eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawę czekolad i wafli w polewie czekoladowej



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 560248948-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Kielce: Dostawę czekolad i wafli w polewie czekoladowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640996-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500284539-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29177600000000, ul. ul. Jagiellońska 66, 25-956 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3359400, 3359418, e-mail przetargi@rckik-kielce.com.pl, faks 413 456 421.
Adres strony internetowej (url): http://bip.rckik-kielce.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę czekolad i wafli w polewie czekoladowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/04/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa 300.000 (trzystu tysięcy) sztuk czekolady - pakiet I i 40.000 (czterdziestu tysięcy) sztuk wafli w polewie czekoladowej - pakiet II.


II.4) Główny kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy od dnia podpisania tj. od dnia 16 listopada 2018 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa 300.000 (trzystu tysięcy) sztuk czekolady
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Bogusława Pacan i Lech Pacan , , Aleja Komisji Edukacji Narodowej 90/9, 02-777, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 471000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa 40.000 (czterdziestu tysięcy) sztuk wafli w polewie czekoladowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"UNIMA" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Zielonej Górze, , ulica Zdrojowa 4, 65-142, Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 21200.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Umowa 87/ADT/2018-zwiększenie pierwotnej wartości zamówienia wskazanej w umowie o 57 000,00 złotych brutto; umowa 88/ADT/2018 - zwiększenie pierwotnej wartości zamówienia wskazanej w umowie o 2 500 złotych brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Umowa 87/ADT/2018 i 88/ADT/2018 - przedłużenie terminu obowiązywania umowy do 31 grudnia 2019 roku

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedłużające się centralne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wybór dostawcy czekolady (ZZP-172/19) - z uzyskanych przez Zamawiającego informacji wynika, że umowy z nowym będą mogły być podpisane i wykonywane od początku 2020 roku. Konieczność zapewnienia dostaw czekolady będących ekwiwalentem kalorycznym wydanym krwiodawcom. W związku ze zmianami kaloryczności czekolad, które będą dostarczane przez nowego Wykonawcę w nie jest możliwe prawidłowe oszacowanie wielkości i kaloryczności wafli w polewie czekoladowej - będzie to możliwe dopiero po zapoznaniu się z ofertą Wykonawcy, który zostanie wybrany w postępowaniu centralnym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.