eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówRemont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 560255341-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Węgrów: Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554386-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540113025-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510128983-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30462200000000, ul. ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 922 833, e-mail zamowienia@spzoz-wegrow.home.pl, faks 257 922 833.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/RI/1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie ul. Kościuszki 201. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 2, 3, 4, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 12-17. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia na swój koszt, z terminem od dnia podpisania umowy o zamówienie, umowy ubezpieczenia potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. na jedno zdarzenie i 1 000 000 zł. na wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji umowy. W terminie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia (polisy lub innego dokumentu)W przypadku gdy umowa ubezpieczenia obejmuje czas krótszy niż okres realizacji umowy,Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia oraz przedkładania dowodów ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia Zamawiający zawrze stosowną umowę ubezpieczenia na koszt Wykonawcy; 3.2. z uwagi na realizacje robót w czynnym budynku- Szpitalu Powiatowym w Węgrowie wymagana jest należyta staranność przy wykonywaniu zobowiązań umowy; 3.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 3.4. wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom przedmiarów robót; 3.5. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia, a na materiały zgodnie z kartą gwarancyjną producenta; 3.6.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 3.7.ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy; 3.8.stosownie do treści art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane w zakresie realizacji ww. zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).


II.4) Główny kod CPV: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta na okres od 24.06.2019r. do 30.09.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Instalacyjne Stanisław Sikorski, ui-ss@wp.pl, Brzozów 38A, 08-300, Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1147668.71 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Realizacja dodatkowych robót od dotychczasowego wykonawcy nie objętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartość zmian jest mniejsza od 15 % wartośći zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w dokumentacji przetargowej, wykraczających poza przedmiot umowy, tj.: 1. demontaż układu wymiennika ciepła w kotłowni dla obwodu C.O. oddziałów dziecięcego, chirurgicznego i wewnętrznego,2. przyłączenie nowej instalacji C.O. szpitala do instalacji kotłowni wraz ze sterowaniem automatycznym,3. wykonanie instalacji C.O. w budynku Magazynu Chemicznego wraz z zasilaniem z kotłowni,4. zmiana wielkości grzejników C.O. w pomieszczeniach laboratorium,5. zamontowanie dodatkowego grzejnika C.O w pomieszczeniach łącznika na parterze,6. położenie dodatkowej rury ochronnej dla instalacji teletechnicznych i elektrycznych, wykorzystując wykop wykonywany na potrzeby ułożenia nowych przewodów preizolowanych instalacji C.O. pomiędzy budynkiem głównym a budynkiem oddziału dziecięcego. Konieczność wykonania powyższych robót ujęto w protokole konieczności z dnia 10.09.2019r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.