eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaStworzenie wizerunku projektu "Innovation Coach" oraz obsługa medialna



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 560224194-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Warszawa: Stworzenie wizerunku projektu "Innovation Coach" oraz obsługa medialna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 (PO IR), Oś V: Pomoc techniczna, Tytuł projektu : "Innovation Coach - wsparcie przedsiębiorców w rozpoczęciu działalności B+R+I"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585502-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510220749-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32602600000000, ul. ul. Pawińskiego , 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 269 819, e-mail akraw@ippt.gov.pl, faks 22 826 98 19.
Adres strony internetowej (url): http://www.ippt.pan.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.ippt.pan.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stworzenie wizerunku projektu "Innovation Coach" oraz obsługa medialna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/59/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz wizerunku medialnego projektu Innovation Coach, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Ponadto zamówienie obejmuje publikacje artykułów sponsorowanych na portalach skierowanych do przedsiębiorców oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej w prasie lokalnej. Wykonawca zobowiązuje się również do obsługi medialnej projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:

79822500-7,

22210000-5,

79341000-6,

79341400-0,

22462000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.09.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres [...]

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z przedłużającym się postępowaniem przetargowym niemożliwe stało się wykonanie Umowy w terminie wynikającym z zapisów SIWZ, oferty wykonawcy i Umowy. Ogłoszenie o wyborze wykonawcy miało miejsce 20.09.2019 r. Wskazane okoliczności uzasadniały zawarcie aneksu do umowy przedłużającego czas realizacji zamówienia na podstawie § 18 ust.1 pkt 3 umowy. Z uwagi na powyższe konieczne było zawarcie aneksu do Umowy wydłużającego termin realizacji Umowy w sposób proporcjonalny tj.: 1.Etap 1: do 15 października 2019 r. 2.Etap 2: do 31 października 2019 r. 3. Etap 3: do 31 grudnia 2019 r. Zamawiający wyznaczył takie terminy (ilość dni na realizację zamówienia), które pierwotnie miałby wykonawca, gdyby postępowanie przetargowe nie przedłużyło się. Aneks został zawarty wraz z podpisaniem oferty, a zatem wydłużony termin obowiązywał od dnia zawarcia Umowy. Powyższe przedłużenie terminu nie miało żadnego wpływu na zachowanie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców w postępowaniu, ponieważ wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu wskazali w kryterium oceny ofert, ten sam (najkrótszy) termin na realizację zamówienia. Zatem wydłużenie terminu dotyczyłoby w taki sam sposób każdego z wykonawców w postępowaniu, bez względu na to, oferta którego wykonawcy został wybrana jako najkorzystniejsza. Mając na uwadze powyższe uznano zawarcie aneksu za prawnie dopuszczalne i uzasadnione.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.