eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami dla Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56142

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami dla Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Infrastruktury, do kontaktów: Maria Pietrzak-Myszkowska, Grzegorz Błeszyński, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, tel. 022 630 16 49, fax 022 630 16 49, e-mail: rborowski@mi.gov.pl, www.mi.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Infrastruktury, Janusz Fajkowski, Maria Pietrzak-Myszkowska, Grzegorz Błeszyński, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, tel. 022 630-10-17, 630-15-89, 630-16-49, fax 022 630-10-19, 630-16-49, e-mail: jfajkowski@mi.gov.pl; mpietrzak@mi.gov.pl; gbleszynski@mi.gov.pl, www.mi.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Infrastruktury, Janusz Fajkowski, Agnieszka Kacprzak, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, tel. 022 630-10-17, 630-15-89, 630-16-49, fax 022 630-10-19, 630-16-49, e-mail: jfajkowski@mi.gov.pl; mpietrzak@mi.gov.pl; gbleszynski@mi.gov.pl, www.mi.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami dla Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: CZĘŚĆ A - Dostawa zestawów komputerowych (jednostek centralnych, monitorów, zasilaczy awaryjnych) z akcesoriami (4 komplety), notebooków z akcesoriami (9 kompletów), urządzenia wielofunkcyjnego (1 komplet). Część zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pt. "Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby pracowników Ministerstwa Infrastruktury zaangażowanych w zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie SPO-Transport w latach 2004-2005" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport. CZĘŚĆ B - Dostawa zestawów komputerowych -jednostek centralnych, monitorów, zasilaczy awaryjnych (93 komplety), notebooków (20 kompletów), sprzętu cyfrowego: monitora/TV plazmowego (1 szt.), skanera sieciowego (1szt.). CZĘŚĆ C - Dostawa serwerów (6 kompletów), macierzy dyskowych (2 komplety), zasilaczy awaryjnych (4 szt.) i zew. baterii do zasilaczy awaryjnych (2 szt.). Wstępna skrócona wymagana minimalna konfiguracja sprzętu komputerowego w poszczególnych częściach: CZĘŚĆ A - jednostki centralne: P4 530 3 GHz, cL2 1MB albo Athlon 64 3200+ lub równoważne, RAM 2 GB, HDD 80 GB SATA, DVD+-RW, WinXP Prof. PL, Office Pro 2003 PL, praca w sieci. Monitory: TFT LCD 19" multimedialne, TCO'03. Zasilacze awaryjne: 500 VA (300W), czas przełączania na baterię 4 - 8 ms, 4 gniazda wyjściowe. Przełączniki sieciowe: 8 portów 10/100 FastEthernet. Notebooki nr 1: TFT 15", PM 730 Centrino 1,6 GHz, cL2 2MB albo Turion 64 MT30 lub równoważne, RAM 512 MB, HDD 60 GB, Combo CD-RW/DVD, WinXP Prof. PL, Office Pro 2003 PL, praca w sieci (7 kompletów). Dyktafon cyfrowy: z funkcją zapisu danych łącznie do 4750 MB, zapisu MP3, akumulator Li-Ion (4 szt.) Punkt dostępowy: w sieci bezprzewodowej 802.11b/g, przepustowość do 54Mb/s, 4-porty FastEthernet RJ45 (4 szt.). Notebooki nr 2: TFT 10" - 11", PM 753 Centrino 1,2 GHz, cL2 2MB albo Turion 64 MT28 lub równoważne, RAM 512 MB, HDD 60 GB, DVD RW, WinXP Prof. PL, Office Pro 2003 PL, praca w sieci (2 komplety). Drukarka przenośna: atramentowa, RAM 16 MB, 8 str.A4/min, akumulator i zasilacz, do 2,5 kg, 3 kpl.wkładów drukujących w zapasie (2 komplety). Urządzenie wielofunkcyjne: ksero/fax/drukarka/skaner, druk laserowy na A3 i A4 w kolorze i czerni, druk dwustronny, 24 str.A4/min i 12 str.A3/min., HDD 20 GB, RAM 512 MB, 4 podajniki: 2x500 1x100 1x2000, odbiornik wielofunkcyjny wykańczania wydruków, panel sterujący, urządzenie mobilne, praca w sieci Ethernet 10/100, po kilka szt. wkładów drukujących w zapasie. CZĘŚĆ B - jednostki centralne: P4 530 3 GHz, cL2 1MB albo Athlon 64 3200+ lub równoważne, RAM 1 GB, HDD 80 GB SATA, DVD+-RW, WinXP Prof. PL, Office Pro 2003 PL, praca w sieci. Monitory: TFT LCD 17" multimedialne, TCO'03. Zasilacze awaryjne: 500 VA (300W), czas przełączania na baterię 4 - 8 ms, 4 gniazda wyjściowe. Notebooki: TFT 15", PM 730 Centrino 1,6 GHz, cL2 2MB albo Turion 64 MT30 lub równoważne, RAM 512 MB, HDD 60 GB, DVD+-RW, WinXP Prof. PL, Office Pro 2003 PL, praca w sieci. Monitor/TV plazmowy: 42", format 16:9, obsługiwana rozdz. komputera 1024x768pikseli, jasność 1000 cd/m2, kontrast 3000:1, system zarządzania obrazem, menu w j.polskim/ang., uchwyt do powieszenia na ścianie. Skaner sieciowy: urządzenie do udostępniania, archiwizowania i rozsyłania dokumentów papierowych w obieg elektroniczny, skanowanie 600x600dpi z wydajnością do 45 str.A4/min. w czerni i 25 str.A4/min. w kolorze, praca w trybie dwustronnym, automatyczny podajnik papieru na 50 ark., HDD 20 GB, pamięć 128 MB, wysyłanie dokumentu pod wskazany adres e-mail i nr faksu, złącze Ethernet 10/100Base-TX. CZĘŚĆ C - serwer nr 1: 2xXeon 3,2 GHz, cL2 2MB albo 2xOpteron 248 lub równoważne, RAM 8 GB ECC, HDD 5x70 GB SCSI Ultra320 15k rpm, kontroler RAID 5 2-kanałowy (2 złącza wew. 68-pin + 2 złącza zew. 68-pin), 128MB cache, streamer DAT DDS4 20 GB wew., 2 zasilacze, montaż w 19" stojaku, bez oprogramowania (4 komplety). Serwer nr 2: 2xXeon 3,4 GHz, cL2 2MB albo 2xOpteron 250 lub równoważne, RAM 8 GB ECC, HDD 5x145 GB SCSI Ultra320 10k rpm, kontroler RAID 5 2-kanałowy (2 złącza wew. 68-pin + 2 złącza zew. 68-pin), 128MB cache, streamer DAT DDS4 20 GB wew., 2 zasilacze, montaż w 19" stojaku, bez oprogramowania (2 komplety). Macierz dyskowa nr 1: do współpracy z istniejącymi serwerami Zamawiającego typu HP ProLiant ML350, liczba wnęk na HDD SCSI Ultra320 10k rpm min. 8 szt. x 3,5" (1"), HDD 4x70 GB, adresy SCSI dla dysków przypisane automatycznie, złącza modułów SCSI 4 szt. (2 x dual-SCSI Cluster) 68-pin, 2 zasilacze, 2 kanały SCSI Ultra320 do min. 8 dysków, kable, montaż w 19" stojaku (1 komplet). Macierz dyskowa nr 2: do współpracy z serwerami nr 2, liczba wnęk na HDD SCSI Ultra320 10k rpm min. 8 szt. x 3,5" (1"), bez HDD, adresy SCSI dla dysków przypisane automatycznie, złącza modułów SCSI 4 szt. (2 x dual-SCSI Cluster) 68-pin, 2 zasilacze, 2 kanały SCSI Ultra320 do min. 8 dysków, kable, montaż w 19" stojaku (1 komplet). Zasilacz awaryjny nr 1: 3000VA (2400W), czas podtrzymania 5 min. (100%), 18 min. (50%), 8 gniazd wyjściowych, wskaśniki diodowe i alarmowe, automatyczny test baterii, montaż w 19" stojaku (2 komplety). Zew. bateria do zasilaczy awaryjnych nr 1: współpraca z zasilaczem nr 1, pojemność akumulatora 1700 VAh, czas podtrzymania wraz z zasilaczem nr 1 20 min. (100%), 70 min. (50%), montaż w 19" stojaku (2 komplety). Zasilacz awaryjny nr 2: 3000VA (2800W), czas podtrzymania 3 min. (100%), 11 min. (50%), 7 gniazd wyjściowych, wskaśniki diodowe i alarmowe, automatyczny test baterii, zamiennie montaż w 19" stojaku lub tower (2 komplety). Uwaga: zamawiający informuje, że: 1) wymaga się, aby oferowane jednostki centralne, notebooki i serwery znajdowały się na liście zgodności sprzętu udostępnianej przez Microsoft (Hardware Compatibility List, HCL) dla produktów opartych na systemie Windows XP (Windows Server 2000/2003 dla serwerów) - Zamawiający zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z obecnie eksploatowanym systemem sieciowym (domena MS Windows). Nawet drobne niezgodności sprzętu i jego niewielkie odchylenia od standardów przemysłowych mogą mieć ujemny wpływ na stabilność systemu operacyjnego OEM MS Windows XP Professional PL (Windows Server 2000/2003 dla serwerów) w związku z komputerami/serwerami oferowanymi. 2) wymaga się, aby każda jednostka centralna w zestawach komputerowych była zabezpieczona przed niepowołanym dostępem poprzez uwierzytelnianie dostępu za pomocą kart elektronicznych typu Chip/SmartCard odczytywanych przez czytnik kart zainstalowany (wbudowany) w jednostce lub klawiaturze USB lub też poprzez klucz (Token) USB powiązany z kodem PIN użytkownika. Każda karta lub każdy klucz USB winny być przypisane tylko do określonego komputera, tak aby inne karty lub klucze (innych użytkowników) nie umożliwiały dostępu do komputera. Autentykacja użytkownika winna przebiegać zanim jeszcze uruchomiony zostanie system operacyjny w komputerze (pre-boot authentication), niezależnie od logowania się do systemu operacyjnego. Tylko administratorzy (Zamawiającego) systemów komputerowych mają dostęp do przedmiotowego zabezpieczenia celem kodowania i rekodowania karty lub klucza USB użytkownika. Zamawiający informuje, że wykorzystuje obecnie następujące systemy zabezpieczenia: - VizyLock II (wymaga slotu ISA, chipkarta, Radiotechnika Marketing Sp. z o.o.) - Sicrypt Smarty (SmartCard, Fujitsu Siemens Corp.) - SecureDoc Disk Encryption Pro ver.3 (Token USB, WinMagic Inc.) - SafeBoot (Token USB, Control Break International Holding BV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przedstawiony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na etapie zaproszenia do składania ofert. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.10 - Centralna jednostka sterująca Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.27.00 - Centralna jednostka sterująca Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Oszacowana wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium jest wymagane w drugim etapie postępowania, tj. po zaproszeniu wykonawców do składania ofert - do czasu składania oferty nie należy wnosić wadium. Zamawiający będzie żądał od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w następujących kwotach w poszczególnych częściach zamówienia: Część A: 3.000,00 zł Część B: 12.000,00 zł Część C: 4.700,00 zł Forma wadium zostanie określona w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: wymaga się od wykonawców aby: a) posiadali co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji dostaw zbliżonych lub zgodnych z przedmiotem zamówienia (jego określonych części, przez wykonawców zainteresowanych udzieleniem zamówienia w danej części zamówienia), b) wykazali co najmniej 2 realizacje dostaw o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia (jego części), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna) stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3. Zamawiający dokona oceny spełniania (spełnia - nie spełnia) ww. warunków na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenie, którego wzór znajduje się w załączniku C do ogłoszenia, będące zaświadczeniem upoważnionego przedstawiciela wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22. ust. 1. ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), ___ początek wzoru załącznika C _______________________________ WZÓR załącznika C: ZAŁĄCZNIK C - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu OŚWIADCZENIE Ubiegając się o zamówienie publiczne: na Dostawę sprzętu komputerowego z akcesoriami dla Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie, z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego, działając w imieniu i na rzecz: 1. Nazwa Wykonawcy ...................................................... Adres Wykonawcy ............................................................ Nr tel. ......................................... fax. ......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2. Nazwa Wykonawcy ...................................................... Adres Wykonawcy ............................................................ Nr tel. ......................................... fax. ......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3. Nazwa Wykonawcy ...................................................... Adres Wykonawcy ............................................................ Nr tel. ......................................... fax. ......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4. Nazwa Wykonawcy ...................................................... Adres Wykonawcy ............................................................ Nr tel. ......................................... fax. ......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) * oświadczam/y, że spełniam/y warunki określone w art. 22. ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) . . . . . . . . . . . . . . . , dn. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis/y osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy/ów) ____________________________________ * - jeśli nie dotyczy - skreślić, jeśli ofertę składa jeden wykonawca, należy wypełnić tylko pkt. 1 ___ koniec wzoru załącznika C _______________________________ 2) Dokumentów wymienionych w sekcji III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty, 3) Dokumentów wymienionych w sekcji III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. 4. W przypadku większej liczby wykonawców, niż przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (sekcja IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert), w trakcie oceny spełniania warunków, o której jest mowa w pkt. 3, dla tych wniosków, które w pełni spełniają wymagane warunki na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, Zamawiający przeprowadzi ocenę punktową warunków określonych w wymaganiach w pkt. 1 ppkt. 2 w związku z dokumentem określonym w sekcji III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty. Sposób dokonania oceny punktowej: a) Bazą wyjściową tego warunku będzie przedstawienie, w postaci wykazu dostaw o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia / jego określonych części, przez wykonawców zainteresowanych udzieleniem zamówienia w danej części zamówienia (załącznik D). Ocena polega na przyznaniu (na tym etapie postępowania) punktów: 0 punktów - za dwie dostawy o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia lub jego części, 2 punkty - za każdą następną dostawę o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia lub jego części, oraz dodatkowo 1 punkt - za każdą dostawę o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia lub jego części, jeżeli dostawa była wykonana dla jednostek sektora finansów publicznych. b) Przez dostawę o "zbliżonym lub zgodnym zakresie", o której mowa lit. a) oraz w pkt 1 ppkt 2), należy rozumieć dwa wymagania łącznie: 1) wykonawca zrealizował dostawę na dowolne produkty z zakresu sprzętu komputerowego, 2) wykonawca zrealizował dostawę o wartościach w złotych brutto nie mniejszych niż: dla części A - na 137.000,00 złotych każda dostawa dla części B - na 567.000,00 złotych każda dostawa dla części C - na 222.000,00 złotych każda dostawa Dla wykonawców zainteresowanych udzieleniem zamówienia w kilku częściach zamówienia wymóg wartości zrealizowanej dostawy dla każdej części pozostaje bez zmian, z tym, że dostawa o wartości nie mniejszej niż podano niżej spełnia jednocześnie wymóg dla dostaw, dla których wymóg wartości jest niższy: Dla części: A i B lub B i C lub A i B i C - 567.000,00 złotych każda dostawa - jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż wskazana spełnia jednocześnie wymóg odpowiednio dla (A i B), (B i C), (A i B i C) Dla części: A i C - 222.000,00 złotych każda dostawa - jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż wskazana spełnia jednocześnie wymóg dla (A i C). Powyższa ocena punktowa jest dokonywana dla każdej części zamówienia osobno, z tym że wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na więcej niż jedną część zamówienia, w wykazie zrealizowanych dostaw winni zamieścić dostawę o wyższym wymogu jej wartości także w pozycjach dla innych części, w których wymóg wartości jest niższy. Do przetargu zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie od 5 do 15, tj, nie więcej niż po 5 wykonawców w każdej części zamówienia, w kolejności stosownie do liczby uzyskanych punktów od wartości maksymalnej do wartości minimalnej. W przypadku równej liczby punktów dla wykonawców do pozycji 5 i dalszych dla danej części zamówienia, o kolejności do pozycji 5 włącznie dla danej części zamówienia będzie decydować wyższa suma wartości, wyrażonych w złotych, zrealizowanych dostaw dla danej części, wykazanych w wykazie, o którym mowa w pkt.3 ppkt.3. UWAGA: Jeżeli wykonawca nie wskaże we wniosku części zamówienia, na którą/ które będzie składał ofertę, Zamawiający przyjmie, że wykonawca będzie składał ofertę na całe zamówienie, zatem na etapach oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt 1 i pkt 4, będą mieć zastosowanie powyższe zasady oceny dla wszystkich części zamówienia. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3, wykonawcy winni złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien ponadto zawierać: 1) nazwę wykonawcy i adres jego siedziby, 2) wskazanie danych: nr telefonów i faksów, nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym w czasie trwania postępowania o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, 3) określenie nazwy zamówienia nadanej przez zamawiającego wraz z podaniem znaku sprawy, 4) wskazanie części zamówienia, na którą/które wykonawca będzie składał ofertę, 5) wykaz załączników. ___ początek wzoru wniosku _______________________________ WZÓR wniosku: Pieczęć wykonawcy WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do: Ministerstwa Infrastruktury, 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6 Nawiązując do ogłoszenia przetargu ograniczonego nr ........... z dn. .... .10.2005r. na Dostawę sprzętu komputerowego z akcesoriami dla Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie: 1. Nazwa i siedziba wykonawcy: ................................................ ............................................................................ (należy podać zgodnie z wpisem do KRS lub ewidencji działalności gosp. lub ewidencji placówek oświatowych) NIP: ..................................... REGON: .......................... Tel. ...................................... Fax. ............................. http// ..................................... e - mail: .......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2. Nazwa i siedziba wykonawcy: ................................................ ............................................................................ (należy podać zgodnie z wpisem do KRS lub ewidencji działalności gosp. lub ewidencji placówek oświatowych) NIP: ..................................... REGON: .......................... Tel. ...................................... Fax. ............................. http// ..................................... e - mail: .......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3. Nazwa i siedziba wykonawcy: ................................................ ............................................................................ (należy podać zgodnie z wpisem do KRS lub ewidencji działalności gosp. lub ewidencji placówek oświatowych) NIP: ..................................... REGON: .......................... Tel. ...................................... Fax. ............................. http// ..................................... e - mail: .......................... Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) * Niniejszym wnioskujemy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczamy, że jesteśmy zainteresowani (właściwe wypełniać znakiem X) 1) przedmiotem zamówienia w całości: ... (wszystkie części) 2) przedmiotem części zamówienia: część A: ... część B: ... część C: ... zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami w ogłoszeniu i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania wniosku. Na podstawie art. 96 ust.3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: wyrażamy zgodę na ujawnienie wszystkich dokumentów składających się na wniosek jednocześnie: / nie wyrażamy zgody na ujawnienie stron(y) ........ wniosku, gdzie zawarto informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, na podstawie ....................................................... 1. Korespondencję prosimy doręczać pod adresem (miejsce zamieszkania/siedziby pełnomocnika/wykonawcy składającego ofertę): Nazwisko/nazwa : ..................................... Adres.: .............................................. Tel.: ................... Fax.: ......................... 2. Załącznikami do niniejszego wniosku są: 1) ......................................................................... 2) ......................................................................... 3) ......................................................................... 4) ......................................................................... Wniosek składamy na .... kolejno ponumerowanych stronach. ................. , dn. ............ . ........................................................ (podpis/y upoważnionego/nych przedstawiciela/i Wykonawcy/ów) _____________________________________ * - jeśli nie dotyczy - skreślić, jeśli ofertę składa jeden wykonawca należy wypełnić tylko pkt 1 ___ koniec wzoru wniosku _______________________________ 6. Sposób przygotowania wniosków. 1) Wykonawca złoży tylko jeden wniosek (na całość zamówienia lub jego część/części) w jednym egzemplarzu, w zaklejonej i oznakowanej kopercie. Wniosek wykonawcy, który złoży więcej niż jeden wniosek zostanie odrzucony. 2) Kopertę z wnioskiem należy oznaczyć następująco: WNIOSEK "SPRZĘT KOMPUTEROWY" NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 31.10.2005r. DO GODZ. 12:10 Dodatkowo na kopercie należy zamieścić nazwę wykonawcy i adres do korespondencji oraz numery telefonu i faksu (np. typową - czytelną - pieczęć firmową). 3) Wykonawca złoży wniosek wraz z dokumentami wymienionymi w pkt 3, jak wyspecyfikowano w pkt. 5. 4) Wykonawca przedstawi wniosek zgodnie z wymogami określonymi w ogłoszeniu. 5) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. 6) Wniosek musi być napisany w języku polskim, na maszynie do pisania lub komputerze oraz wszystkie jego strony muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy, pełnomocnictwo winno być dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dotyczy to również podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych mających obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 7) Wszelkie poprawki i zmiany w treści wniosku muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 8) Oryginały dokumentów ani ich kopie (odpisy, zaświadczenia, oświadczenia) załączone do wniosku nie będą zwracane wykonawcom. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych jw., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych jw., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 5, lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie dotyczy 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat realizacji dostaw o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia / jego określonych części, przez wykonawców zainteresowanych udzieleniem zamówienia w danej części zamówienia, który należy sporządzić wg wzoru zamieszczonego w załączniku D do ogłoszenia, ___ początek wzoru załącznika D _______________________________ WZÓR załącznika D: ZAŁĄCZNIK D - Wykaz doświadczeń DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Ubiegając się o zamówienie publiczne: na Dostawę sprzętu komputerowego z akcesoriami dla Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie, z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego, działając w imieniu i na rzecz: 1. Nazwa Wykonawcy......................................................... Adres Wykonawcy ............................................................ Tel. ........................................ Fax............................. Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) wraz z: * 2. Nazwa Wykonawcy........................................................ Adres Wykonawcy ............................................................ Tel. ........................................ Fax............................. Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3. Nazwa Wykonawcy........................................................ Adres Wykonawcy ............................................................ Tel. ........................................ Fax............................. Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4. Nazwa Wykonawcy........................................................ Adres Wykonawcy ............................................................ Tel. ........................................ Fax............................. Imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . oświadczamy, że jesteśmy zainteresowani (właściwe wypełniać znakiem X) 1) przedmiotem zamówienia w całości: ..... (wszystkie części) 2) przedmiotem części zamówienia: część A: .... część B: .... część C: .... i że w okresie ostatnich trzech lat wykonaliśmy: realizacje dostaw o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia / jego części zgodnie ze wskazaniem powyżej, których wykaz zamieszczamy w poniższej tabeli, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - w wykazie powinny być podane informacje potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymagania tj. wykonawca w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 2 realizacje dostaw o zbliżonym lub zgodnym zakresie z przedmiotem zamówienia (jego części zgodnie ze wskazaniem powyżej). Lp / Rodzaj zamówienia / Wartość zamówienia w złotych (brutto) / Data i miejsce wykonania / W załączeniu pismo z dn. ..... (potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie) / Dotyczy części A przedmiotu zamówienia: / / / / Dotyczy części B przedmiotu zamówienia: / / / / Dotyczy części C przedmiotu zamówienia: / / / Uwaga: 1) brak dokumentów potwierdzających (ostatnia kol. w tabeli), że dostawy zostały wykonane należycie (referencje), jest równoznaczny z nie uznaniem przez Zamawiającego tych pozycji w powyższym wykazie, które mają związek z brakiem dokumentów (referencji) i nie będą brane pod uwagę przy ocenie, 2) w wykazie nie należy uwzględniać dostaw o wartości niższej niż wymagane w danej części jak określono w pkt. III.2. 4. . . . . . . . . . . . . . . . , dn. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis/y osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania wykonawcy/ów) ________________________________________ * - pkt 2-4 wypełnić jedynie, gdy dotyczy, jeśli nie dotyczy - skreślić, jeśli ofertę składa jeden wykonawca, należy wypełnić tylko pkt. 1 ___ koniec wzoru załącznika D _______________________________ 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna potrzeba udzielenia zamówienia ze skróceniem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu do 15 dni (zgodnie z art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych) zachodzi z uwagi na konieczność realizacji zamówienia (jego części) do 15.12.2005r. Stosowanie zwykłych terminów, w aspekcie 3 tygodni oczekiwania na dostawę przedmiotu zamówienia od daty podpisania umowy, mogłoby uniemożliwić udzielenie zamówienia w bieżącym roku budżetowym i doprowadzić do powstania ujemnych skutków finansowych dla Zamawiającego. Z tego samego powodu zachodzi potrzeba skrócenia terminu składania ofert do 10 dni od dnia przekazania zaproszenia wykonawców (maksymalnie do 5 wykonawców w zakresie każdej części zamówienia). Wybrany tryb udzielenia zamówienia zapewnia konkurencję i gwarantuje wybór oferty (ofert) najkorzystniejszej ekonomicznie. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 15. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 03.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: Data i miejsce otwarcia ofert zostaną określone w zaproszeniu do składania ofert.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Część zamówienia (część A) jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pt. "Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby pracowników Ministerstwa Infrastruktury zaangażowanych w zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie SPO-Transport w latach 2004-2005" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00, 30.23.13.00, 30.23.12.10, 30.23.12.50, 32.42.00.00, 30.21.31.00, 30.21.70.00, 30.23.32.34, 30.12.00.00, 30.19.21.13, 30.24.82.00, 30.24.14.00, 30.24.12.00, 50.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część A Dostawa zestawów komputerowych (jednostek centralnych, monitorów, zasilaczy awaryjnych) z akcesoriami (4 komplety), notebooków z akcesoriami (9 kompletów), urządzenia wielofunkcyjnego (1 komplet). Część zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pt. "Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby pracowników Ministerstwa Infrastruktury zaangażowanych w zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie SPO-Transport w latach 2004-2005" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport. 3) Zakres lub wartość: Oszacowana wartość cz. A zamówienia nie przekracza kwoty 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00, 30.23.13.00, 30.23.12.10, 30.23.12.50, 30.21.31.00, 30.21.70.00, 30.21.61.10, 30.24.82.00, 30.24.14.00, 30.24.12.00, 50.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część B Dostawa zestawów komputerowych -jednostek centralnych, monitorów, zasilaczy awaryjnych (93 komplety), notebooków (20 kompletów), sprzętu cyfrowego: monitora/TV plazmowego (1 szt.), skanera sieciowego (1szt.). 3) Zakres lub wartość: Oszacowana wartość cz. B zamówienia przekracza kwotę 130 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00, 30.26.00.00, 30.23.31.41, 50.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część C Dostawa serwerów (6 kompletów), macierzy dyskowych (2 komplety), zasilaczy awaryjnych (4 szt.) i zew. baterii do zasilaczy awaryjnych (2 szt.). 3) Zakres lub wartość: Oszacowana wartość cz. C zamówienia pomiędzy 60 000, 00 euro a 130 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.