eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego na podwoziu trójosiowym z nowym urządzeniem hakowym dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 560232064-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Wieliczka: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego na podwoziu trójosiowym z nowym urządzeniem hakowym dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548950-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540114139-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510149299-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12061801700000, ul. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 291 48 06, e-mail zgk@wieliczka.eu, faks 12 291 48 05.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego na podwoziu trójosiowym z nowym urządzeniem hakowym dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZ/2414/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego na podwoziu trójosiowym z nowym urządzeniem hakowym dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. 1. Wymogi techniczne i formalne nowego trójosiowego samochodu ciężarowego z nowym urządzeniem hakowym 1.1) Nowy samochód ciężarowy. 1.1.1) Podwozie 3 osiowe przystosowane do montażu urządzenia hakowego o udźwigu min.20 ton; 1.1.2) Nowe podwozie. Rok produkcji nie starszy niż 2019; 1.1.3) DMC 26 000- 28000 kg; 1.1.4) Podwozie przystosowane do zabudowy urządzenia hakowego; 1.1.5) Układ napędowy 6x2 (pierwsza i trzecia oś skrętna); 1.1.6)Rozstaw osi (pomiędzy 1 a 2 osią) pojazdu 4300- 4600 mm; 1.1.7) Zawieszenie pojazdu- resorowane przód oraz pneumatyczny tył; 1.1.8) Sprzęgło jednotarczowe ( wzmocnione ) lub dwutarczowe; 1.1.9) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej; 1.1.10) Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe; 1.1.11) System kontroli trakcji ESP; 1.1.12) Techniczna nośność osi przedniej min 8000kg; 1.1.13) Techniczna nośność osi napędowej min 11 500 kg; 1.1.14) Techniczna nośność osi trzeciej min. 7500 kg; 1.1.15) Nowe opony 315/80 o bieżniku typu regionalnego + pełnowymiarowe koło zapasowe zamocowane na pojeździe na specjalnym wieszaku z boku ramy; 1.1.16) Wszystkie koła osi zabezpieczone osłonami błotnymi (chlapacze); 1.1.17) Silnik 6 cylindrowy, wysokoprężny, zasilany olejem napędowym; 1.1.18) Pojemność silnika min 11 dm³; 1.1.19) Moc silnika min. 410 KM. 1.1.20) Norma emisji spalin Euro 6; 1.1.21) Fabryczna przystawka odbioru mocy dostosowana do zabudowy, napędzana od skrzyni biegów; 1.1.22) Zbiornik paliwa o pojemności min 200 litrów wykonany z aluminium oraz zamykany na klucz korkiem; 1.1.23) Skrzynia biegów zautomatyzowana (12 biegowa) z biegiem umożliwiającym manewrowania małymi prędkościami, z biegiem terenowym lub automatyczna skrzynia biegów 12 biegową z biegami umożliwiającymi manewrowanie z małymi prędkościami i trybem pracy skrzyni biegów terenowym.; 1.1.24) Oś trzecia podnoszona; 1.1.25) Kabina dzienna 3 osobowa ; 1.1.26) Elektrycznie sterowane szyby; 1.1.27) Klimatyzacja; 1.1.28) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne; 1.1.29) Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej. Zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego; 1.1.30) Radio; 1.1.31) Immobilizer fabryczny; 1.1.32) Tachograf cyfrowy; 1.1.33) Zbiornik AdBlue z tworzywa sztucznego o pojemności min. 35 l ; .1.1.34) Wyłącznik akumulatorów; 1.1.35) Sygnał dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego; 1.1.36) Pojazd wyposażony w osłony przeciw najazdowe boczne; 1.1.37) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim; 1.1.38) Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu, dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, apteczka; 1.1.39) Dywaniki gumowe: komplet; 1.1.40) Alternator minimum 100 A; 1.1.41) Posiadanie deklaracji zgodności dla podwozia CE; 1.1.42) Instrukcja obsługi w języku polskim; 1.1.43) Okres gwarancji minimum 24 miesiące; 1.1.44) Dostępność serwisu w promieniu maksymalnie 40 km; 1.1.45) Pojazd musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji oraz odpowiadać warunkom użytkowym i techniczno - eksploatacyjnym oraz przepisom BHP; 1.1.46) Pojazd musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 1.1.47) Oznaczenie pojazdu napisem "ODPADY" zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.; 1.1.48) Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka); Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego - System Monitorowania Pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13. 1.1.49) Komplet opon zimowych; 1.1.50) Światło migające ledowe i belka nad kabiną z napisem "ZGK WIELICZKA SP. Z O.O." 1.1.51) Kabina koloru białego, podwozie czarny grafit RAL 9011 lub w kolorze szarym; 1.1.52) Układ hamulcowy z ABS; 1.1.53) Dwa akumulatory min. 225 Ah każdy; 1.1.54) Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem i regulowaną kolumną kierownicy; 1.1.55) Okno w tylnej ścianie kabiny; 1.2) Nowa zabudowa- urządzenie hakowe 1.2.1) Rok produkcji 2020 r., fabrycznie nowe 1.2.3) Urządzenie hakowe o udźwigu minimum 20 Mg 1.2.4) Rama urządzenia umożliwiająca realizację funkcji odkładania kontenera oraz opróżniania kontenera przez wywrot hydrauliczny 1.2.5) Hak o wysokości 1570 mm umożliwiający załadunek i rozładunek kontenerów wg normy DIN 30722. 1.2.6) Możliwość transportu kontenerów o dł. min. 4100 mm do dł. max 6500 mm. 1.2.8) Zaczep hakowy wykonany ze stali o niskiej ścieralności z wymienną końcówką hakową z blokadą bezwładnościową na końcówce 1.2.9) Blokada zawieszenia podczas pracy z urządzeniem hakowym poprzez hydraulicznie opuszczaną rolkę podporową 1.2.10) Ślizgi przesuwu ramienia głównego bezobsługowe z gwarantowaną bezobsługowością 1.2.11) Kompletna instalacja hydrauliki wyposażona w wysokociśnieniowy filtr oleju zapobiegający przedostaniu się zanieczyszczeń do układu 1.2.12) Zbiornik oleju hydraulicznego wyposażony w zawór kulowy i filtr 1.2.13) Ciśnienie robocze w układzie min. 300 bar 1.2.14) Rolki tylne urządzenia hakowego wykonane z odlewu 1.2.15) Zamki hydrauliczne na wszystkich siłownikach urządzenia hakowego 1.2.16) Sterowanie urządzenia hakowego, blokad kontenera oraz rolki blokady zawieszenia pneumatyczne z kabiny kierowcy z możliwością sterowania powyższymi funkcjami poza kabiną 1.2.17) Hydrauliczna wewnętrzna blokada kontenera z sygnalizacją położenia 1.2.18) Funkcja uniemożliwiająca przesunięcie kontenera bez jego odblokowania 1.2.19) Panel informacyjny, wyposażony w świetlną informacje o położeniu blokady kontenera, ramienia głównego, ramy urządzenia hakowego oraz blokady zawieszenia 1.2.20) Zapewnienie możliwości uruchomienia urządzenia w trybie awaryjnym bez utraty parametrów udźwigowych 1.2.21) Wszystkie elementy układu elektrycznego zabezpieczone przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych 1.2.22) Osłony na lampy tylne pojazdu 1.2.23) Dokumentacja potwierdzająca zgodność pojazdu i zabudowy z wymaganiami obowiązującej Dyrektywy Maszynowej - deklaracja zgodności CE 1.2.24) Oferowane urządzenie hakowe winno zostać zbudowane w oparciu o system zarządzania jakością wg Polskiej Normy lub normy międzynarodowej, potwierdzony certyfikatem/dokumentem wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikacyjną w zakresie budowy maszyn 1.2.25) Oferowane urządzenie hakowe nie może być prototypem - wymaga się aby producent zabudowy wyprodukował i sprzedał w ostatnich 3 latach, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 2 szt. zabudów o udźwigu min. 20 Mg 1.2.26) Urządzenie hakowe zabezpieczone antykorozyjnie i przykręcone do ramy pojazdu; 1.2.27) Odbiór systemu hakowego przez UDT; 1.2.28) System kontroli pracy urządzenia oraz obsługa systemu hakowego z poziomu kabiny; 1.2.29) Siłowniki posiadające zawory zabezpieczające przed niekontrolowanym opadnięciem kontenera; 1.2.30) Dostępność serwisu w promieniu maksymalnie 40 km od siedziby Zamawiającego. 2. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 2.1) Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni, po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2.2) Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30; 2.3) Okres leasingowania - 60 m-cy; 2.4) Opłata wstępna (inicjalna) - 10 % ceny brutto zamówienia, która zostanie zapłacona nie niezwłocznie, nie później niż w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy leasingu; 2.5) Raty leasingowe w ilości 59 rat płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w kwocie brutto w terminie do 12 dni każdego miesiąca. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana; 2.6) Opłata końcowa, wartość wykupu - 7 % ceny brutto zamówienia; 2.7) Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania; 2.8) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości stałe okresie leasingowania; 2.9) Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu -0,2 % wartości brutto za każdy dzień zwłoki; 2.10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia (w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC, AC, NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Leasingodawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych. 2.11) Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za 7% wartości ceny brutto przedmiotu leasingu (opłaty końcowej). Wartość wykupu (opłatę końcową) Zamawiający uiszcza wraz z ostatnią ratą leasingową. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Zamawiający otrzymuje stosowną fakturę przeniesienia na nabywcę prawa własności przedmiotu leasingu oraz umowę sprzedaży. 2.12) Pierwsza rata leasingu płatna przez Zamawiającego do końca miesiąca, w którym przekazano pojazd bez zastrzeżeń protokołem zdawczo-odbiorczym lub w miesiącu następnym po miesiącu odbioru sprzętu. 2.13) Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w ciągu 100 dni od dnia podpisania umowy leasingu. Wykonawca może wykonać dostawę w terminie krótszym. 2.14) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 2.15) Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego. 2.16) Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 2.17) Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru. 3. Finansujący zobowiązany jest wydać razem z przedmiotem leasingu odpis umowy ze zbywcą oraz odpisy innych posiadanych dokumentów tej umowy, w szczególności odpisu dokumentu gwarancyjnego co do jakości przedmiotu leasingu otrzymanego od zbywcy lub producenta, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej: a) gwarancję mechaniczną pojazdu wraz z zabudową hakową na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów, licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; b) gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; c) gwarancję na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; d) Instrukcję obsługi samochodu i zabudowy hakowej w języku polskim; e) Wyciąg ze świadectwa homologacji; f) Kopię Książki pojazdu lub kopię karty pojazdu w języku polskim; g) Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną h) Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 zgodnie z dyrektywami UE, lub ważne świadectwo zgodności lub świadectwo zgodności WE na pojazd kompletny lub dokument dopuszczenia jednostkowego dla kompletnego pojazdu (dokument konieczny do zarejestrowania) oraz świadectwo zgodności WE podwozia z poświadczeniem spełnienia normy emisji spalin (EURO 6) zgodnie z dyrektywami UE. Dopuszcza się przedstawienie świadectwa homologacji, świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego oraz kartę pojazdu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. i) zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres; j) wykaz punktów serwisowych; k) zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą. 4. Wraz z wydaniem przedmiotu leasingu Finansujący zobowiązany jest do przekazania Korzystającemu dokumentu otrzymanego od zbywcy, który gwarantuje serwis gwarancyjny wraz z wykazem punktów serwisowych. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 5. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze 6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to: 6.1) Polskie Normy przenoszące normy europejskie, 6.2) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, 6.3) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), 6.4) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), 6.5) normy międzynarodowe, 6.6) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, 6.7) inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne, 6.8) Polskie Normy, 6.9) polskie aprobaty techniczne, 6.10) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw, 6.11) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 i 730). 7. Wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami mają charakter nadrzędny i w związku z tym wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami są ważniejsze niż zapisy we wzorze umowy leasingu oraz w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 34142000-4
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Czas trwania umowy: 60 miesięcy, licząc od daty przekazania sprzętu potwierdzonej protokołem zdawczo odbiorczym.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Termin dostarczenia sprzętu objętego przedmiotem zamówienia i przekazania go Leasingobiorcy do dnia 16.11.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stan epidemii spowodowany chorobą COVID-19 spowodował wydłużenie procesu rejestracji na podstawie art. 15r Ustawy dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. Poz. 374, 567, 568, 695, 875). Zgodnie z art. 15r. ust. 4 w/w ustawy, Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane zwystąpieniem COVID-19, októrych mowa wust.1, wpływają na należyte wykonanie umowy, októrej mowa wust.1, wuzgodnieniu zwykonawcą dokonuje zmiany umowy, októrej mowa wart.144ust.1 pkt 3 uPzp. Zmaina umowy polega na zmianie termin dostarczenia sprzętu objętego przedmiotem zamówienia i przekazania go Leasingobiorcy do dnia 16.11.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.