Ogłoszenie nr 560218474-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.
Poznań: Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550192146-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510207532-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61-841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.129.2019.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Umowy jest wykonanie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, prac projektowych w zakresie wymienionym w § 3 umowy, będących koniecznym zamiennikiem oraz uzupełnieniem elementów projektów budowlanych i wielobranżowych projektów wykonawczych dla zadania "Rewaloryzacja pl. Kolegiackiego w Poznaniu", wykonanych w ramach Umowy Podstawowej. Zakres terytorialny prac projektowych, dotyczy zakresu wskazanego w Umowie Podstawowej, poszerzony o zakres niezbędny do zaprojektowania monitoringu wizyjnego i ew. innych instalacji. Wykonawca opracuje niezbędną dokumentację na którą będą składały się projekty wykonawcze dla poszczególnych branż dostosowane do etapów postępu robót Generalnego Wykonawcy z wyłączeniem czasu niezbędnego do uzyskania wytycznych, informacji warunków technicznych od jednostek zewnętrznych. W momencie ustalenia ostatecznych rozwiązań projektowych Wykonawca na podstawie wcześniej wykonanych projektów opracuje zamienne projekty budowlane, we wskazanych zakresach. Ponadto Wykonawca wykona dla określonych w § 4 umowy etapów projektów aktualizację przedmiaru robót, Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER) dla wszystkich zmienianych asortymentów z wykorzystaniem pozycji rozliczeniowych w TER podstawowym i uzupełnionym o nowe asortymenty oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR, wyłącznie w przypadku wprowadzenia asortymentu nie objętego dotychczasową specyfikacją wykonaną w ramach Umowy Podstawowej
II.4) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Wykonanie koncepcji rozmieszczenia technicznych pomieszczeń podziemnych i zbiornika retencyjnego która po przyjęciu przez zamawiającego będzie podstawą do prowadzenia dalszych prac projektowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym :
Termin realizacji: 2 tygodnie po otrzymaniu kompletnych danych zabytków
archeologicznych w postaci pliku dwg wraz z rzędnymi.
2. Koncepcja planu zagospodarowania terenu (nieuzgodnionego z gestorami sieci) z przebiegiem podziemnych instalacji technicznych związanej z nową lokalizacją zbiornika/zbiorników retencyjnych.
Termin realizacji: 2 tygodnie po zatwierdzeniu przez zamawiającego koncepcji opisanej w pkt 1,
3. Terminy opracowania projektów poszczególnych branż dostosowane będą do etapów postępu w kolejności wg sugestii Generalnego Wykonawcy i realizowane w cyklach dwutygodniowych z wyłączeniem czasu niezbędnego do uzyskania wytycznych, informacji i warunków technicznych od jednostek zewnętrznych.
4. Termin opracowania dokumentacji zamiennych projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji pozwoleń na budowę bądź zgłoszenia przebudowy
lub remontu wynosi 6 miesięcy od daty podpisania Umowy.
5. Złożenie wniosków do organów administracji architektoniczno- budowlanej o wydanie pozwoleń na budowę lub zgłoszenie zamiaru przebudowy lub remontu Wykonawca wykona niezwłocznie po akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego.
6. Za termin wykonania Przedmiotu Umowy uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru kompletu dokumentacji przez Zamawiającego nie stwierdzającego wad bądź bezskuteczny upływ terminu do ich zgłoszenia.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
URBANTECH MGR ARCH. Krzysztof Urbaniak,
biuro@urbantech.com.pl,
ul. Mostowa 27A,
61-854,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie dodatkowych prac, zmiana wynagrodzenia i harmonogramu rzeczowo-finansowego, zgodnie z§1 Aneksu nr 1
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny
Konieczność wykonania dodatkowych prac oraz zmian w opracowanym projekcie dotyczącym przebudowy obszaru palcu Kolegiackiego, wynikających z poszerzonego zakresu projektowego, zmian w konstrukcji nawierzchni, a także w związku z kolizjami z niezidentyfikowanymi kablami energetycznymi w obrębie budynku Urzędu Miasta Poznania.
Zakres zmian
1. W § 3 Umowy ust. 1. pkt 2). dodana zostaje lit b), która otrzymuje brzmienie:
"b). projekt zabezpieczeń zabytków archeologicznych w obrębie technicznych pomieszczeń podziemnych - dotyczy dwóch zabytków zakwalifikowanych do zabezpieczeń."
2. W § 3 Umowy ust. 1. pkt 4). dodana zostaje lit b), która otrzymuje brzmienie:
"c). projekt likwidacji kolizji istniejących niezidentyfikowanych kabli energetycznych
w sąsiedztwie budynku Urzędu Miasta Poznania."
3. W § 3 Umowy ust. 1. pkt 5). dodane zostają lit.: m) oraz n)., które otrzymują brzmienie:
"m). projekt instalacji teletechnicznej w obrębie placu Kolegiackiego na potrzeby przyszłych operatorów komercyjnych zawierający:
- rozmieszczenie nowych studni teletechnicznych (w wersji niezbędnej) celem zapewnienia wykonania przyłączy fi40/50 w obszarze pl. Kolegiackiego
do budynków, w ramach zakresu objętego pozwoleniem na budowę,
- kanalizacje teletechniczną pomiędzy projektowanymi studniami, a istniejącą kanalizacją telekomunikacyjną operatora firmy Orange.
n). poszerzenie zakresu projektu monitoringu wizyjnego o budynki z przewidzianą lokalizacją kamer."
4. Zmienia się w § 3 Umowy ust. 1., pkt 6)., który otrzymuje brzmienie:
"6). Branża drogowa w zakresie: zmiany konstrukcji drogowej nad pomieszczeniami podziemnymi z uwzględnieniem przegubowych płyt przejściowych
oraz przeprojektowanie modelu konstrukcji warstw drogowych dla wszystkich stref placu Kolegiackiego."
5. Zmienia się w § 4 ust. 3., który otrzymuje brzmienie:
"3. Terminy opracowania projektów poszczególnych branż dostosowane będą
do etapów postępu w kolejności wg sugestii Generalnego Wykonawcy i realizowane
w cyklach dwutygodniowych z wyłączeniem czasu niezbędnego do uzyskania wytycznych, informacji i warunków technicznych od jednostek zewnętrznych, z tym zastrzeżeniem, iż w zakresie pozycji dodanych Aneksem nr 1 terminy realizacji zostały określone w Załączniku nr 2 do Umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy (w brzmieniu nadanym Aneksem nr 1)."
6. W § 8 po ust 1. dodaje się ust. 1a, który otrzymuje brzmienie:
"1a. Z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy (zakresu wprowadzonego Aneksem nr 1) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie 77 287,05 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem złotych 05/100), w tym podatek od towarów i usług w kwocie 14 452,05 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt dwa złote 05/100) oraz wartość netto
w kwocie 62 835,00 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące osiemset trzydzieści pięć złotych 00/100).
1) 90% wynagrodzenia będzie płatne po wykonaniu i odebraniu danego opracowania z uwzględnieniem podziału tego wynagrodzenia określonego
w Załączniku nr 2 do Umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy (w brzmieniu nadanym Aneksem nr 1),
2) pozostałą kwotę w wysokości 7 728,71 zł brutto, w tym podatek od towarów
i usług w kwocie 1 445,21zł, oraz wartość netto w kwocie 6 283,50zł, stanowiącą 10% wynagrodzenia umownego po uzyskaniu niezbędnych zaświadczeń
i ostatecznych decyzji administracyjnych.
7. Zmienia się w § 8 ust. 3, który otrzymuje brzmienie:
"3. Rozliczenie wskazanej w ust. 1 i ust. 1a kwoty wynagrodzenia nastąpi na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur częściowych Umowy oraz podpisaniu przez strony protokołów odbioru w zakresie etapów opisanych w Załączniku nr 2 do Umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy (w brzmieniu nadanym Aneksem nr 1)."
8. Zmienia się Załącznik nr 2 do Umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku nr 1 do Aneksu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy w formule zaprojektuj i wybuduj, z podziałem na części (zadania inwestycyjne)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.