eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Bolesławiec: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec.
Numer ogłoszenia: 56279 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36009 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec W zakres zamówienia wchodzi eksploatacja 2 665 punktów oświetlenia drogowego (w tym 124 punktów z oprawami i lampami metalohalogenkowymi) zainstalowanych w 30 wsiach gminy Bolesławiec, obejmująca: 1) czynności eksploatacyjne, między innymi : a) przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny urządzeń oświetlenia, c) przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, d) konserwacja szafek i tablic rozdzielczych, e) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, f) regulacja zegarów sterujących pracą oświetlenia, 2) awaryjne usuwanie uszkodzeń (również wynikłych w wyniku kolizji drogowych), między innymi : a) wymiany uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, b) naprawa uszkodzonych odcinków kabli, c) wymiany uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów, d) wymiany uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych, e) wymiany uszkodzonych słupów oświetleniowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest : 1) zagwarantować, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi budowy i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, wymaganiami w zakresie certyfikacji jakości wykorzystywanych urządzeń i materiałów oraz zgodności z normami i zasadami bezpieczeństwa, 2) zapewnić niezbędne materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) zagwarantować, że materiały zużyte (z demontażu), nie nadające się do ponownego wykorzystania, zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami, 4) zagwarantować, że powierzone czynności eksploatacyjne oświetlenia drogowego będzie wykonywał zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, złożonej ofercie i SIWZ, 5) usuwanie awarii w terminie niezwłocznym, nie dłużej jednak jak w ciągu trzech dni od daty przyjęcia zgłoszenia z tym, że gdy awaria dotyczy źródła światła (lampy) wymienić niesprawne w terminie nieprzekraczającym 24 godziny od daty zgłoszenia, 6) posiadać sprzęt specjalistyczny umożliwiający terminowe wykonywanie powierzonych zadań, 7) pozostawać w dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy (likwidacja awarii i zagrożeń powstałych w skutek działania siły wyższej), 8) zapewnić właściwą organizację pracy w oparciu o przepisy ustawy Prawo energetyczne, przepisy bhp przy pracach związanych z urządzeniami elektroenergetycznymi, 9) posiadać ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa ROBERTO Robert Droszcz, ul. Prusa 30-32, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182286,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156554,89

  • Oferta z najniższą ceną: 156554,89 / Oferta z najwyższą ceną: 223425,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.