eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosnodostawa urządzeń laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-03

POZYCJA 56222

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krosno: dostawa urządzeń laboratoryjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, do kontaktów: Bogdan Skóra, ul. Piotra Ściegiennego 6, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4325923, fax 013 4326933, e-mail: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krosno.wiw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń laboratoryjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Higieny Weterynaryjnej w Krośnie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 15 cieplarek laboratoryjnych (inkubatorów), 1 suszarki laboratoryjnej, 3 sterylizatorów parowych (autoklawów) oraz 2 wag laboratoryjnych i 1 wagi analitycznej, wyszczególnionych w załącznikach nr 2-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) oświadczenia zawarte w treści formularzy cenowych na oferowane urządzenia (załączniki nr 2 - 4 do SIWZ) 2) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 22 urządzenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet I - 575 zł, Pakiet II - 900 zł, Pakiet III - 170 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania prowadzonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają wymagania sprecyzowane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń zawartych treści formularzy cenowych (załączniki nr 2-4 do SIWZ) oraz aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2006, godzina 09:15, siedzibie Zamawiającego przy ul. Ściegiennego 6a w Krośnie w pok. nr 6 (sala konferencyjna, II piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktu z wykonawcami: - Bożena Krawczyk, tel. (013) 43 25923 w. 50, fax: (013) 43 26933 - w spr. przedmiotu zamówienia, - Szymon Kuprowski, tel. (013) 43 25923 w. 59, fax: (013) 43 26933 - w spr. procedury przetargowej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: CIEPLARKI LABORATORYJNE I SUSZARKA LABORATORYJNA. 1) Krótki opis: dostawa fabrycznie nowych 15 cieplarek laboratoryjnych (inkubatorów) i 1 suszarki laboratoryjnej, z minimum 18-miesięcznym okresem gwarancji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 cieplarek i 1 suszarka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 27.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: STERYLIZATORY PAROWE. 1) Krótki opis: dostawa 3 fabrycznie nowych sterylizatorów parowych (autoklawów), z minimum 12- miesięcznym okresem gwarancji (kocioł - minimum 5 lat). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 sterylizatory parowe (autoklawy) wraz z 2 modułami chłodzenia czynnego do 2 sterylizatorów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 27.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: WAGI. 1) Krótki opis: dostawa fabrycznie nowych 2 wag laboratoryjnych i 1 wagi analitycznej, z minimum 24-miesięcznym okresem gwarancji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 wagi laboratoryjne i 1 waga analityczna. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 27.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.