Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 560280075-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Międzyzdroje: ,,Dostawa i montaż mebli biurowych''
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601842-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510235744
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny 81053921000000,
ul. ul. Niepodległości
35,
72-500
Międzyzdroje, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 280 057, e-mail
miedzyzdroje@szczecin.lasy.gov.pl, faks
913 280 057.
Adres strony internetowej (url): www.miedzyzdroje.szczecin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Dostawa i montaż mebli biurowych''
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.2.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Międzyzdroje. Szczegóły zamówienia określa następująca dokumentacja techniczna: Załącznik nr 1.1 - Specyfikacja techniczna wykonania/dostawy i odbioru mebli Załącznik nr 1.2 - Przedmiar robót Załącznik nr 1.3 - Dokumentacja projektowa aranżacji wnętrz budynku biurowego Nadleśnictwa Międzyzdroje Załącznik nr 1.4 - Projekt funkcjonalno-użytkowy - Piwnica - rysunek Załącznik nr 1.5 - Projekt funkcjonalno-użytkowy - Parter - rysunek Załącznik nr 1.6 - Projekt funkcjonalno-użytkowy - Piętro - rysunek Załącznik nr 1.7 - Projekt funkcjonalno-użytkowy - Poddasze - rysunek
II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39100000-3,
39111000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Podpisana w dniu: 24.10.2019 Termin realizacji:20.12.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/12/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zminiejszenie zakresu przedmiotu umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po zawarciu Umowy, zaistniały okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć (m. in. pożar w zakładzie produkcyjnym producenta krzeseł, stanowiących część przedmiotu Umowy) powodujące brak możliwości terminowej realizacji dostawy przez Wykonawcę;
Zamawiający i Wykonawca wyrażają wolę dalszej realizacji Umowy z zachowaniem słusznych interesów każdej ze Stron Umowy;
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony zmieniają Umowę, w ten sposób, że zmniejszają zakres przedmiotu Umowy.
Rodzaje mebli oraz wyposażenia, ilość, wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu Umowy określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszego aneksu. Załącznik ten zastępuje załącznik nr 1, o którym mowa w § 1 ust. 2 Umowy.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





