eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotPrzebudowa boiska na terenie Szko³y Podstawowej nr 7 w Sopocie przy ul. Jana Jerzego Haffnera 55

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-06-19



Og³oszenie nr 562664-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.

Szko³a Podstawowa z Oddzia³ami Sportowymi nr 7: Przebudowa boiska na terenie Szko³y Podstawowej nr 7 w Sopocie przy ul. Jana Jerzego Haffnera 55
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa z Oddzia³ami Sportowymi nr 7, krajowy numer identyfikacyjny 19294232200000, ul. J.J. Haffnera  55 , 81-715  Sopot, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. (58) 551 01 11, e-mail i.janik@sp7.sopot.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp7sopot.szkolna.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.sp7sopot.szkolna.net/ w BIP


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.sp7sopot.szkolna.net/ w BIP


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta Sopotu ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 25/27 81-704 Sopot, Kancelaria Ogólna pok. nr 16


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa boiska na terenie Szko³y Podstawowej nr 7 w Sopocie przy ul. Jana Jerzego Haffnera 55
Numer referencyjny: 1/RB/P/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest projekt przebudowy boiska na terenie Szko³y Podstawowej nr 7 w Sopocie, ul. Jana Jerzego Haffnera 55, dz. nr 39/14; obrêb 0001 Sopot. 2. W zakres prac wchodz± nastêpuj±ce roboty budowlane: o przygotowanie i zabezpieczenie terenu; o prace demonta¿owe, wywóz i utylizacja odpadów; o wykonanie robót ziemnych; o przebudowa boiska do gry w pi³kê no¿n±; o wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu; o przeszkolenie pracowników w zakresie konserwacji i pielêgnacji nowej nawierzchni ze sztucznej trawy. 3. Szczegó³owy opis prac oraz zastosowane materia³y wykoñczeniowe i wyposa¿enie zosta³y zawarte w projekcie budowlano wykonawczym, w za³±czonej dokumentacji fotograficznej, dokumentacji rysunkowej oraz specyfikacji technicznej - za³±czniki do siwz. 4. Przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik do siwz jest dokumentem informacyjnym o charakterze pomocniczym i jako taki mo¿e, ale nie musi byæ wykorzystany do przygotowania kalkulacji ceny oferty. 5. Teren inwestycji zlokalizowany jest w Sopocie, przy ul. Jana Jerzego Haffnera 55 - obrêb 0001 Sopot. Po³o¿ony jest na dzia³ce nr 39/14. Dzia³ka jest w³asno¶ci± Gminy Miasta Sopotu. Dla wy¿ej wymienionej dzia³ki obowi±zuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego o numerze R-1/08 uchwalony w Uchwale Nr XLIII/583/2018 Rady Miasta Sopotu. Wed³ug karty terenu nr 02 obszar dzia³ki zosta³ wydzielony jako teren sportu i rekreacji oraz zabudowy us³ugowej. Teren ze wzglêdu na swoje po³o¿enie podlega ochronie na podstawie odrêbnych przepisów: o strefa "B1" ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Sopot - obowi±zuj± przepisy ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych i ustalenia zawarte w karcie terenu; o obszar wpisany do rejestru zabytków - obowi±zuj± przepisy ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami i ustalenia zawarte w karcie terenu; o w rejonie boiska szkolnego i basenu przebiega Potok Babidolski, ujêty w kana³ach deszczowych; Projektowane zagospodarowanie jest zgodne z ustaleniami Miejscowego Planu Zagospodarowania i spe³nia wymagania przepisów odrêbnych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233251-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45233200-1
45212220-4
45212221-1
45111000-1
45112720-8
45236110-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
50

II.9) Informacje dodatkowe: Przekazanie terenu budowy - nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od daty podpisania umowy; Rozpoczêcie robót - nie pó¼niej ni¿ w dniu przekazania terenu budowy; Zakoñczenie robót wraz ze zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru ca³ego zadania - nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 50 dni od dnia przekazania terenu budowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunki dotycz±ce sytuacji finansowo-ekonomicznej je¿eli wyka¿e, ¿e: 1) posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodne z przedmiotem zamówienia o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ (lub równowarto¶ci w innej walucie wg ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzieñ sk³adania ofert)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunki dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e: 1) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 2 zadania inwestycyjne o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto ka¿de, polegaj±ce na wymianie nawierzchni boiska na trawê syntetyczn±, na boisku pi³karskim Powierzchnia dla ka¿dej z wykonanych robót budowlanych wynosi nie mniej ni¿ 2000 m2. 2) dysponuje osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia; a) jedn± osob± wyznaczon± do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y budowlanej, uprawnion± stosownym dokumentem do kierowania budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W tym zakresie zastosowanie znajduje art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - zgodnie z wzorem nr 3 zawartym w Rozdziale 15 siwz, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem nr 4 zawartym w Rozdziale 15 siwz. 3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od zamieszczenia (przez Zamawiaj±cego) na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z pozosta³ymi wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty - zgodnie z wzorem nr 2 zawartym w Rozdziale 15 siwz. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania obowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu, a/ porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, b/ gwarancjach bankowych, c/ gwarancjach ubezpieczeniowych, d/ porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 7 , ul: J.J. Haffnera 55, 81-715 Sopot prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 20 1160 2202 0000 0001 2318 2102, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, z oznaczeniem: "wadium- przetarg nieograniczony nr 1/RB/P/2019" Dat± wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiaj±cego. 4. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz powinno byæ wystawione na Szko³ê Podstawow± z Oddzia³ami Sportowymi nr 7, ul: J.J. Haffnera 55, 81-715 Sopot. Orygina³ dokumentu gwarancji/porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Zostan± one zdeponowane w siedzibie Zamawiaj±cego. UWAGA: Zamawiaj±cy zaleca, aby orygina³ dokumentu gwarancji/porêczenia nie by³ w sposób trwa³y spiêty z ofert±. 5. Dokument porêczenia/gwarancyjny powinien przewidywaæ bezwarunkow± utratê wadium na rzecz zamawiaj±cego w przypadkach okre¶lonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a/ odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b/ nie wniesie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy bêdzie niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê w ca³ym okresie zwi±zania ofert±, (termin zwi±zania okre¶lono w Rozdz. 7, ust. 1, pkt 3).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem ustêpu 5. 2. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mo¿e nast±piæ, je¿eli zajdzie co najmniej jedna z okoliczno¶ci wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 lub wskazanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, 3) zmiana osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, które bêd± uczestniczy³y lub uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, 4) zmiana podmiotu uczestnicz±cego w wykonywaniu zamówienia, na którego zasobach polega Wykonawca wykazuj±c w ofercie spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 4. Zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) czê¶æ robót nie zostanie/nie zosta³a wykonana, 2) czê¶æ robót zostanie/zosta³a zast±piona robotami zamiennymi, tañszymi ni¿ przewidziane w ofercie Wykonawcy, 3) materia³y lub urz±dzenia przewidziane w ofercie Wykonawcy zostan±/zosta³y zast±pione materia³ami lub urz±dzeniami tañszymi, o parametrach technicznych i w³a¶ciwo¶ciach równorzêdnych z parametrami technicznymi i w³a¶ciwo¶ciami materia³ów i urz±dzeñ przewidzianych w ofercie, 4) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, 5) wyst±pienie zmian prowadz±cych do podwy¿szenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy takich, jak zmiana technologii wykonywania robót, rozwi±zañ technicznych i materia³owych oraz zmiana w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowana przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, w sytuacji gdy: a) zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwi±zañ bêdzie grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) wyst±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów dopuszczaj±cych stosowanie okre¶lonych w projekcie technologii i materia³ów, c) zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego. 5. Zasadno¶æ zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, 2 i 3 musi byæ ka¿dorazowo potwierdzona przez Autora projektu a odpowiednie rozliczenie robót musi byæ zatwierdzone przez Nadzór i za³±czone do faktury Wykonawcy wraz z protoko³em konieczno¶ci sporz±dzonym przez Nadzór. Powy¿sze zmiany nie wymagaj± sporz±dzania aneksu do umowy, a obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy zostanie uwzglêdnione przy realizacji faktury. 6. Okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4 pkt 4 i 5 musz± byæ potwierdzone protoko³em konieczno¶ci podpisanym przez obie strony umowy, a zmiana wynagrodzenia nast±pi w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, na podstawie zatwierdzonego przez Nadzór kosztorysu ró¿nicowego sporz±dzonego przez Wykonawcê z zastosowaniem cen, stawek i wska¼ników narzutów jak w kosztorysie ofertowym Wykonawcy dla niniejszego zamówienia i nie wy¿szych ni¿ wed³ug cennika SEKOCENBUD-u aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu. 7. Zmiana umownego terminu rozpoczêcia lub zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie s± one przez Wykonawcê zawinione, spowodowana w szczególno¶ci: 1) istotnymi brakami lub b³êdami w dokumentacji projektowej, równie¿ tymi polegaj±cymi na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa, 2) wyst±pieniem okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4, 3) si³± wy¿sz±, np. wyst±pieniem zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) dzia³aniami osób trzecich uniemo¿liwiaj±cymi wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron. 8. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminów Wykonawca winien poinformowaæ Zamawiaj±cego stosownym pismem zawieraj±cym wniosek o zmianê terminu wraz z uzasadnieniem oraz niezw³ocznie dokonaæ stosownego wpisu w dzienniku budowy. 9. Zmiana, o której mowa w ust. 3 pkt 3 mo¿e nast±piæ, gdy jest ona niezale¿na od Wykonawcy, a osoby przystêpuj±ce do uczestnictwa w realizacji zamówienia bêd± spe³nia³y wymagania dla osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Zmiana podmiotu uczestnicz±cego w wykonywaniu zamówienia, na którego zasobach polega Wykonawca, wykazuj±c w ofercie spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dopuszczalna jest w przypadkach, gdy: 1) wszczêto w stosunku do tego podmiotu postêpowanie upad³o¶ciowe, likwidacyjne, uk³adowe lub egzekucyjne, b±d¼ og³oszono rozwi±zanie firmy tego podmiotu, 2) wyst±pi± obiektywne przyczyny uniemo¿liwiaj±ce kontynuowanie przez ten podmiot realizacji powierzonych robót. 11. Podmiot, który bêdzie uczestniczy³ w wykonywaniu zamówienia w miejsce podmiotu, o którym mowa w ust. 10 musi spe³niaæ takie same warunki, okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak podmiot pierwotny i przejmie obowi±zki na takich samych zasadach jak podmiot pierwotny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrze¿e w odniesieniu do tych informacji, ¿e nie mog± byæ one ogólnie udostêpnione i wyka¿e, ¿e informacje te posiadaj± warto¶æ gospodarcz±, co do których przedsiêbiorca podj±³ niezbêdne dzia³ania w celu zachowania ich w poufno¶ci. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji podawanych do wiadomo¶ci podczas otwarcia ofert.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcom, a tak¿e innym podmiotom, je¿eli maj± lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponie¶li lub mog± ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwo³anie i skarga. 2. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie wobec czynno¶ci: 1) wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki lub zapytania o cenê; 2) okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu; 3) wykluczenia odwo³uj±cego z postêpowania o udzielenie zamówienia; 4) odrzucenia oferty odwo³uj±cego; 5) opisu przedmiotu zamówienia; 6) wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu w terminie okre¶lonym w art. 182 ustawy. 4. Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. 5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du. 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa z Oddzia³ami Sportowymi nr 7, im. Tadeusza Ko¶ciuszki, ul: J.J. Haffnera 55, 81-715 Sopot, tel. 58 551-01-11; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddzia³ami Sportowymi jest Pani Sabina Baczyñska tel. 58 551-00-11 wew.46, adres e-mail rodo@ckusopot.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; a) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; b) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.