Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-05-22
Og³oszenie nr 562070-N-2018 z dnia 2018-05-22 r.
Województwo Podlaskie : "¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej systemu Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie , krajowy numer identyfikacyjny
050658404, ul.
Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego
1
,
15-888
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 665 45 51, e-mail
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks
85 665 46 42.
Adres strony internetowej (URL): https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Marsza³kowski Województwa Podlaskiego ul. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego 1 15-888 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej systemu Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie"
Numer referencyjny:
BZP.272.16.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej systemu Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie". 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 72.25.32.00 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 12 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu asysty technicznej systemu przez okres co najmniej 12 miesiêcy, zrealizowanego w architekturze trójwarstwowej, zbudowanego z min. 3 podsystemów, zasilany z zewnêtrznych ¼róde³ w czasie rzeczywistym, dla którego interfejsem dostêpowym u¿ytkownika koñcowego jest przegl±darka www, w którym serwery aplikacyjne korzystaj± z baz danych Oracle, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 z³ netto;
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
ba) kierownikiem projektu, który zrealizowa³ lub realizuje co najmniej 1 us³ugê ¶wiadczenia asysty technicznej dla systemu zbudowanego w architekturze trójwarstwowej, dla którego interfejsem dostêpowym u¿ytkownika koñcowego jest przegl±darka www;
bb) minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi do¶wiadczenie w programowaniu i obs³udze, naprawie b³êdów i wprowadzaniu zmian w rozwi±zaniach opartych o serwery aplikacyjne: JBoss Application Server, Apache Tomcat, WildFly, Oracle WebLogic, w szczególno¶ci do¶wiadczenie w implementacji w Java EE;
bc) minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi do¶wiadczenie w programowaniu i obs³udze, naprawie b³êdów i wprowadzaniu zmian w rozwi±zaniach integracyjnych opartych na Oracle Service Bus, Java, znajomo¶æ us³ug WebService, technologii przetwarzania XML;
bd) minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi do¶wiadczenie w programowaniu i obs³udze, naprawie b³êdów i wprowadzaniu zmian w rozwi±zaniach Oracle Database Enterprise Edition, Oracle OLAP, Oracle Business Intelligence;
be) minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi do¶wiadczenie w programowaniu i obs³udze, naprawie b³êdów i wprowadzaniu zmian w rozwi±zaniach/systemach zrealizowanych w architekturze wielowarstwowej, w tym graficznych interfejsów w HTML, Java Script, CSS;
UWAGA:
? Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania min. 2 osób, z których jedna bêdzie kierownikiem projektu (wymagania okre¶lone lit. ba) oraz bêdzie spe³nia³a wszystkie pozosta³e wymagania (wymagania okre¶lone lit. bb - be), oraz druga osoba, która bêdzie spe³nia³a wszystkie wymagania z wyj±tkiem wymagañ okre¶lonych dla kierownika projektu (wymagania okre¶lone lit. bb - be).
? W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale VI ust. 2 SIWZ, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (za³±cznik nr 7 do SIWZ),
- z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W postêpowaniu wymagane jest wniesienie wadium w ³±cznej wysoko¶ci 20 000 z³.
2. Wadium, o którym mowa w ust. 1 mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na poni¿szy rachunek bankowy:
Bank Zachodni WBK S.A, 5 Oddzia³ w Bia³ymstoku, Rachunek nr 27 1500 1344 1213 4006 7505 0000 z dopiskiem "Wadium - ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej systemu Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie".
5. Kserokopiê wp³aty nale¿y do³±czyæ do oferty przetargowej.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku zamawiaj±cego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w ust. 2 lit. b-e, dokument w oryginale nale¿y z³o¿yæ, oddzielnie (w odrêbnej kopercie) od sk³adanej oferty, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Z³o¿one w ten sposób wadium musi zabezpieczaæ wszystkie przes³anki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz swym okresem wa¿no¶ci obejmowaæ co najmniej termin zwi±zania ofert±.
8. Wadium, okre¶lone w ust. 7, nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie, zapieczêtowanej w sposób gwarantuj±cy zachowanie w poufno¶ci jej zawarto¶ci oraz zabezpieczaj±cej jej nienaruszalno¶æ do terminu otwarcia ofert.
9. Wadium sk³ada siê w:
siedzibie Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku,
15-888 Bia³ystok, ul. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego 1,
pokój 022 (kancelaria ogólna)
nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 maja 2018 r. do godziny 10:00
10. Kopertê, o której mowa w ust. 8 nale¿y zaadresowaæ wed³ug poni¿szego wzoru:
Urz±d Marsza³kowski Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku,
15-888 Bia³ystok, ul. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego 1,
pokój 022 (kancelaria ogólna)
Wadium do przetargu
"¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej systemu Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie"
NIE OTWIERAÆ PRZED TERMINEM 30 maja 2018 r. godz. 10:30
11. Koperta poza oznakowaniem jak wy¿ej powinna byæ opisana nazw± i adresem wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas usuniêcia wady typu awaria | 20,00 |
| Liczba godzin rozwojowych | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy mo¿liwe s± przy zachowaniu warunków, o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U.2017.1579 z pó¼n. zm.). 2. Zmiany umowy s± mo¿liwe w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli s± one korzystne dla Zamawiaj±cego, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany stanu prawnego lub stanu faktycznego, których nie da³o siê przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci i nie s± one zawinione przez Strony, 2) przed³u¿enia wykonania Umowy z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, 3) obiektywnej konieczno¶ci zastosowania zamiennych sposobów wykonania Umowy, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie jest ona zawiniona przez Strony i nie spowoduje obni¿enia jako¶ci i funkcjonalno¶ci systemów, o których mowa w Umowie. 3. O ile Umowa nie stanowi inaczej wszelkie zmiany Umowy bêd± dokonywane w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy mo¿e tak¿e odst±piæ od Umowy w terminie do dnia podpisania przez Zamawiaj±cego Umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Wykonawca mimo otrzymania pisemnego wezwania i udzielenia terminu do prawid³owego wykonania Umowy nie wykonuje lub nienale¿ycie wykonuje zobowi±zania wynikaj±ce z Umowy, w tym nie rozpoczyna wykonania Umowy lub nie wykonuje Umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, w szczególno¶ci nie dochowuj±c ustalonych terminów lub jako¶ci us³ug, 2) je¿eli w stosunku do Wykonawcy zostanie wszczête postêpowanie upad³o¶ciowe, lub s±d odmówi og³oszenia upad³o¶ci, z uwagi na niewystarczaj±ce aktywa na prowadzenie upad³o¶ci, lub Wykonawca zawrze z wierzycielami uk³ad powoduj±cy zagro¿enie dla realizacji Umowy lub nast±pi likwidacja przedsiêbiorstwa Wykonawcy, albo w wyniku wszczêtego postêpowania egzekucyjnego nast±pi zajêcie maj±tku Wykonawcy lub jego znacznej czê¶ci. 5. Odst±pienie od Umowy wymaga pisemnego o¶wiadczenia z podaniem uzasadnienia pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Ca³odobowa us³uga ochrony budynku biurowego i przyleg³ego placu Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Bia³ymstoku
- Naprawy sprzêtu komputerowego w OR KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja uk³adu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Bia³ostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnêtrznej w gara¿u usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Bia³ymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê ulicy Mrówczej i ulicy Pajêczej w Bia³ymstoku wraz z infrastruktur± techniczn±
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- "Cyfryzacja i elektronizacja us³ug publicznych w Gminie Poniatowa na terenie MOF Opole Lubelskie"
- "Zakup i dostawa oprogramowania do zarz±dzania infrastruktur± IT wraz z wdro¿eniem i wsparciem"
- Wdro¿enie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracj± z systemem KS FKW oraz systemem KS ASW dla Wroc³awskiego Centrum Zdrowia
- Zakup wsparcia dla Windows Server Datacenter
- Us³ug aktualizacji, modyfikacji oraz bie¿±cej opieki serwisowej dla eksploatowanego w PANS w Che³mie systemu ERP TETA
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





