Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 560282697-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Ostrów Mazowiecka: Remont Przedszkola Samorządowego w Komorowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt "Akademia przedszkolaka - zwiększenie liczby miejsc w Przedszkolu Samorządowym w Komorowie" współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa X EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567661-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510163345-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066791300000,
ul. gen. Władysława Sikorskiego
5,
07-300
Ostrów Mazowiecka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 7468600 , e-mail
gminaostrowmaz@home.pl, faks
29 7468600 wew. 30.
Adres strony internetowej (url): http://ostrowmazowiecka.bipgmina.pl/wiadomosci/2681/wiadomosc/477767/ogloszenie_o_zamowieniu__remont_przedszkola_samorzadowego_w_komo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Przedszkola Samorządowego w Komorowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IG.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przedszkola położonego w Komorowie przy ul. płk. dypl. Ludwika Bociańskiego (znajdującego się na działce o nr ew. 1941/16) w celu powiększenia przestrzeni funkcjonalnej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, likwidacja starego wejścia do budynku od strony szczytowej oraz wykonanie nowego wejścia do budynku wraz ze schodami oraz podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ścianek działowych, wyburzenie ścianek działowych, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz ciepłej i zimnej wody, a także instalacji c.o., instalację elektryczną. Minimalne wymagania dotyczące podnośnika dla osób niepełnosprawnych: wykonanie na zewnątrz, udźwig min. 300 kg, bez szybu, wysokość podnoszenia min. 1000 mm, wymiary - zgodnie z projektem, podłoga podestu antypoślizgowa z blachy ryflowanej, barierki i furtka z wypełnieniem poliwęglanem komorowym bezbarwnym, kolorystyka do uzgodnienia.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45311100-1,
45332000-3,
45331100-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 05.08.2019 r. do 30.09.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 | NAZWA: nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EUROMAX Krzysztof Rokicki,
,
ul. 1-go Maja 12,
18-305,
Szumowo, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 148799.70 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wystąpiły okoliczności, których Zamawiający nie przewidział, mimo iż działał z należytą starannością
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.