Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Strzelce Krajeńskie: Prowadzenie i utrzymanie Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego w miejscowości Długie Gmina Strzelce Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 56282 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i utrzymanie Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego w miejscowości Długie Gmina Strzelce Krajeńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Administrowanie obiektem rekreacyjnym, który ma służyć mieszkańcom Gminy Strzelce Krajeńskie oraz przebywającym w miejscowości kuracjuszom i turystom. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny wykonywanej usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Istnieje możliwość umówienia się z pracownikiem Urzędu Miejskiego w celu dokładnego obejrzenia terenów objętych zamówieniem. Szczegółowe informacje udziela Pan Marek Bidol tel. 95 76 36 325 Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Każdy z Wykonawców winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Ośrodek Turystyczno-Wypoczynkowy w miejscowości Długie (zał. mapa z zaznaczonym terenem) w skład którego wchodzi: 1. plaża piaszczysta, 2. kąpielisko ze strefami dla kąpiących (wyznaczanymi sezonowo), 3. drewniany pomost kąpielowy, 4. toaleta stacjonarna w centralnej części plaży, 5. budynek-węzeł sanitarny na polu namiotowym, 6. pole namiotowe wraz z umywalnią, 7. budynek recepcji pola namiotowego, 8. wewnętrzne ciągi komunikacji pieszej utwardzone i szutrowe w sektorze A i B, 9. wewnętrzne ciągi komunikacji kołowej utwardzone i szutrowe w sektorze A i B, 10. bramy wjazdowe i ogrodzenia terenu Ośrodka i pola namiotowego, 11. miejsce postojowe pojazdów-płyta betonowa przy przejściu podziemnym wraz ze skarpami przylegającymi do płyty betonowej, 12. miejsce postojowe pojazdów o nawierzchni żużlowej za budynkiem przepompowni, 13. płyta betonowa przy punktach handlowych, 14. oświetlenie nocne Ośrodka w sektorze A, 15. oświetlenie nocne Ośrodka w sektorze B, 16. tablice, tabliczki i znaki informacyjne, rgulaminy znajdujące się na terenie Ośrodka, 17. żywopłoty i drzewa na terenie kąpieliska i pola namiotowego w sektorze A, 18. szafy prądowe Ośrodka, 19. gazony z iglakami przy drodze krajowej nr 22 Zakres obsługi i utrzymywania w ciągłej gotowości eksploatacyjnej Ośrodka obejmuje: 1. całoroczne utrzymywanie w czystości terenu Ośrodka, 2. przygotowanie terenu Ośrodka, placów oraz urządzeń do sezonu turystycznego, 3. organizacja, nadzór i prowadzenie pola namiotowego, 4. organizacja, nadzór i prowadzenie miejsc postojowych dla pojazdów, 5. organizacja, nadzór i prowadzenie kąpieliska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 6. utrzymanie i eksploatacja pozostających w posiadaniu Ośrodka placów i urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem, 7. zabezpieczenie terenu Ośrodka, placów oraz urządzeń po ustaniu sezonu turystycznego, 8. wyposażenie Ośrodka w sprzęt i urządzenia niezbędne do prawidłowego prowadzenia tego typu działalności, 9. systematyczne i ciągłe utrzymywanie w czasie trwania sezonu turystycznego oraz po jego ustaniu: terenu Ośrodka, urządzeń rekreacyjnych, sprzętu Ośrodka w jak najlepszym stanie, 10. bieżąca konserwacja urządzeń Ośrodka, 11. utrzymanie terenów zielonych na terenie Ośrodka, 12. sprzątanie plaży i kąpieliska, utrzymanie ciągów komunikacyjnych, 13. udostępnianie toalety dla osób przebywających na terenie kąpieliska, 14. sprzątanie dróg wewnętrznych Ośrodka, 15. sprzątanie przejścia podziemnego, 16. wywóz nieczystości stałych zebranych podczas sprzątania i opróżnianie koszy ulicznych, 17. opłata związana z podatkiem od nieruchomości. Powierzchnia 3,10 ha Zakres i prowadzenie Ośrodka w sposób odpowiadający celowi społeczno-gospodarczemu tej działalności obejmuje: 1. świadczenia usług, 2. ceny usług, 3. obsługa recepcyjna turystów, 4. przestrzeganie warunków sanitarnych i higienicznych, 5. przestrzeganie warunków bezpieczeństwa, 6. przestrzeganie godzin otwarcia recepcji i kąpieliska, 7. przestrzeganie bezpieczeństwa p.poż., 8. zapewnienia szybkiej, rzetelnej i uprzejmej obsługi klienta, 9. dbania o czystość i estetykę w trakcie trwania sezonu turystycznego oraz po jego ustaniu. Zakres działania ogólnodostępnego Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego obejmuje: 1. świadczenie odpłatnych usług - Ośrodek jest ogólnodostępny z wyłączeniem miejsc, w których świadczone są usługi odpłatne, 2. współdziałanie z branżą turystyczną, jednostkami samorządu lokalnego i innymi podmiotami. Zakres czasowy pracy Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego. Gotowość Ośrodka do sezonu turystycznego na dzień 1 maja danego roku. a. Termin od 1 maja do 23 czerwca - weekendowo. b. Termin od 24 czerwca do 31 sierpnia - codziennie. c. Termin od 1 do 30 września - weekendowo. Wyszczególnienie: 1. Pole namiotowe, które powinno być czynne od 24 czerwca do 31 sierpnia - całodobowo. 2. Kąpielisko - zabezpieczenie kąpiących w sezonie kąpielowym, które powinno być czynne codziennie od 24 czerwca do 31 sierpnia w godzinach od 10:00 do 18:00. 3. Obsługa miejsc postojowych, która powinna być realizowana od 1 czerwca do 31 sierpnia. 4. Toalety ogólnodostępne nieodpłatne, które powinny być czynne od 1 maja do 30 września. 5. Recepcja pola namiotowego, która powinna być czynna od 24 czerwca do 31 sierpnia w godzinach od 8:00 do 20:00. 6. Obsługa techniczno - porządkowa, która powinna być wykonywana od stycznia do 24 czerwca wg potrzeb, od 24 czerwca do 31 sierpnia codziennie oraz od 1 września do 31 grudnia wg potrzeb. 7. Zamawiający nie będzie stawiać przeszkód Wykonawcy w przypadku, gdy będzie on zamierzał uruchomić w obrębie Ośrodka działalność na własny rachunek, o ile działalność ta nie będzie zakłócała wiodącego profilu działalności Ośrodka i będzie jego promocją. Swoje zamierzenia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. 8. Wraz z ofertą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji całościową Koncepcję Funkcjonowania i Rozwoju Ośrodka Turystyczno - Wypoczynkowego zwaną dalej Koncepcją, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy. Koncepcja powinna zawierać w szczególności: - określenie podstawowych i dodatkowych form działalności Ośrodka Wypoczynkowego, w tym działalności o której mowa w punkcie 7; - wskazanie dodatkowych innowacyjnych kierunków działalności Ośrodka Turystyczno -Wypoczynkowego; - plan rozwoju usług (produktów) turystycznych, - utrzymanie wiodącego profilu działalności Ośrodka w niezmienionym zakresie jako pozycji wyjściowej do rozszerzenia zakresu działalności na inne obszary, - program ograniczania kosztów stałych, - program działań związanych z promocją Ośrodka, w tym z jego reklamą, 9. Ostateczny kształt przedstawionej koncepcji zostanie uzgodniony podczas ustaleń Wykonawcy z Zamawiającym w terminie 14 dni od złożenia oferty. 10. Nie przyjęcie ostatecznej wersji Koncepcji jest podstawą do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 7 dni od daty przekazania koncepcji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.50.00 - Usługi administracyjne związane z turystyką 75.13.00.00 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunku udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę związaną z administrowaniem i utrzymaniem we właściwym stanie technicznym obiektu turystycznego lub rekreacyjnego z podaniem przedmiotu wykonanej usługi, dat wykonania i odbioru oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunku udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu w/w warunku udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł, ważnej w okresie obowiązywania umowy o zamówienie publiczne, a jeżeli okres ważności polisy jest krótszy niż okres obowiązywania umowy, należy dodatkowo przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do jej przedłużenia zgodnie z wyżej opisanymi warunkami w okresie obowiązywania umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek musi spełnić przynajmniej ten wykonawca, który będzie realizował zamówienie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1. 2) Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy musi zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Koncepcja Funkcjonowania i Rozwoju Ośrodka Turystyczno - Wypoczynkowego zwaną dalej Koncepcją
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Przekształcenia Zleceniobiorcy - zmiana nazwy firmy; 2) Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), zmniejszenie/ zwiększenie wynagrodzenia brutto Zleceniobiorcy; 3) Wystąpienie zdarzeń losowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzelcach Kraj. Aleja Wolności 48 66-500 Strzelce Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Kraj. Aleja Wolności 48 66-500 Strzelce Kraj. punkt informacyjny biuro nr 3 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa ruchu turystycznego na obszarze Świętokrzyskiego Parku Narodowego w 2026 roku"
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





