Og³oszenie z dnia 2019-12-20
Og³oszenie nr 560279253-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
K³odawa: PRZEBUDOWA ULICY ROLNICZEJ W M. K£ODAWA
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 597101-N-2019
Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:
nie
Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer og³oszenia: 510237951-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina K³odawa, Krajowy numer identyfikacyjny 31101921400000,
ul. ul. D±bska
17,
62-650
K³odawa, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
632 730 622, e-mail
przetargi@klodawa.wlkp.pl, faks
632 730 688.
Adres strony internetowej (url): www.bip.klodawa.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
PRZEBUDOWA ULICY ROLNICZEJ W M. K£ODAWA
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):RZP.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Rolniczej w m. K³odawa. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie chodników i zjazdów, - wykonanie nawierzchni jezdni, - odwodnienie, - roboty wykoñczeniowe i towarzysz±ce. Szczegó³owy zakres prac znajduje siê w za³±czonej do SIWZ Dokumentacji projektowej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - doprowadzenie i tymczasowe uzbrojenie w wodê i energiê elektryczn± terenu budowy, stosownie do potrzeb wykonawcy, - przygotowanie, zabezpieczenie i ochronê placu budowy, - organizacjê zaplecza socjalno - warsztatowego budowy, - zapewnienie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej, - odtworzenie terenów przyleg³ych do placu budowy, zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym nawierzchnie dróg, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania przez ca³y okres trwania robót, - naprawê urz±dzeñ podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesuniêcia w trakcie prowadzonych robót, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.), - wykonanie prób, badañ i pomiarów odbiorowych przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - uporz±dkowanie terenu budowy (w tym wywóz i utylizacja), - wykonanie innych czynno¶ci niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnego przesuniêcia lub zabezpieczenia innych istniej±cych obiektów in¿ynieryjnych, np. przy³±cze wodoci±gowe, linia telefoniczna, sieæ energetyczna itd., - niezbêdne koszty przewidziane do poniesienia w trakcie realizacji przedmiotu, a nie wyszczególnione w Specyfikacji. Wymienione powy¿ej koszty robót i pozosta³ych czynno¶ci Wykonawca winien uwzglêdniæ w cenie ofertowej. 4. Ka¿dy z Wykonawców mo¿e dokonaæ wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Przedmiotem odbioru koñcowego jest pe³ny zakres robót i prac wchodz±cych w sk³ad przedmiotu umowy na realizacjê zadania. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z za³±czon± dokumentacj±, bêd±c± szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia. 6. Za³±czony do Specyfikacji przedmiar robót posiada tylko i wy³±cznie funkcjê pomocnicz±, natomiast rzeczywista wycena winna zostaæ sporz±dzona na podstawie za³±czonej dokumentacji projektowej. 7. Ewentualne u¿ycie nazw w³asnych materia³ów, producentów, znaków towarowych w dokumentacji nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe i zosta³o zastosowane tylko i wy³±cznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiaj±cy zezwala na u¿ycie innych materia³ów lub rozwi±zañ - "równowa¿nych" pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, i¿ bêd± mia³y nie gorsze cechy i parametry techniczne od u¿ytych w dokumentacji. 8. W przypadku, gdy zamawiaj±cy odwo³uje siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy "lub równowa¿ne". Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. 9. Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podany przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym i bêdzie liczony od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materia³y i urz±dzenia. Dla urz±dzeñ, które posiadaj± w³asne dokumenty gwarancyjne stosuje siê gwarancje producentów. 10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, wykonanie chodników, zjazdów, nawierzchni jezdni i odwodnienia. 11. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 10 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: - ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 10 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych pracowników (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. 13. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 10 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 10 czynno¶ci. 14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
II.4) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233120-6
II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.10.2019 r. - 22.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: - | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWÊ RAMOW¡/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Handlowo - Us³ugowa "RAF-DET" Rafa³ Kalinowski,
rkalin@o2.pl,
Pl. Wolno¶ci 16,
99-320,
¯ychlin, kraj/woj.
³ódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 10.12.2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Maj±c na uwadze, i¿ w toku wykonywania przedmiotu zamówienia wyst±pi³y kolizje z infrastruktur± podziemn± - sieci± telefoniczn± i przy³±czem ¶wiat³owodowym do dzia³ki o nr ewid. 1251, oraz prowadzonymi przez ZWiK w K³odawie robotami w zakresie wymiany przy³±czy wodoci±gowych do posesji, których usuniêcie wymaga dodatkowego czasu, co uniemo¿liwia terminow± realizacjê robót objêtych przedmiotem umowy. Wyst±pienie w/w niemo¿liwych do przewidzenia na etapie projektowania przeszkód zosta³o potwierdzone przez inspektora nadzoru, wpisem do dziennika budowy. W zwi±zku z tym nale¿a³o dokonaæ zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI K£ODAWA
wiêcej: przetargi K£ODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





