmontowania oraz zainstalowania elektrycznych i elektronicznych urządzeń biurowych wraz z ich wyposażeniem, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 23.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 3. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Starpol Biuroserwis sp. z o. o., ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy, woj. mazowieckie, tel. 081 8864321, fax 081 8864249, e-mail: info@biuroserwis.pulawy.pl, www.biuroserwis.pulawy.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 208520,00 Oferta z najniższą ceną: 208520,00 / oferta z najwyższą ceną: 338350,00 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zamówienie realizowane w ramach Projektu SPO Transport finansowanego w 75% z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w Polsce. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.11.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa materiałów biurowych - dogrywka
- Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





