Ogłoszenie z dnia 2019-09-26
Ogłoszenie nr 560203309-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.
Sitkówka: Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego stanowiącego element gminnej drogi usytuowanej na działkach o nr ewid. 444/2, 50/4, 517/1 obręb geod. Kowala, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559921-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510157683-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000,
ul. ul. Białe Zagłębie
25,
26-052
Sitkówka, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 475 000, e-mail
d.pyk@nowiny.com.pl, faks
413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl (zakładka przetargi)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego stanowiącego element gminnej drogi usytuowanej na działkach o nr ewid. 444/2, 50/4, 517/1 obręb geod. Kowala, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):INO.272.55.P.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest: "Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego stanowiącego element gminnej drogi usytuowanej na działkach o nr ewid. 444/2, 50/4, 517/1 obręb geod. Kowala, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie" 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż balustrad i osłon przeciwporażeniowych oraz ponowny montaż nowych bariero-poręczy o wysokości 110 cm na przęsłach skrajnych i 130 cm na przęśle środkowym oraz osłon przeciwporażeniowych, - rozbiórkę uszkodzonych belek podporęczowych wraz z uszkodzoną częścią kap chodnikowych i wykonanie nowych, - rozbiórkę uszkodzonych gzymsów na skrzydełkach i wykonanie nowych, - skucie uszkodzonych naroży i wykonanie nowych naroży ław podłożyskowych od strony Słowika oraz od strony Podwola, - skucie uszkodzonych i wykonanie nowych naroży oczepów na filarach, - wypełnienie ubytków i wyrównanie zaprawami niskoskurczowymi PCC kap chodnikowych na przęsłach, - oczyszczenie ścieków przykrawężnikowych. Wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem robót budowlanych zawartych w przedmiotowym etapie zadania. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja ekspertyzy stanu technicznego wiaduktu drogowego (według wariantu 2: pilne roboty zabezpieczające), która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dostępną dokumentacją jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45221121-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia
30.09.2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks nr 1
do UMOWY NR INO.272.55.U.19
zawarty w dniu 20.09.2019 r. w Nowinach pomiędzy:
Gminą Sitkówka - Nowiny mającą swoją siedzibę w Nowinach, przy ul. Białe Zagłębie 25, zwaną w dalszej treści aneksu "Zamawiającym" reprezentowaną przez:
Pana Łukasza Barwinka - Zastępcę Wójta Gminy Sitkówka- Nowiny
a
Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym "JAWAL" Sp. z o. o., ul. Kamienna 7, 25-041 Kielce, NIP: 657-023-10-24, KRS: 0000121069, reprezentowanym przez Pana Mariusza Brożek - Prezesa Zarządu, zwanego dalej Wykonawcą.
§ 1
W związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych na podstawie § 20 ust.1. pkt 6 i ust. 3 pkt 4 umowy nr INO.272.55.U.19 z dnia 26 lipca 2019 r. na podstawie protokołu konieczności nr 1/2019 z dnia 13.09.2019 r. oraz protokołu z negocjacji z dnia 17.09.2019 r. strony ustalają co następuje:
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące roboty budowlane w zakresie odwodnienia kapy chodnikowej:
- zamontowanie sączków Ø 50 co 3 m po obu stronach wiaduktu,
- usunięcie starej izolacji poziomej z papy,
- wykonanie frezowania nawierzchni betonu pod izolacją na szerokości 90 cm za krawężnikami,
- wykonanie wylewki na części frezowanej gr od 2 cm do 5 cm ze spadkiem w kierunku krawężników,
- ułożenie papy termozgrzewalnej na szer. 90 cm za krawężnikami,
- wykonanie drenażu podłużnego z kruszywa na żywicy między sączkami na całej długości wiaduktu po obu stronach.
Zakres i sposób wykonania robót określa protokół konieczności nr 1/2019 oraz oferta Wykonawcy z dnia 13.09.2019 r.
§ 2
1. Wobec ustaleń zawartych w § 1 niniejszego aneksu, w umowie nr INO.272.55.U.19 z dnia 26.07.2019r. , strony wprowadzają następujące zmiany:
1) ) § 2 ust. 2 umowy zmienia się i otrzymuje nowe brzmienie:
"Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 31.10.2019 r."
2) § 9 ust. 1 umowy zmienia się i otrzymuje nowe brzmienie:
"Cena ryczałtowa brutto wykonania przedmiotu umowy wynosi: 673.999,77 (słownie: sześćset siedemdziesiąt trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 77/100), w tym: Netto w zł: 547.967,29 (słownie: pięćset czterdzieści siedem tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt siedem złotych 29/100), podatek VAT: 126.032,48 (słownie złotych: sto dwadzieścia sześć tysięcy trzydzieści dwa złote 48/100)."
§ 3
Aneks wchodzi w życie z dniem zawarcia.
§ 4.
Aneks sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
Wykonawca: Zamawiający
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.