Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-09-30
Ogłoszenie nr 560205936-N-2019 z dnia 30-09-2019 r.
Zamość: Rozbudowa ogrodu zoologicznego im. Stefana Milera przy ul. Szczebrzeskiej 12 w Zamościu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. "Budowa obiektów dla zwierząt zagrożonych wyginięciem na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu, pełniącego funkcję przygranicznego ośrodka kwarantannowania i przetrzymywania zwierząt nielegalnie wwiezionych do strefy Schengen - kontynuacja projektów zrealizowanych w latach 2009-2015, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego". Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.2 Ochrona różnorodności przyrodniczej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622004-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500242914-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510096189-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ogrodu zoologicznego im. Stefana Milera przy ul. Szczebrzeskiej 12 w Zamościu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.59.2018.MS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ogrodu zoologicznego im. Stefana Milera przy ul. Szczebrzeskiej 12, 22-400 Zamość, zlokalizowanego na działkach o nr ewidencyjnym 87/4, 107/2, 107/5, obręb ewidencyjny Miasto Zamość. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: 2.1. Przebudowa i rozbudowa układu alejek spacerowych i placów, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni; 2.2. Budowa konstrukcji oporowych takich jak ściany oporowe, mury oporowe, skarpy, nasypy; 2.3. Przebudowa instalacji wodociągowej wraz urządzeniami budowlanymi, w tym hydrantami zewnętrznym, punktami nawadniania oraz rozbiórkami odcinków instalacji; 2.4. Przebudowa i rozbudowa instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym rozbiórkami odcinków instalacji; 2.5. Przebudowa i rozbudowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym rozbiórkami odcinków instalacji; 2.6. Przebudowa i rozbudowa instalacji ciepłowniczej wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym rozbiórkami odcinków instalacji; 2.7. Budowa instalacji pomp ciepła wraz z urządzeniami budowlanymi; 2.8. Przebudowa sieci gazowej i budowa przyłącza gazowego do budynku nr 9 kuchni i warsztatów; 2.9. Przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej na terenie wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym rozbiórkami odcinków instalacji; 2.10. Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z urządzeniami budowlanymi na dachu projektowanego budynku nr 9 kuchni i warsztatów; 2.11. Budowa basenów zewnętrznych wraz z urządzeniami technologii basenowej; 2.12. Budowa kompostowników służących przetwarzaniu lub utylizacji odchodów zwierząt oraz odpadów organicznych powstających na terenie ogrodu zoologicznego; 2.13. Budowa miejsca gromadzenia odpadów z ZOO; 2.14. Budowa miejsca pod chłodnię UPPZ; 2.15. Budowa tuneli szklarniowych; 2.16. Przebudowa i rozbudowa instalacji teletechnicznej na terenie wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym instalacja nagłośnienia i monitoringu oraz rozbiórkami odcinków instalacji; 2.17. Montaż obiektów małej architektury i urządzeń budowlanych takich jak obiekty architektury ogrodowej, elementów wyposażenia wybiegów, ogrodzenia; 2.18. Wycinki, przesadzenia i nasadzenia drzew, krzewów oraz roślinności okrywowej; 2.19. Rozbiórka obiektów budowlanych. 2.20. Budowa budynków: 2.20.1. Budowa budynku z wybiegiem dla gorali oraz woliery dla wielkich ptaków drapieżnych (Projekt budowlano-wykonawczy: TOM 3/9 BUDYNEK I WYBIEG GORALI ORAZ WOLIERA ORŁOSĘPÓW); 2.20.2. Budowa budynku ptaszarni z zimowiskiem oraz wolierą zewnętrzną (Projekt budowlano-wykonawczy: TOM 4/9 BUDYNEK I WOLIERY PTASZARNI ORAZ ŻURAWI); 2.20.3. Budowa budynku dla flamingów i arui oraz woliery dla flamingów i wybiegu dla arui (Projekt budowlano-wykonawczy: TOM 5/9 BUDYNKI ORAZ WYBIEGI FLAMINGÓW I ARUI); 2.20.4. Budowa zespołu budynków i wybiegów dla zwierząt Ameryki, świń rzecznych i guźców oraz wybiegów dla antylopy afrykańskiej i osła somalijskiego (Projekt budowlano-wykonawczy: TOM 7/9 BUDYNKI I WYBIEGI ZESPOŁU AMERYKI ORAZ WYBIEGI ANTYLOPY I OSŁA); 2.20.5. Budowa kuchni dla zwierząt wraz z zapleczem magazynowym i technicznym (Projekt budowlano-wykonawczy: TOM 9/9 BUDYNKI KUCHNI, WARSZTATÓW I KASY); 2.20.6. Budowa budynku gospodarczego. 3. Obiekt podlegający rozbudowie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiotem ochrony konserwatorskiej na opracowywanym obszarze są tereny zieleni urządzonej ogrodu zoologicznego oraz tereny z wglądami na panoramy Starego Miasta i Terenów Pofortecznych. Ponadto ochronie podlega historyczny Trakt Szczebrzeski. 4. Dodatkowo, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu, 3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji. Po stronie Wykonawcy jest ponoszenie związanych z tym opłat, 4) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, 5) zagospodarowania placu budowy, 6) utrzymania zaplecza budowy, 7) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie czy też wbudowanych w budynkach - w języku polskim, 8) przeszkolenia personelu ogrodu zoologicznego w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia, 9) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 12-19 do SIWZ oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 7. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Zamawiający: - Wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia. - Wymaga udzielenia co najmniej 60-miesięcznego okresu gwarancji - dokument gwarancyjny stanowi załącznik do projektu umowy. - Wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. - Informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w art. 5 projektu umowy, stanowiącego integralną część SIWZ. - Wymaga przedstawienia przed rozpoczęciem robót budowlanych dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie terenu budowy z tytułu szkód i robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartości wynagrodzenia brutto podanego w ofercie Wykonawcy (bez franszyzy redukcyjnej). - Informuje, że realizację zamówienia w imieniu Zamawiającego będzie nadzorował Menadżer Projektu: Konsorcjum firm: MBJ Corporation Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Trojańska 7 lok 004, 02-261 Warszawa - Lider Konsorcjum oraz Pan Mariusz Gniadek, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "Projektowanie, nadzór, budownictwo, Mariusz Gniadek", ul. Górna 19A lok. 2, 25-415, Kielce - Partner Konsorcjum na podstawie umowy nr 1128/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. Konsorcjum reprezentowane jest przez MBJ Corporation Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Trojańska 7 lok 004, 02-261 Warszawa. Zakres obowiązków i praw Menadżera Projektu został określony w przywołanej w zdaniu poprzednim umowie oraz w projekcie umowy na realizację niniejszego zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W związku z powyższym obowiązki Zamawiającego i czynności związane z wykonaniem umowy przejmuje Menadżer Projektu, który działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego, poza jednoznacznie określonymi obowiązkami i prawami zastrzeżonymi dla Zamawiającego. 10. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z poźn. zm.). Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Lokalizacja robót budowlanych: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu, ul. Szczebrzeska 12, 22-400 Zamość.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45210000-2,
45310000-3,
45330000-9,
45400000-1,
09331200-0,
39290000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa nr 528/2019 została zawarta w dniu 10.05.2019 r.
Wykonanie przedmiotu umowy rozumiane jako zakończenie robót budowlanych
i zgłoszenie robót do odbioru zostało określone do dnia 30.09.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: Rozbudowa ogrodu zoologicznego im. Stefana Milera przy ul. Szczebrzeskiej 12 w Zamościu | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEX Sp. z o.o. oraz Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDOMEX Sp. z o.o.,
,
Brody Małe 2c,
22-460,
Szczebrzeszyn, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały przewidziane zmiany umowy w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podst. art. 14.1 pkt 1 lit. g umowy została dokonana zmiana kierownika budowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podstawą wprowadzenia zmian jest art. 14.1 pkt 1 lit. g ww. umowy, zgodnie z którym
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy m.in. w przypadku "innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego".
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneksem nr 1/2019 do umowy nr 528/2019 z dnia 10.05.2019 r. na podstawie art. 14.1 pkt 1 lit. g umowy wprowadzono zmianę art. 2.6 lit. a umowy, który otrzymał brzmienie:
"a) kierownika budowy w osobie Pana Krzysztofa Dawida z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,"
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





