eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj. realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019 Część II - Przebudowa ulicy Ludowej wraz z remontem drogi wewnętrznej"



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 560205300-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

Strzelce Krajeńskie: "Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj. realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019 Część II - Przebudowa ulicy Ludowej wraz z remontem drogi wewnętrznej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551173-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510136427-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, e-mail urzad@strzelce.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj. realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019 Część II - Przebudowa ulicy Ludowej wraz z remontem drogi wewnętrznej"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ II PRZEBUDOWA UL. LUDOWEJ: 1) branża drogowa: o rozbiórka drogi, o wykonanie robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, o wykonanie warstw podbudów, o wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, o wykonanie elementów oznakowania poziomego i pionowego. 2) branża sanitarna: o wykonanie kanalizacji deszczowej (obejmujące roboty: ziemne, inżynieryjne, towarzyszące) o wykonanie wodociągu (obejmujące roboty: ziemne, montażowe) o remont elementów kanalizacji sanitarnej - studnie kanalizacyjne 3) branża elektryczna : o przesunięcie 5 słupów oświetleniowych w nowe miejsce oraz wymianę odcinków linii kablowej oświetleniowej, o ułożenie linii kablowej n.n. - oświetlenia ulicznego, o demontaż słupów oświetleniowych, o ponowny montaż słupów oświetleniowych, o podłączenie linii oświetleniowej do tabliczek bezpiecznikowych o wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oświetleniowej Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: 1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników - w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj. 2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.44.2018 z dn. 19.04.2018r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. REMONT UL. LUDOWEJ (DROGA WEWNĘTRZNA) o remont pasa drogi gminnej w działce nr 258/1 o długości 102,93m od km 0+000,00 do km 0+102,93 po istniejącym śladzie komunikacyjnym (szerokości 3,50 m - 5,00 m), polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, o remont utwardzenia części działki budowlanej nr 254/30 polegający na wykonaniu nawierzchnia bitumicznej szerokości 4,50-5,00m i długości ok. 27,00 m, o utwardzenie części działki budowlanej nr 254/30 polegające na wykonaniu utwardzenia ciągu pieszego o szerokości 2,00m, długości ok. 39,00m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Holland w kolorze szarym, gr. 8,00cm, 1) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.3.2019 z dn. 12.02.2019r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy"


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin wykonania zamówienia: - zakończenie robót budowlanych W CZĘŚCI II do dnia 30.11.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA UL. LUDOWEJ, REMONT UL. LUDOWEJ (DROGA WEWNĘTRZNA)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o., , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 18 , 66-400, Gorzów Wlkp. , kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1463915.82 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Umowa podstawowa kwota - 1 463 915,82 zł brutto, po zmienie Wartość umowy wynosi 1 496 695,93 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I. Wykonanie robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. II. Zakres robót: Zakres robót dodatkowych dotyczy robót związanych z: 1) profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne i wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm na odcinku, gdzie po frezowaniu profilującym pozostał grunt rodzimy i lokalnie cienkie warstwy betonu. 2) wykonaniem rozbiórki istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej i ustawieniu nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 po stronie prawej przebudowywanej drogi wewnętrznej (wzdłuż istniejących budynków wielorodzinnych). III. Uzasadnienie konieczności wykonania robót: 1) W czasie wykonywania robót związanych z frezowaniem profilującym istniejącej nawierzchni betonowej do zgodności z przekrojami poprzecznymi zawartymi w dokumentacji technicznej, okazało się, że po frezowaniu pozostaje grunt rodzimy oraz lokalnie cienkie warstwy betonu. Wykonanie drogi gminnej przy zachowaniu cech geometrycznych określonych na przekrojach poprzecznych w dokumentacji technicznej (rys. nr D3, D4 i D5), wiąże się z koniecznością wykonania w w/w miejscach odpowiedniej podbudowy, która stanowić będzie warstwę nośną nawierzchni drogowej. Wykonawca po konsultacji z osobą sporządzającą dokumentację techniczną zaproponował na w/w odcinkach wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu, analogicznie jak na części przekroju poprzecznego na rys. nr D4 i D5. Wobec powyższego nastąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych nie objętych zakresem dokumentacji technicznej w celu zapewnienia odpowiedniej stabilności i właściwych parametrów jezdni drogi gminnej. 2) W czasie wykonywania prac rozbiórkowych istniejącej nawierzchni betonowej stwierdzono, iż istniejące krawężniki betonowe 15x30 cm są posadowione poniżej niwelety nowo wykonywanej podbudowy z kruszywa łamanego. Liczne spękania i uszkodzenia istniejących krawężników betonowych oraz sposób ich ułożenia nie pozwalały na ich rozebranie i powtórny montaż. W związku z powyższym ustalono, że istniejące krawężniki betonowe należy rozebrać, a w ich miejsce należy ustawić nowe krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, co zapewni stabilny opór dla wykonywanych warstw konstrukcyjnych jezdni drogi gminnej. Powyższe prace nie były objęte dokumentacją techniczną i stanowią roboty dodatkowe. IV. Koszt wykonania robót dodatkowych ustalony na podstawie wyceny Wykonawcy skorygowany przez Inżyniera Kontraktu Obliczony na podstawie załączonego kosztorysu wynosi: 1) Kosztorys nr 01 dla robót związanych z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne i wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm: 22.249,33 PLN brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące dwieście czterdzieści dziewięć złotych 33/100). 2) Kosztorys nr 02 dla robót związanych z rozbiórką krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej i ustawieniem nowego krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15: 10.530,78 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy pięćset trzydzieści złotych 78/100). Łącznie: 32.780,11 PLN brutto (słownie: trzydzieści dwa tysiące siedemset osiemdziesiąt złotych 11/100).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.