eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › "ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W BEŁCHATOWIE W 2020 ROKU POZA TERENEM KODU POCZTOWEGO 97-400 I 97-300"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 560239841-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Bełchatów: "ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W BEŁCHATOWIE W 2020 ROKU POZA TERENEM KODU POCZTOWEGO 97-400 I 97-300"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630174-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510283026-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, Krajowy numer identyfikacyjny 59064842200000, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 733-66-08, e-mail mbluszcz@powiat-belchatowski.pl, faks 44 6358617.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W BEŁCHATOWIE W 2020 ROKU POZA TERENEM KODU POCZTOWEGO 97-400 I 97-300"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI/272/4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. 2. Wymiary (gabaryty) przesyłek listowych - przyjmuje się tolerancję wszystkich wymiarów 2 mm : a) Format S - to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 230 mm, szerokości 160 mm b) Format M - to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm c) Format L - to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm 3. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe - rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii lub priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 4. Wymiary (gabaryty) paczek - przyjmuje się tolerancję wszystkich wymiarów 2 mm: a) gabaryt A - paczka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600mm, szerokość 500mm, wysokość 300mm, b) gabaryt B - paczka o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600mm lub szerokość 500mm lub wysokość 300mm, maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000mm, przy czy największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm. 5. Przez przesyłki kurierskie, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki w obrocie krajowym o wadze do 50 kg: przesyłka kurierska miejska na dziś o wymiarach: - minimum - strona adresowa przesyłki nie może być mniejsza niż 155 x 255 mm z tolerancją do 2 mm, - maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1500 mm w jakimkolwiek z wymiarów ani 4000 mm dla największego obwodu, przesyłka kurierska na jutro - standard, o wymiarach: - minimum - strona adresowa przesyłki nie może być mniejsza niż 155 x 255 mm z tolerancją do 2 mm, - maksimum - przesyłka nie może przekraczać 2000 mm w jakimkolwiek z wymiarów ani 5000 mm dla największego obwodu, po wcześniejszym zweryfikowaniu realnej możliwości przewozu, b) przesyłki w obrocie zagranicznym o wadze do 20 kg, o wymiarach: - minimum - strona adresowa przesyłki nie może być mniejsza niż 155 x 255 mm z tolerancją do 2 mm, - maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1,50 metra w jakimkolwiek z wymiarów ani 3,00 metrów dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w kierunku innym niż długość. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych, usług kurierskich, ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych o maksymalnej masie do 50kg w obrocie krajowym/zagranicznym oraz odbioru korespondencji wychodzącej od Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie odbierał przesyłki pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Bełchatowa i Zelowa. Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia co najmniej w godz. od 800 do 1600. 8. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczane do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29.04.2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545). 9. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 10. Przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 11. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki (potwierdzenie odbioru winno zawierać datę odbioru i czytelny podpis odbiorcy). 12. W każdym przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). 13. Zamawiający wymaga aby koszt zwrotu przesyłki po wyczerpaniu możliwości doręczenia nie przekraczał kwoty nadania przesyłki według cen dla nadania przesyłki, która nie jest przesyłką najszybszej kategorii. 14. Do przesyłek używane będą koperty (opakowania) Zamawiającego. 15. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym (załącznik Nr 2 do SIWZ). Liczba ta będzie potwierdzana co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. 16. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z opustów oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 17. Za okres rozliczeniowy uznaje się miesiąc kalendarzowy. 18. W formularzu cenowym została wskazana szacunkowa przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonych w formularzu cenowym. Podane w formularzu cenowym ilości są szacunkowe. 19. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia za wyjątkiem zmiany stawki VAT na usługi pocztowe. 20. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak, niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. W przypadku reklamacji przesyłek zagranicznych niewykonanie usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej nie później niż do 6 miesięcy od jej nadania. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 21. Zamawiający zobowiązuje się do: a) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach, b) nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: o dla przesyłek rejestrowanych - sporządzenie książki nadawczej w dwóch egzemplarzach. Oryginalne strony książki nadawczej będą przeznaczone dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopie stanowić będą dla Zamawiającego potwierdzenie nadanej partii przesyłek, o dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddawania listów (przesyłek) pocztowych w dowolnej kolejności i nanoszenia na nich numeru przesyłki. 23. Zamawiający dopuszcza umieszczanie wszelkich niezbędnych elementów oznaczenia przesyłek celem prawidłowego i terminowego nadania przesyłki. 24. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania placówką nadawczą w miejscowości wskazanej przez Zamawiającego, tj. w Bełchatowie i w Zelowie. 25. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.). 26. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 25, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze Umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:

64113000-1,

64112000-4,

64120000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 msc

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie wartości przedmiotu zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie wartości przedmiotu zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.