eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Dickmana w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2019-11-14

Ogłoszenie nr 560244871-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.

Gdynia: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Dickmana w Gdyni
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530591-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540084353-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510124438-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Laboratorium Innowacji Społecznych, Krajowy numer identyfikacyjny 36379912800000, ul. Stefana Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48(58)7273900, +48(58)7273907, e-mail a.nadziejko@lis.gdynia.pl, m.warszakowski@lis.gdynia.pl, faks +48(58)7273914.
Adres strony internetowej (url): http://gdynia.pl/bip/lis

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Dickmana w Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.2500.02.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Dickmana w Gdyni. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dickmana wraz z zaprojektowaną infrastrukturą, i zagospodarowaniem terenu dla Etapu I, 3.2.2. uporządkowanie i obsianie trawą obszaru wskazanego w załącznik 7 do SIWZ, 3.2.3 roboty wykończeniowe oraz wyposażenie budynku (zgodnie z projektem wykonawczym), 3.2.4 rozbiórkę budynku przy ul. Dickmana 26 wraz z infrastrukturą i fundamentami, 3.2.5. przebudowę fragmentu zewnętrznej instalacji ciepłowniczej między budynkami przy ul. Dickmana 24 i 26, 3.2.6. segregację materiałów pochodzących z rozbiórki i utylizację odpadów. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ "Suplement do Opisu przedmiotu zamówienia" i załączniku nr 8 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia-Dokumentacja projektowa". 3.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 9 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy" wraz z załącznikami. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającemu, potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 3.7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy fizyczni, wykonujący prace ogólnobudowlane, w tym wykonujący w szczególności następujący rodzaj czynności: 3.7.1. w zakresie robót z branży ogólnobudowlanej zgodnie z definicją robót budowlanych określoną w art. 3 ust. 7 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w szczególności: roboty rozbiórkowe, demontażowe, ziemne, drogowe, murarskie, tynkarskie, betoniarskie, zbrojarskie, dekarskie, montażowe, wykończeniowe; 3.7.2. w zakresie robót z branży elektrycznej i teletechnicznej, w szczególności takie jak: rozbiórka, budowa i przebudowa sieci, przyłączy i instalacji, montaż urządzeń, opraw, osprzętu; 3.7.3. w zakresie robót z branży sanitarnej, w szczególności takie jak rozbiórka, budowa i przebudowa sieci, przyłączy i instalacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, c.o., montaż urządzeń i przyborów. 3.8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.7., uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 9 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy". 3.9. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej powyższe. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni. 3.10. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przetargowej przekazanej Wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.11. Zaleca się przeprowadzenie wizji na terenie objętym inwestycją. 3.12. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie i podaje firmy podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez siebie, podwykonawców oraz inne podmioty.


II.4) Główny kod CPV: 45211000-9
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45231000-5,

45260000-7,

45110000-1,

45112710-5,

45223300-9,

45233226-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin realizacji przedmiotu umowy na 15 miesięcy od przekazania terenu budowy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia całości robót budowlanych w terminie 14 miesięcy od przekazania terenu budowy Wykonawcy. 2.Przekazanie Wykonawcy terenu budowy odbędzie się w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec przesunięciu ze względu na przedłużające się prace archeologiczne. 3. Data udzielenia zamówienia: 18/06/2019.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Niniejsza aneks do umowy zostaje zawarty na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej uPzp, t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.) oraz na podstawie § 20 ust. 4 pkt 2 lit. c) umowy na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Dickmana w Gdyni. W związku kolizją istniejącej kanalizacji sanitarnej odbierającej ścieki z istniejącego budynku przy Dickmana nr 26 z budowanym nowym budynkiem stwierdzono konieczność wykonania tymczasowego rurociągu kanalizacji sanitarnej, w celu zapewnienia możliwości realizacji prac oraz odbioru ścieków z budynku przy Dickmana nr 26. Koszt wykonania robót w wysokości 24741,79 zł netto ustalony na podstawie kosztorysu na ww. roboty zweryfikowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.