eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecDostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Biskupiec: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2008r.
Numer ogłoszenia: 5606 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu , al. Niepodległości 2/19, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, faks 089 7152437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia obejmuje: świadczenia dostaw p.n.: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w 2008r. Szczegółowy wykaz asortymentowó - jakościowy towarów wyszczególniono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej www.bip.biskupiec.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. 2. W ramach umowy zrealizowane zostaną dostawy cząstkowe. Terminy dostaw cząstkowych strony ustalą z dwudniowym wyprzedzeniem (telefon, fax). 3. Termin realizacji dostawy max do 2 dni od daty złożenia zamówienia. 4. Transport - koszt własny wykonawcy. 5. Dostawa do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 3. 6. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone ściśle co do modelu i marki określonych w opisie przedmiotu zamówienia co spowodowane jest to warunkami gwarancyjno-eksploatacyjnymi urządzeń. 7. Dostarczane materiały powinny spełniać następujące warunki: a) posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy; b) Zamawiający dopuszcza tylko materiały oryginalne zalecane przez producentów drukarek. Przez produkty oryginalne - nieregenerowane należy rozumieć takie, które w 100% składają się z elementów nowych, niewykorzystanych uprzednio a w szczególności takie, które nie były poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, czy poddanych jakiemukolwiek procesowi nadającemu im charakter ponownej używalności; c) posiadać oryginale opakowanie producenta; d) na opakowaniu powinna znajdować się informacja do jakiego typu sprzętu (drukarek) jest przeznaczony produkt. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt, który spełni wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe jak produkt określony w SIWZ, w szczególności stosowanie zaproponowanego produktu nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. 9. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi dołączyć zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 10. Wszystkie produkty objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty lub certyfikaty, potwierdzające ich zgodność z obowiązującymi normami i dopuszczające je do użytku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 22.60.00.00 - Tusz 22.90.00.00 - Różne druki 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówień. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna, jeżeli w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. f. Zagwarantują realizację dostaw cząstkowych w terminie max do 2 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e-f niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ , c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ. e) pisemne oświadczenie wykonawcy o zagwarantowaniu realizacji dostaw cząstkowych w terminie max do 2 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt a) niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a) niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 6. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pok. 5 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Biskupcu al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pok. 10 (Kancelaria), parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.