Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 560269431-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Góra Kalwaria: Dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510039744-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 01641435000000,
ul. Szpitalna
1,
05-530
Góra Kalwaria, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 727 35 04; 22 727 36 01, e-mail
przetargi@dpsgk.pl, faks
22 22 727 34 40.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AG.261.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii w 2019 r.
II.4) Główny kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania do 31.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
IPSON Sp. z o.o.,
,
ul. Matuszewska 14,
03-876,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy drobnego sprzętu medycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Cezetel Olsztyn Sp. z o.o. Sp.K.,
,
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 54,
10-450,
Olsztyn, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wartości umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zaistniała konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- "PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW DO SZKÓŁ W GMINIE GÓRA KALWARIA W OKRESIE OD 02.01.2026 R. DO 26.06.2026 R."
- Żłobek w Górze Kalwarii - w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- "Remont wieży bramnej Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku"
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





