eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-18

POZYCJA 53991

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, do kontaktów: Leszek Kornalewski, Ewa Radomska, Dawid Kucharski, ul. Jagiellońska 80, 03-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8141073, 8112936, fax 022 8111792, e-mail: brd@ibdim.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ibdim.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badawczy Dróg i Mostów "Soczewka", Pracownia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Leszek Kornalewski, ul. Golędzinowska 10, pokój nr 2, 03-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8141073, fax 022 8111792, e-mail: brd@ibdim.edu.pl, www.ibdim.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Badawczy Dróg i Mostów "Soczewka", Pracownia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Leszek Kornalewski, ul. Golędzinowska 10, pokój nr 2, 03-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8141073, fax 022 8111792, e-mail: brd@ibdim.edu.pl, www.ibdim.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka badawczo-rozwojowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Badawczy Dróg i Mostów, ul. Golędzinowska 10, 03-302 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego budynku Centralnej Bazy Danych o Transporcie i jego Bezpieczeństwie, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczeni i zmontowania mebli oraz dostarczenia i zainstalowania elektrycznych i elektronicznych urządzeń biurowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane przez wykonawcę urządzenia elektryczne i elektroniczne muszą posiadać deklarację CE. Ponadto, oferowane przez wykonawcę urządzenia elektryczne i elektroniczne powinny być wyposażone w: instrukcje obsługi w języku polskim oraz menu w języku polskim lub angielskim. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z urządzeniami elektrycznymi i elektronicznymi deklaracji CE oraz instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego z tych urządzeń. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia w wysokości: 8 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, ze zm.), w szczególności Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią Formularza oświadczenia (załącznik nr 1 do Rozdziału II niniejszej SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 1 powinien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt 2 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę odrębnie. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 i 2 są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika. Wykonawcy odpowiadać będą solidarnie za realizację przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibdim.edu.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 12:00, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Golędzinowska 10, budynek Laboratorium Technik Komunikacyjnych, I piętro, pok. 107.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie realizowane w ramach Projektu SPOT finansowanego w 75% z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w Polsce 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.