eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Budowa drogi Pianowo-Kościan, ul. Czempińska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-10

Ogłoszenie nr 560215268-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.

Kościan: Budowa drogi Pianowo-Kościan, ul. Czempińska
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543865-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540088199-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510130426-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000, ul. ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 121 001, e-mail agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks 655 120 315.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi Pianowo-Kościan, ul. Czempińska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.09.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Planowana inwestycja drogowa obejmuje odcinki dróg gminnych tworzących komunikacyjne połączenie miasta Kościan ( od przecięcia drogi gminnej nr 586535P - ulicy Czempińskiej z drogą wewnętrzną łączącą drogę Poznańską z ul. Ogrody) z miejscowością Pianowo. Zarządcą budowanego odcinka drogi jest: - Burmistrz Miasta Kościana - dla odcinka drogi gminnej nr 586535P w granicach administracyjnych miasta Kościan - o długości ok. 380 m - Wójt Gminy Kościan - dla odcinka drogi gminnej nr 576018P w granicach administracyjnych gminy Kościan - o długości ok. 580 m Zarządcą przebudowywanego odcinka jest : - Wójt Gminy Kościan - dla drogi gminnej nr 576018P w m. Pianowo - o długości ok. 250 m. POSTEPOWANIE PRZETARGOWE OBEJMUJE BUDOWĘ ULICY CZEMPIŃSKIEJ OD KM 0+381,20 do KM 0+966,28ORAZ PRZEBUDOWĘ DROGI w m. PIANOWO W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY KOŚCIANNA DŁUGOŚCI 250 M. POSTĘPOWANIE NIE OBEJMUJE BUDOWY ODCINKA W GRANICACH ADMINISTARCYJNYCH MIASTA KOŚCIAN OD KM 0+000 DO KM 0+ 381,20. Część 1 pn. "Budowa drogi Pianowo-Kościan, ul. Czempińska ( odcinek od km 0+381,20 do km 0+966,28) Przyjęto następujące parametry techniczne dla budowanych dróg: 1.1 Droga gminna nr 576018P - przekrój uliczny - klasa drogi - D - kategoria obciążenia ruchem - KR2 - prędkość projektowa - 30 km/h - proj. szerokość jezdni (ze ściekiem) - 6,00 m - pochylenie poprzeczne jezdni - ? 2% - ściek przykrawężnikowy - 2 x 0,20 m - szerokość ciągu pieszo-rowerowego - 3,00 m - pochylenie poprzeczne ciągu p-r. - 2,0 % 1.2 Droga gminna nr 576018P - przekrój drogowy - klasa drogi - D - kategoria obciążenia ruchem - KR2 - prędkość projektowa - 30 km/h - proj. szerokość jezdni (ze ściekiem) - 5,00 m - pochylenie poprzeczne jezdni - ? 2% - pobocza - 2 x 1,0 m - pochylenie poprzeczne poboczy - 8 % - szerokość ciągu pieszo-rowerowego - 2,50 m - pochylenie poprzeczne ciągu p-r. - 1,6 % - pobocza ciągu p-r - 2 x 0,30 m - pochylenie poprzeczne poboczy ciągu p-r - 8 % - odsunięcie ciągu p-r od jezdni - 2.0 m z wykorzystaniem na odwodnienie drogi - ( kanalizacja deszczowa) Dla KR2 przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni dróg gminnych: A. jezdnia bitumiczna: - proj. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4,0 cm - proj. warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC22P, gr. 8,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 20,0 cm - proj. warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanek związanych cementem C3/4 o grubości dla poszczególnych odcinków drogi B. jezdnia bitumiczna: - proj. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4,0 cm - proj. warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W, gr. 4 cm/0-6 cm, - istniejąca konstrukcja jezdni (po frezowaniu warstw bitumicznych) C. jezdnia z kostki brukowej betonowej ( nawierzchnia progu płytowego zwalniającego): - proj. nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm, wypełnienie szczelin piaskiem - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki związanej cementem C12/15, grub. 20,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grub. 9 cm, ( odcinek najazdowy 0-9 cm), D. zatoka postojowa z płyt betonowych ażurowych - proj. nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych o wym. 40x60x10 cm, wypełnienie szczelin piaskiem - proj. podsypka z klińca 5/25 mm, gr. 3,0 cm, - proj. warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grub. 24,0 cm, - proj. geotkanina PP o wytrzymałości na rozciąganie powyżej 30 kN/m w obu kierunkach E. chodnik/ciąg pieszo - rowerowy( nawierzchnia z kostki brukowej): - proj. nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm (mikrofaza), wypełnieni szczelin piaskiem, - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki związanej cementem C3/4, grub. 12,0 cm, F. ciąg pieszo - rowerowy ( nawierzchnia bitumiczna) : - proj. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, gr. 5,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grub. 20,0 cm, - proj. geotkanina PP o wytrzymałości na rozciąganie powyżej 30 kN/m w obu kierunkach G. zjazdy do posesji, na teren ogródków działkowych ( nawierzchnia z kostki brukowej): - proj. nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm, wypełnienie szczelin piaskiem - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki związanej cementem C12/15, grub. 20,0 cm H. zjazdy na pole( nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych): - proj. nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych o wym. 40x60x10 cm, - proj. podsypka z klińca 5/25 mm, gr. 3,0 cm, - proj. warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grub. 24,0 cm, - proj. geotkanina PP o wytrzymałości na rozciąganie powyżej 30 kN/m w obu kierunkach H-2 zjazd w km 0+470,70 str. Prawa ( dla części pomiędzy jezdnią a ciągiem p-r.): - proj. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4,0 cm - proj. warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC22P, gr. 8 cm, - projektowana warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grub. 20,0 cm, - proj. warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanek związanych cementem C3/4 o grub. 10 cm I. krawężnik betonowy 15 x 30 lub 15 x 22 ( najazdowy, w tym skośny najazdowy): - proj. krawężnik betonowy 15 x 30 cm lub 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wg rysunku szczegółu ( krawężnik łukowy dla R <= 12 m - nie dot. krawężnika najazdowego). J. obrzeże betonowe 8 x 30 - proj. obrzeże betonowe 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wg rysunku szczegółu K. opornik betonowy10 x 25 - proj. opornik betonowy 10 x 25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wg rysunku szczegółu L. ściek z kostki betonowej szer. 0,20 m: - proj. nawierzchnia ścieku z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm, wypełnienie szczelin piaskiem, - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm, - proj. ława betonowa z betonu C12/15, grub. 20,0 cm Ł. ściek korytkowy betonowy 60x50x15 cm: - proj. nawierzchnia ścieku z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm, wypełnienie szczelin piaskiem, - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm, - proj. ława betonowa z betonu C12/15, grub. 20,0 cm M. drenaż - rów infiltracyjny o szer. 60 cm: - proj. warstwa nawierzchniowa z kruszywa łamanego 5/31,5 grub. 7-9 cm, - proj. rura drenarska 160 mm otoczona kruszywem łamanym 5/31,5 w otulinie z geowłókniny. Budowa kanalizacji deszczowej: W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie nowej grawitacyjnej kanalizacji deszczowej . Łączna długość rurociągów 315,13 mb. Odbiornikiem wód opadowych i roztopowych będzie istniejąca kanalizacja deszczowa oraz istniejący rów melioracji wodnej szczegółowej nr 9. Do projektowanej kanalizacji deszczowej projektuje się przepięcie istniejącej ( remontowanej ) kanalizacji deszczowej dla dalszego odcinka drogi gminnej oraz włączenie kanalizacji deszczowej z ul. Kwiatowej. Na istniejących i projektowanych rowach, z których dopływ wód opadowych i roztopowych jest przejmowany przez projektowaną kanalizacje deszczową projektuje się studnie DN 1500 z osadnikiem 1,0 m oraz osadnikiem na dopływie wg KPED 01.14. Do projektowanej kanalizacji deszczowej podłączone również zostaną drenaże zlokalizowane wzdłuż drogi. Przyjęto następujące rozwiązania projektowe - materiałowe: - studzienki ściekowe ( wpusty deszczowe), betonowe 500 mm, z osadnikiem gł. 1,0 m, pierścieniem odciążającym i dwoma rodzajami wpustów: z żeliwnym wpustem krawężnikowo - jezdniowym , oraz wpustem ściekowym ulicznym z uchylną krata na zawiasach - studzienki rewizyjne prefabrykowane betonowe, zwieńczone włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym, 600 mm, klasa D400 - sieć kanalizacyjna z rur PVC-U klasy "S', SN8, SDR 34, ze ścianką litą - wylot do rowu projektuje się zgodnie z "Katalogiem Powtarzalnych Elementów Drogowych" Transprojektu - Kanalizacja Deszczowa - KPED 02.16. Wylot Kolektora. Budowa oświetlenia ulicznego. Projektuje się budowę nowego oświetlenia ulicznego realizowanego za pomocą opraw LED. Planowana długość linii kablowej oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 o łącznej dł. 696 m i ilości opraw - 19kpl. - dla odcinka budowy drogi, oraz o łącznej dł. 316 m i ilości opraw - 8 kpl. - dla odcinka przebudowywanego. Dodatkowo należy doprowadzić przewód YAKY 4x25 mm2 do obu przejść dla pieszych, oraz do wysokości znaku D-42 - teren zabudowany., w celu późniejszego podłączenia aktywnego podświetlenia oraz znaku z wyświetleniem dynamicznej prędkości pojazdu. Łączna długość przewodów do znaków aktywnych ok. 500 mb. PRZEBUDOWA I ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH 1. Zabezpieczenie kabla światłowodowego Orange Polska OKZ84045A typu Z-XOTKtsd 48J. Kabel prowadzony jest jako doziemny w rurociągu 2-rurowym RHDPE 2x40/3,7, lewa stroną a na wysokości istn. przepompowni ścieków - km )+566 przechodzi na druga stronę i do końca prowadzony jest prawą stroną. Wbudowany jest w pasie drogi jednakże nie koliduje z planowanymi robotami. Jedynie w miejscach budowy wzmocnionych wjazdów na posesje i na pola, rurociąg z kablem należy zabezpieczyć dodatkowa rurą osłonową dzieloną typu RHDPE-D 119. Ponadto słupy projektowanego oświetlenia ulicznego zaprojektowano w znacznym zbliżeniu do rurociągu. Miejsca te również zabezpieczyć dodatkowa rura osłonową nakładana na rurociąg. W trakcie montażu rury osłonowej należy postępować ostrożnie zwracając szczególna uwagę na kabel lokalizacyjny, przebiegający równolegle na dnie wykopu. Kabel również umieścić w rurze osłonowej rurociągu. 2. Zabezpieczenie kabli światłowodowego Operator WSS nr 0802.01/144J i INEA nr K04599. Wzdłuż planowanych robót przebiegają kable światłowodowe typu Z-XOTKtd 144J. Kabel początkowo przebiega w kanalizacji kablowej Orange Polska, prowadzony jest doziemnie w rurociągu 2-rurowym RHDPE 2x40/3,7 lewą stroną do km 0+370 a następnie przechodzi na drugą stronę i do końca prowadzony jest prawa stroną. Rurociąg wbudowany jest w pasie drogi jednakże nie koliduje z planowanymi robotami. Wymaga jedynie dodatkowego zabezpieczenia przed uszkodzeniami w miejscach spodziewanych zagrożeń jak: zjazdy na posesje i pola, przy ul. Okrężnej, na skrzyżowaniu z remontowanym przepustem, w miejscach zbliżenia ze słupami projektowanego oświetlenia. W miejscach tych rurociąg z kablem należy zabezpieczyć dodatkową rurą osłonowa dzieloną typu A 120 PS. PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH ODCINKÓW LINII KABLOWEJ SN i nn. Zgodnie z warunkami likwidacji kolizji z projektowaną nową drogą istniejącej linii kablowej SN i nn projektuje się przebudowę linii kablowych w sposób nie kolidujący z projektowana drogą. W tym celu projektuje się na odcinku przy istniejącej przepompowni ścieków przecięcie i odkopanie odcinka linii kablowej SN 15 kV typu 3xYHAKXS 1 x 120 i ułożenie go w trasie nie kolidującej z nową drogą. Kabel na nowym odcinku należy ułożyć w rurze ochronnej 16- mm, dla ponownego połączenia z kablem istniejącym należy zastosować mufę kablową przelotową dla kabli jednożyłowych z tworzywa 3 x 120.Wykopy związane z przebudową kabla SN wykonać wyłącznie przy użyciu narzędzi ręcznych. Dodatkowo w projektowanych wjazdach na w/w kablu projektuje się zabudowę rur ochronnych dwudzielnych 160 mm. Dla likwidacji kolizji istniejących linii kablowych nn 0,4 kV projektuje się pobudowanie nowego odcinka linii kablowej NAY2Y-J 4 x 150 poza obszarem nowej jezdni o łącznej długości 438 m, od miejsca zmufowania z istniejącym kablem YAKY 4x120 poprzez istniejące złącze kablowe ZK-3 zlokalizowane w nowym miejscu do istniejącej szafki kablowej 08-5128. Następnie od szafki kablowej 08-5128 należy ułożyć kabel poza projektowana jezdnią w kierunku złącza kablowego ZKP 10/1B przy dz. Nr 10/15. Istniejące przyłącze kablowe YAKY 4x35 dzo dz. Nr 269/14 i 269/16 należy skrócić i połączyć poprzez mufę odgałęźną z nowym kablem NAY2Y-J 4x150. Istn. złącze kablowe SPP należy przestawić w nowe miejsce ( przy ZK-3) i zasilić ponownie przez istniejący kabel ze złącza ZK-3. Zabudować uziemienie robocze. Dodatkowo na istniejącym kablunn YAKY 4 x120 na wjeździe do działki nr 271/11 projektuje się zabudowę rury ochronnej dwudzielnej 110 mm. REGULACJA URZĄDZEŃ NA ISTNIEJĄCEJ SIECI - wymiana istniejącego węzła hydrantowego podziemnego, poprzez demontaż istniejącego hydrantu i w miejscu demontowanego hydrantu zamontować: trójnik kołnierzowy 100/80/100 z żeliwa sferoidalnego, na trójniku zamontować króciec FF 80 - 500 mm, a następnie zabudować nowy hydrant nadziemny, na kolanie stopowym DN 80 z żeliwa sferoidalnego; hydrant wyposażyć w zasuwę żeliwną DN 80 mm z żeliwa sferoidalnego , obudowę teleskopową i skrzynkę uliczną żeliwną do zasuw kpl. Na trójniku zamontować kołnierz ślepy DN 100, hydrant oznaczyć tabliczkami informacyjnymi "H" i "Z" - 1 kpl - wymiana zasuw wodociągowych i opasek wraz z regulacją wysokościową obudowy, opaski do nawiercania 110/40 + zasuwa do przyłączy domowych DN 32 + tabliczka informacyjna "D" - 6kpl - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych DN 1000 wraz z wymianą włazu - montaż włazu naprawczego, [ właz naprawczy w obudowie betonowej (kwadratowa ok. 950x950 mm) wykonana z betonu C35/45, spełniający wymagania normy PE-EN 124:2000]. - 4szt - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych DN 400 z wymianą teleskopu - 2szt - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych DN 400 wraz z wymianą włazu, montaż włazu naprawczego - 4szt Część 2 pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 576018P w m. Pianowo na długości ok. 250 m" Planowana przebudowa obejmuje wykonanie na odcinku drogi gminnej o dł. ok. 250 m w m. Pianowo następujących prac: - budowa chodnika ( ciągu pieszo - rowerowego) po stronie lewej od początku odcinka drogi do przejścia dla pieszych zlokalizowanego przed skrzyżowaniem z ul. Kwiatową, - przebudowa chodnika po stronie prawej drogi na odcinku końcowym od przejścia dla pieszych do zjazdu na teren Spółdzielni Pianowo, - remont istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej po stronie lewej na całym odcinku drogi. Remont kanalizacji obejmuje wymianę istniejącego kolektora z rur betonowych oraz wymianę betonowych studni rewizyjnych. Do wykonanych nowych studni rewizyjnych podłączone zostaną studnie ściekowe znajdujące się po obu stronach drogi za pomocą przykanalików z rur PVC - na odcinku jezdni od km 0+167,82 do skrzyżowania z ul. Kwiatową wykonanie remontu przez wykonanie frezowania profilującego jezdni na głębokość 0 do 3 cm oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. - na odcinku jezdni od km 0+167,82 na długości ok. 25 m po stronie lewej jezdni przez wykonanie remontu konstrukcji jezdni - przez wykonanie nowych warstw jej konstrukcji - na odcinku drogi od km 0+167,82 do skrzyżowania z ul. Kwiatową obustronnie ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, Do przebudowy przyjęto następujące parametry techniczne dróg: Droga gminna nr 576018P - w m. Pianowo - klasa drogi - D - kategoria obciążenia ruchem - KR2 - prędkość projektowa - 30 km/h - istn. szerokość jezdni - 6,00 m - pochylenie poprzeczne jezdni - ? 2% - szerokość chodnika - 3,00 m lokalnie do 2,50 m, - pochylenie poprzeczne chodnika - 2,0 % (lokalnie 1-3 %) Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni dróg gminnych: A. Chodnik (nawierzchnia z kostki brukowej): - proj. nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm, wypełnienie szczelin piaskiem, - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki związanej cementem C3/4, grub. 12,0 cm, B. Zjazdy do posesji ( nawierzchnia z kostki brukowej): - proj. nawierzchnia z kostki betonowej brukowej, grub. 8,0 cm, wypełnienie szczelin piaskiem, - proj. podsypka cementowo-piaskowa, grub. 5,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki związanej cementem C3/4, grub. 12,0 cm, C. W-wa ścieralna z betonu asfaltowego ( remont istn. nawierzchni): - proj. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4,0 cm D. Jezdnia bitumiczna ( pełny remont istn. nawierzchni) : - proj. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4,0 cm - proj. warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC22P, grub. 8,0 cm - proj. warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grub. 20,0 cm - proj. warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanek związanych cementem C3/4 o grubości 10 cm, E. krawężnik betonowy 15 x 30 lub 15 x 22 ( najazdowy, w tym skośny najazdowy): - proj. krawężnik betonowy 15 x 30 cm lub 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 F. obrzeże betonowe 8 x 30 - proj. obrzeże betonowe 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 G. opornik betonowy10 x 25 - proj. opornik betonowy 10 x 25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 Remont istniejącej kanalizacji deszczowej: Na odcinku od km 0+956 do km 1+215 projektuje się wymianę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i studzienkami ściekowymi z wpustami deszczowymi. Łączna długość rurociągów 307,80 mb. Studzienki ściekowe ( wpusty deszczowe), betonowe 500 mm, z osadnikiem gł. 1,0 m, pierścieniem odciążającym, z wpustem ściekowym ulicznym , żeliwnym, z uchylną krata na zawiasach. Studzienki rewizyjne prefabrykowane betonowe, zwieńczone włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym, 600 mm, klasa D400 Sieć kanalizacyjna z rur PVC-U klasy "S', SN8, SDR 34, ze ścianką litą. REGULACJA URZĄDZEŃ NA ISTNIEJĄCEJ SIECI - wymiana zasuw wodociągowych i opasek wraz z regulacją wysokościową obudowy, opaski do nawiercania 110/40 + zasuwa do przyłączy domowych DN 32 + tabliczka informacyjna "D" - 6kpl - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych DN 1000 wraz z wymianą włazu - montaż włazu naprawczego, [ właz naprawczy w obudowie betonowej (kwadratowa ok. 950x950 mm) wykonana z betonu C35/45, spełniający wymagania normy PE-EN 124:2000]. - 2szt - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych DN 400 z wymianą teleskopu - 4szt - regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych DN 400 wraz z wymianą włazu, montaż włazu naprawczego - 7szt


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45232130-2,

45231000-5,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część 1 zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia Robót - do 14 dni od dnia podpisania Umowy (ponadto wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac związanych z budową oświetlenia oraz przebudową linii sn i nn na terenie objętym przebudową drogi - 2 część zamówienia, niezwłocznie po podpisaniu umowy, t.j. nie później niż w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy). 2. Termin zakończenia Robót będących przedmiotem Umowy: do 31.10.2019 r. Termin ten będzie uważany za dochowany, o ile przed jego upływem Strony podpiszą protokół odbioru końcowego. Część 2 zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia Robót - do 30 dni od dnia podpisania Umowy. 2. Termin zakończenia Robót będących przedmiotem Umowy: do 31.10.2019 r. Termin ten będzie uważany za dochowany, o ile przed jego upływem Strony podpiszą protokół odbioru końcowego.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 576018P w m. Pianowo na długości ok. 250 m
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych ECOBUD Jerzy Marciniak, ul. Fl. Marciniaka 8, 64-020 Czempiń, , ul. Fl. Marciniaka 8, 64-020, Czempiń, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 373536.82 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Stwierdza się konieczność wykonania następujących robót dodatkowych: - wykonanie przebudowy studni kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia skrzyżowania - wykonanie przełożenia chodnika wzdłuż przebudowywanego odcinka - wykonanie wymiany i przełożenia krawężników wzdłuż odcinka przebudowywanego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie: Komisja stwierdziła konieczność przebudowy studni kanalizacyjnej D7 ze względu na odkryte podczas prac ziemnych włączenie odwodnienia skrzyżowania w niezinwentaryzowaną studnię pod wpustem ulicznym W10, której rzędna posadowienia dna studni była o 40 cm poniżej posadowienia dna studni projektowanej. Komisja stwierdza również, iż podczas prac związanych z wymianą krawężników na przebudowywanym odcinku, zgodnie z dokumentacja projektową, zmieniła się wysokość wymienianych krawężników, co skutkowało powstaniem znacznych nierówności na chodniku nie podlegającym przebudowie. W związku z tym należy przełożyć nawierzchnie chodnika w celu umożliwienia komunikacji dla mieszkańców. W ocenie komisji konieczność wymiany i przełożenia krawężników na odcinku wzdłuż przebudowy po stronie prawej, wynika z konieczności uzyskania właściwego odwodnienia jezdni, gdyż wieloletnie użytkowanie drogi doprowadziło do licznych zniszczeń i uszkodzeń krawężników, które zostały ujawnione przy wykonywaniu prac budowlanych. Wykonanie w/w robót dodatkowych powoduje zmiany nakładów finansowych na inwestycję w wysokości 28 271,82 netto ( 34 774,34 zł brutto). Wykonanie w/w robót dodatkowych nie spowoduje wydłużenia terminu zakończenia robót z umowy tj. do dnia 31.10.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.