eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa elementów umundurowania II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10



Ogłoszenie nr 560752-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza  116 , 31-416  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl/ST
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.krakow.pl/ST


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania II
Numer referencyjny: ST.GT.261.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa "orzeł stylizowany" w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa, z zastrzeżeniem nowych wzorów - dotyczy części 1, 2 i 3. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 14:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK. Część 1 - koszulobluzy -a) koszulobluza z długim rękawem (koszula mundurowa) 84 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Wykonana z materiału o składzie: bawełna - 85%, poliester - 15 % w splocie rip - stop, tkanina US-21/3/150, o jakości pierwszej i gramaturze 195g/m^2 (+/-5). Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym. Koszula w kolorze ciemnogranatowym z długim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył gładki z doszywanym karczkiem z tyłu. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Przód lewy imitacja plisy na 3,4 cm. Na lewym i prawy przodzie naszyte kieszenie z kontrafałdą i patki o ściętych rogach, patki zapinane na guziki. Dodatkowo na lewej kieszeni naszyta klapka z metalowym oczkiem na znak identyfikacyjny metalowy ("blacha"), zamocowana do klapy na rzep. Rękawy długie wszyte w mankiety o rogach okrągłych zapinane na dwa guziki. Rozporek wykończony domkiem klasycznym. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,5 cm na półokrągło. Wkładka z naniesieniem: kołnierz 2 warstwy; stójka 1 warstwa; mankiet 1 warstwa; plisa 1 warstwa; patki 1 warstwa. Nici dobrane do koloru tkaniny w kolorze ciemnogranatowym. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej (ciemnogranatowe); ilość guzików przy wzroście ok. 170 cm - 14 szt., przy wzroście 175-195 - 15 szt. Nad lewą kieszenią haft komputerowy w kolorze żółtym - napis " Straż Miejska" z literą "Ż" pisaną z kropką. Wysokość liter od 2 do 2,2 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub bardzo zbliżone. Litery nie zlewające się, napis w dolnej podstawie ma być umieszczony 2 cm na klapą. Na rękawach naszyte emblematy wg nowego wzoru Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Pagony na ramionach zapinane na guzik kolorze tkaniny zasadniczej. Długość pagonów od 14 do 15 cm, szerokość przy podstawie od 4,5 do 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. SM - 84 sztuki termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbka materiału wraz z atestem lub certyfikatem W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. -b) koszulobluza z krótkim rękawem (koszula mundurowa) 84 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Wykonana z materiału o składzie: bawełna - 85%, poliester - 15 % w splocie rip - stop, tkanina US-21/3/150, o jakości pierwszej i gramaturze 195g/m^2 (+/-5). Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym. Koszula w kolorze ciemnogranatowym z krótkim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył gładki z doszywanym karczkiem z tyłu. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Przód lewy imitacja plisy na 3,4 cm. Na lewym i prawy przodzie naszyte kieszenie z kontrafałdą i patki o ściętych rogach, patki zapinane na guziki. Dodatkowo na lewej kieszeni naszyta klapka z metalowym oczkiem na znak identyfikacyjny metalowy ("blacha"). Rękawy krótkie imitacja mankiecika 3 cm. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,5 cm na półokrągło. Wkładka z naniesieniem: kołnierz 2 warstwy; stójka 1 warstwa; mankiet 1 warstwa; plisa 1 warstwa; patki 1 warstwa. Nici dobrane do koloru tkaniny w kolorze ciemnogranatowym. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej (ciemnogranatowe); ilość guzików przy wzroście ok. 170 cm - 10 szt., przy wzroście 175-195 - 11 szt. Nad lewą kieszenią haft komputerowy w kolorze żółtym - napis " Straż Miejska" z literą "Ż" pisaną z kropką. Wysokość liter od 2 do 2,2 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub bardzo zbliżone. Na rękawach naszyte emblematy wg nowego wzoru Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Pagony na ramionach zapinane na guzik kolorze tkaniny zasadniczej. Długość pagonów od 14 do 15 cm, szerokość przy podstawie od 4,5 do 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. SM - 84 sztuki termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbka materiału wraz z atestem lub certyfikatem W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. Część 2 - oznakowanie mundurów emblemat Straż Miejska - nowy wzór 336 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, drukowany techniką sublimacji na tkaninie poliestrowej o podkładzie o gramaturze 160g/m2, tło ciemnogranatowe. Emblemat obszyty jest haftowaną ramką w kolorze żółtym (nie jaskrawy), zbliżonym do koloru napisów (żółte), usztywniony włókniną poliestrową. Emblematy te będą przekazane wybranemu Wykonawcy celem naszycia na koszulobluzach. SM - 336 szt., termin dostawy: do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia Część 3 - oznakowanie mundurów dystynkcje (pagony) - nowy wzór - 84 komplety - 1 komplet dwie sztuki ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Dystynkcje (pagony) z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%, w kolorze ciemnogranatowym US-21/3/150, o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop, z wykonanymi w technice haftu komputerowego symbolami stopni służbowych w kolorze złotym metalicznym lub ciemnożółtym, o wymiarach: długość 11,5 cm, szerokość przy barku od 6 do 6,5 cm, u góry o szerokości od 4,5 do 5 cm - kształt trapezowy. Pagony muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcjii znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). SM - 84 kpl., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia - 1kpl. dla stopnia: starszy specjalista lub starszy strażnik) wraz z próbką materiału i z atestem lub certyfikatem. Część 4 - spodnie rowerowe długie - 28 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Wiatroszczelne spodnie rowerowe z membraną z podszewką technofleece lub równoważną (na chłodne dni) w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z elementami odblaskowymi. poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. Elastyczne wstawki na lędźwiach i na kolanach. Z przodu dwie kieszenie zapinane na zamek. Antypoślizgowa, bezuciskowa taśma elastyczna przytrzymująca spodnie w pasie. Doły nogawek zapinane na zamek z możliwością regulowania obwodu. Na udach wywietrzniki zapinane na zamek. SM - 28 szt., termin dostawy: 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału Część 5 - spodnie rowerowe krótkie - 4 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1 Spodnie krótkie za kolano, wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych. Z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 2 kieszenie na dole o ściętych rogach, szerokość 16 cm x wysokość 17cm naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep o ściętych rogach, o długości równej szerokości patki długość 16cm x wysokość 6cm. Rzepy na całej szerokości patki i kieszeni, w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa lub na guziki. W pasek wszyte 5 wytrzymałych szlufek na szeroki pas główny (5 do 5,5 cm szerokości). Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny zakryty. Wzmocnione w kroku. SM - 4 szt., termin dostawy: 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbką materiału wraz z atestem. Część 6 - kurtka rowerowa - 25 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z elementami odblaskowymi. poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą "Ż" pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość - 31 cm, wysokość - 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą "Ż" pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość - 15 cm, wysokość - 6 cm. SM - 25 szt., termin dostawy: 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału. Część 7 - obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3 Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia. Kolor czarny lub szary, lub grafitowy lub zbliżony do nich lub kombinacja ww. kolorów z elementami odblaskowymi. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne napisy wewnątrz obuwia. Dopuszczalny schowek / przykrycie na sznurowadła. Dopuszcza się logo / oznaczenie producenta. SM - 8 par, termin dostawy: 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia. Część 8 - rękawiczki rowerowe 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Wierzchnia część wykonana z przewiewnego elastycznego pochłaniającego, jak też odprowadzającego nadmierną wilgoć materiału, wewnętrzna część powinna posiadać ergonomicznie kształtowaną wyściółkę żelową ze wzmocnieniem z syntetycznej skóry oraz ze wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie, neoprenowy mankiet zapinany na rzep. Rękawiczki w kolorze w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z dopuszczalnymi elementami odblaskowymi poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. A. SM - 8 par., termin dostawy: do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału. Część 9 - skarpety sportowe (stópki) - 28 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie frotte tzw. stopki, tj. o wysokości poniżej kostki, w kolorze białym, jednolite (bez wzorów), materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. SM - 28 par, do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału. Część 10 - znak identyfikacyjny metalowy "blacha" - 24 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 44.42.34.50-0 (44.31.64.00-2) Identyfikator metalowy Straży Miejskiej Miasta Krakowa w kolorze złotym, wykonany z blachy mosiężnej symbol m63 o grubości 0,8 mm. Na środku znaku znajduje się stylizowany wizerunek orła z szarfą na której znajduje się wytłoczona nazwa Straż Miejska Miasta Krakowa, napis ten pokryty emalią w kolorze czarnym. W górnej części znaku znajduje się wygrawerowany napis zawierający numer służbowy strażnika pokryty emalią w kolorze czarnym. W dolnej części znaku znajduje się wygrawerowany napis zawierający nazwę Straż Miejska Miasta Krakowa pokryty emalią w kolorze czarnym. Identyfikator (znak) mocowany jest za pomocą przylutowanej śrubki moziężnej o średnicy 3 mm i długości 8 mm oraz nakrętki gwintowanej (gwint M3) o średnicy zewnętrznej 15 mm. SM - 24 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia. Część 11- znak identyfikacyjny haftowany 529 sztuki (513+16) "niby blacha" opis Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości "KRAKÓW". Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze ciemnogranatowym. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem stylizowanym orła i szarfą koloru żółtego z napisem "STRAŻ MIEJSKA", wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym, tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości w kolorze czarnym na białym tle. A. SM - 513 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy B. EK - 16 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia. Część 12 szalik zimowy - 65 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna SM - 65 szt., termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Wybrany w części 1 Wykonawca, będzie zobowiązany do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie, na własny koszt z zastrzeżeniem braku przeciwwskazań epidemiologicznych do kontaktów bezpośrednich lub uzgodnią inny sposób z Zamawiającym dokonania pomiarów. Zastrzeżenie: dodatkowo Wykonawcy zobowiązani są do przesłania wraz ofertą szczegółowych opisów rozmiarówek dla części 1, części 4, części 5 i części 6. Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania (do części 1 wystarczy po jednej koszuli danego rodzaju - dla a) i b) z zapięciem męskim, podobnie do innych części, w których występują rodzaje męskie i damskie wystarczy wzór męski). Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Do części 1, 3, 5 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm, z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, w danej części, jako niezgodne z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, ponieważ realizacja zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz.1040 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 35812000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18420000-9
18234000-8
18233000-1
18223200-0
18820000-3
18424000-7
18317000-4
44423450-0
44316400-2
18422000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30
45
60

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie świadczył, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w danej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający może zażądać złożenia: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.4. SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia - odpowiednio dla każdej z części (oddzielnie) przedmiotu zamówienia: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana - w zakresie niezbędnym dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w danej części przedmiotu zamówienia - oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane, nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz należy przedłożyć oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wzory oferowanych elementów umundurowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usług; - przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy; - w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie; opisanych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności Zamawiający przewiduje zmianę wynikającą z art. 144 ust. 1 pkt 6 cyt. ustawy. Umowa na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Koszulobluzy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - koszulobluzy -a) koszulobluza z długim rękawem (koszula mundurowa) 84 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Wykonana z materiału o składzie: bawełna - 85%, poliester - 15 % w splocie rip - stop, tkanina US-21/3/150, o jakości pierwszej i gramaturze 195g/m^2 (+/-5). Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym. Koszula w kolorze ciemnogranatowym z długim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył gładki z doszywanym karczkiem z tyłu. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Przód lewy imitacja plisy na 3,4 cm. Na lewym i prawy przodzie naszyte kieszenie z kontrafałdą i patki o ściętych rogach, patki zapinane na guziki. Dodatkowo na lewej kieszeni naszyta klapka z metalowym oczkiem na znak identyfikacyjny metalowy ("blacha"), zamocowana do klapy na rzep. Rękawy długie wszyte w mankiety o rogach okrągłych zapinane na dwa guziki. Rozporek wykończony domkiem klasycznym. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,5 cm na półokrągło. Wkładka z naniesieniem: kołnierz 2 warstwy; stójka 1 warstwa; mankiet 1 warstwa; plisa 1 warstwa; patki 1 warstwa. Nici dobrane do koloru tkaniny w kolorze ciemnogranatowym. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej (ciemnogranatowe); ilość guzików przy wzroście ok. 170 cm - 14 szt., przy wzroście 175-195 - 15 szt. Nad lewą kieszenią haft komputerowy w kolorze żółtym - napis " Straż Miejska" z literą "Ż" pisaną z kropką. Wysokość liter od 2 do 2,2 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub bardzo zbliżone. Litery nie zlewające się, napis w dolnej podstawie ma być umieszczony 2 cm na klapą. Na rękawach naszyte emblematy wg nowego wzoru Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Pagony na ramionach zapinane na guzik kolorze tkaniny zasadniczej. Długość pagonów od 14 do 15 cm, szerokość przy podstawie od 4,5 do 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. SM - 84 sztuki termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbka materiału wraz z atestem lub certyfikatem W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. -b) koszulobluza z krótkim rękawem (koszula mundurowa) 84 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Wykonana z materiału o składzie: bawełna - 85%, poliester - 15 % w splocie rip - stop, tkanina US-21/3/150, o jakości pierwszej i gramaturze 195g/m^2 (+/-5). Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym. Koszula w kolorze ciemnogranatowym z krótkim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył gładki z doszywanym karczkiem z tyłu. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Przód lewy imitacja plisy na 3,4 cm. Na lewym i prawy przodzie naszyte kieszenie z kontrafałdą i patki o ściętych rogach, patki zapinane na guziki. Dodatkowo na lewej kieszeni naszyta klapka z metalowym oczkiem na znak identyfikacyjny metalowy ("blacha"). Rękawy krótkie imitacja mankiecika 3 cm. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,5 cm na półokrągło. Wkładka z naniesieniem: kołnierz 2 warstwy; stójka 1 warstwa; mankiet 1 warstwa; plisa 1 warstwa; patki 1 warstwa. Nici dobrane do koloru tkaniny w kolorze ciemnogranatowym. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej (ciemnogranatowe); ilość guzików przy wzroście ok. 170 cm - 10 szt., przy wzroście 175-195 - 11 szt. Nad lewą kieszenią haft komputerowy w kolorze żółtym - napis " Straż Miejska" z literą "Ż" pisaną z kropką. Wysokość liter od 2 do 2,2 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub bardzo zbliżone. Na rękawach naszyte emblematy wg nowego wzoru Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Pagony na ramionach zapinane na guzik kolorze tkaniny zasadniczej. Długość pagonów od 14 do 15 cm, szerokość przy podstawie od 4,5 do 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. SM - 84 sztuki termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbka materiału wraz z atestem lub certyfikatem W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35812000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 2Nazwa: Emblemat Straż Miejska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 2 - oznakowanie mundurów emblemat Straż Miejska - nowy wzór 336 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, drukowany techniką sublimacji na tkaninie poliestrowej o podkładzie o gramaturze 160g/m2, tło ciemnogranatowe. Emblemat obszyty jest haftowaną ramką w kolorze żółtym (nie jaskrawy), zbliżonym do koloru napisów (żółte), usztywniony włókniną poliestrową. Emblematy te będą przekazane wybranemu Wykonawcy celem naszycia na koszulobluzach. SM - 336 szt., termin dostawy: do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 3Nazwa: Dystynkcje
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 - oznakowanie mundurów dystynkcje (pagony) - nowy wzór - 84 komplety - 1 komplet dwie sztuki ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Dystynkcje (pagony) z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%, w kolorze ciemnogranatowym US-21/3/150, o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop, z wykonanymi w technice haftu komputerowego symbolami stopni służbowych w kolorze złotym metalicznym lub ciemnożółtym, o wymiarach: długość 11,5 cm, szerokość przy barku od 6 do 6,5 cm, u góry o szerokości od 4,5 do 5 cm - kształt trapezowy. Pagony muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcjii znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). SM - 84 kpl., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia - 1kpl. dla stopnia: starszy specjalista lub starszy strażnik) wraz z próbką materiału i z atestem lub certyfikatem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 4Nazwa: Spodnie rowerowe długie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 - spodnie rowerowe długie - 28 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Wiatroszczelne spodnie rowerowe z membraną z podszewką technofleece lub równoważną (na chłodne dni) w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z elementami odblaskowymi. poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. Elastyczne wstawki na lędźwiach i na kolanach. Z przodu dwie kieszenie zapinane na zamek. Antypoślizgowa, bezuciskowa taśma elastyczna przytrzymująca spodnie w pasie. Doły nogawek zapinane na zamek z możliwością regulowania obwodu. Na udach wywietrzniki zapinane na zamek. SM - 28 szt., termin dostawy: 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18234000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 5Nazwa: Spodnie rowerowe krótkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 - spodnie rowerowe krótkie - 4 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1 Spodnie krótkie za kolano, wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych. Z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 2 kieszenie na dole o ściętych rogach, szerokość 16 cm x wysokość 17cm naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep o ściętych rogach, o długości równej szerokości patki długość 16cm x wysokość 6cm. Rzepy na całej szerokości patki i kieszeni, w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa lub na guziki. W pasek wszyte 5 wytrzymałych szlufek na szeroki pas główny (5 do 5,5 cm szerokości). Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny zakryty. Wzmocnione w kroku. SM - 4 szt., termin dostawy: 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz próbką materiału wraz z atestem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18233000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 6Nazwa: Kurtka rowerowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 - kurtka rowerowa - 25 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z elementami odblaskowymi. poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą "Ż" pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość - 31 cm, wysokość - 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą "Ż" pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość - 15 cm, wysokość - 6 cm. SM - 25 szt., termin dostawy: 45 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18223200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 7Nazwa: Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 - obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3 Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia. Kolor czarny lub szary, lub grafitowy lub zbliżony do nich lub kombinacja ww. kolorów z elementami odblaskowymi. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne napisy wewnątrz obuwia. Dopuszczalny schowek / przykrycie na sznurowadła. Dopuszcza się logo / oznaczenie producenta. SM - 8 par, termin dostawy: 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18820000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 8Nazwa: Rękawiczki rowerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 - rękawiczki rowerowe 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Wierzchnia część wykonana z przewiewnego elastycznego pochłaniającego, jak też odprowadzającego nadmierną wilgoć materiału, wewnętrzna część powinna posiadać ergonomicznie kształtowaną wyściółkę żelową ze wzmocnieniem z syntetycznej skóry oraz ze wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie, neoprenowy mankiet zapinany na rzep. Rękawiczki w kolorze w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym lub kombinacja tych kolorów z dopuszczalnymi elementami odblaskowymi poprawiającymi bezpieczeństwo na drodze. A. SM - 8 par., termin dostawy: do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 9Nazwa: Skarpety sportowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 - skarpety sportowe (stópki) - 28 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie frotte tzw. stopki, tj. o wysokości poniżej kostki, w kolorze białym, jednolite (bez wzorów), materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. SM - 28 par, do 30 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18317000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 10Nazwa: Znajk identyfikacyjny metalowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 - znak identyfikacyjny metalowy "blacha" - 24 sztuki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 44.42.34.50-0 (44.31.64.00-2) Identyfikator metalowy Straży Miejskiej Miasta Krakowa w kolorze złotym, wykonany z blachy mosiężnej symbol m63 o grubości 0,8 mm. Na środku znaku znajduje się stylizowany wizerunek orła z szarfą na której znajduje się wytłoczona nazwa Straż Miejska Miasta Krakowa, napis ten pokryty emalią w kolorze czarnym. W górnej części znaku znajduje się wygrawerowany napis zawierający numer służbowy strażnika pokryty emalią w kolorze czarnym. W dolnej części znaku znajduje się wygrawerowany napis zawierający nazwę Straż Miejska Miasta Krakowa pokryty emalią w kolorze czarnym. Identyfikator (znak) mocowany jest za pomocą przylutowanej śrubki moziężnej o średnicy 3 mm i długości 8 mm oraz nakrętki gwintowanej (gwint M3) o średnicy zewnętrznej 15 mm. SM - 24 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44423450-0, 44316400-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 11Nazwa: Znak identyfikacyjny haftowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11- znak identyfikacyjny haftowany 529 sztuki (513+16) "niby blacha" opis Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości "KRAKÓW". Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze ciemnogranatowym. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem stylizowanym orła i szarfą koloru żółtego z napisem "STRAŻ MIEJSKA", wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym, tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości w kolorze czarnym na białym tle. A. SM - 513 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy B. EK - 16 szt., termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18420000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 12Nazwa: Szalik zimowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 szalik zimowy - 65 sztuk Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna SM - 65 szt., termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: ma być przesłany wraz z ofertą wzór przedmiotu zamówienia oraz metka z czytelnym opisem składu materiału
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18422000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto50,00
Jakość40,00
Gwarancja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.