Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Bolesławiec: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 36009 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec W zakres zamówienia wchodzi eksploatacja 2 665 punktów oświetlenia drogowego (w tym 124 punktów z oprawami i lampami metalohalogenkowymi) zainstalowanych w 30 wsiach gminy Bolesławiec, obejmująca: 1) czynności eksploatacyjne, między innymi : a) przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny urządzeń oświetlenia, c) przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, d) konserwacja szafek i tablic rozdzielczych, e) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, f) regulacja zegarów sterujących pracą oświetlenia, 2) awaryjne usuwanie uszkodzeń (również wynikłych w wyniku kolizji drogowych), między innymi : a) wymiany uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, b) naprawa uszkodzonych odcinków kabli, c) wymiany uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów, d) wymiany uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych, e) wymiany uszkodzonych słupów oświetleniowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest : 1) zagwarantować, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi budowy i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, wymaganiami w zakresie certyfikacji jakości wykorzystywanych urządzeń i materiałów oraz zgodności z normami i zasadami bezpieczeństwa, 2) zapewnić niezbędne materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) zagwarantować, że materiały zużyte (z demontażu), nie nadające się do ponownego wykorzystania, zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami, 4) zagwarantować, że powierzone czynności eksploatacyjne oświetlenia drogowego będzie wykonywał zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, złożonej ofercie i SIWZ, 5) usuwanie awarii w terminie niezwłocznym, nie dłużej jednak jak w ciągu trzech dni od daty przyjęcia zgłoszenia z tym, że gdy awaria dotyczy źródła światła (lampy) wymienić niesprawne w terminie nieprzekraczającym 24 godziny od daty zgłoszenia, 6) posiadać sprzęt specjalistyczny umożliwiający terminowe wykonywanie powierzonych zadań, 7) pozostawać w dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy (likwidacja awarii i zagrożeń powstałych w skutek działania siły wyższej), 8) zapewnić właściwą organizację pracy w oparciu o przepisy ustawy Prawo energetyczne, przepisy bhp przy pracach związanych z urządzeniami elektroenergetycznymi, 9) posiadać ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedno zadanie polegające na należytej eksploatacji w ciągu 12 miesięcy (jeden pełny okres co najmniej 12-sto miesięczny) przynajmniej 2500 punktów oświetlenia drogowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SE. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ust.1 upzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT i z chwilą zmiany ilości punktów oświetlenia drogowego przekazywanych do eksploatacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Wykonanie prac remontowo modernizacyjnych w ramach zadania: Wsparcie inwestycji dla oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży Prace Adaptacyjne Pawilon IV
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bolesławcu"
- Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.