Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 560248948-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Kielce: Dostawę czekolad i wafli w polewie czekoladowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640996-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500284539-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29177600000000,
ul. ul. Jagiellońska
66,
25-956
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3359400, 3359418, e-mail
przetargi@rckik-kielce.com.pl, faks
413 456 421.
Adres strony internetowej (url): http://bip.rckik-kielce.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę czekolad i wafli w polewie czekoladowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/04/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 300.000 (trzystu tysięcy) sztuk czekolady - pakiet I i 40.000 (czterdziestu tysięcy) sztuk wafli w polewie czekoladowej - pakiet II.
II.4) Główny kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy od dnia podpisania tj. od dnia 16 listopada 2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa 300.000 (trzystu tysięcy) sztuk czekolady |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Bogusława Pacan i Lech Pacan ,
,
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 90/9,
02-777,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa 40.000 (czterdziestu tysięcy) sztuk wafli w polewie czekoladowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
"UNIMA" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Zielonej Górze,
,
ulica Zdrojowa 4,
65-142,
Zielona Góra, kraj/woj.
lubuskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Umowa 87/ADT/2018-zwiększenie pierwotnej wartości zamówienia wskazanej w umowie o 57 000,00 złotych brutto; umowa 88/ADT/2018 - zwiększenie pierwotnej wartości zamówienia wskazanej w umowie o 2 500 złotych brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Umowa 87/ADT/2018 i 88/ADT/2018 - przedłużenie terminu obowiązywania umowy do 31 grudnia 2019 roku
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedłużające się centralne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wybór dostawcy czekolady (ZZP-172/19) - z uzyskanych przez Zamawiającego informacji wynika, że umowy z nowym będą mogły być podpisane i wykonywane od początku 2020 roku.
Konieczność zapewnienia dostaw czekolady będących ekwiwalentem kalorycznym wydanym krwiodawcom.
W związku ze zmianami kaloryczności czekolad, które będą dostarczane przez nowego Wykonawcę w nie jest możliwe prawidłowe oszacowanie wielkości i kaloryczności wafli w polewie czekoladowej - będzie to możliwe dopiero po zapoznaniu się z ofertą Wykonawcy, który zostanie wybrany w postępowaniu centralnym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





