Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 560198001-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Olsztynek: Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa - przetarg II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554244-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510140417-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Olsztynek, Krajowy numer identyfikacyjny 51054318300000,
ul. ul. Mrongowiusza
35,
11-015
Olsztynek, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 192 003, e-mail
olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztynek/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa - przetarg II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego związanego z gospodarką leśną leśnictwa Tymawa wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trzech etapach szczegółowo opisanych w przedmiarach robót, kosztorysach ślepych stanowiących załączniki do SIWZ. 2. Lokalizacja budowy: a) miejscowość - Mielno b) działka numer: 3440/4 c) obręb geodezyjny: 0013 Mielno d) jednostka ewidencyjna: Gmina Grunwald. 3. Dane techniczne obiektu: a) kubatura - 274,12 m3 b) powierzchnia zabudowy - 50,73 m2 c) powierzchnia całkowita podłóg - 50,73 m2 d) powierzchnia użytkowa - 38,70 m2 e) wysokość budynku - 3,25 m f) ilość kondygnacji - 1N 4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej wg zasad porozumiewania się określonych w niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlany wraz z wszystkimi załącznikami - załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana załącznik nr 10 do SIWZ, kosztorys ślepy i przedmiar robót etap I załącznik nr 11 do SIWZ, kosztorys ślepy i przedmiar robót etap II załącznik nr 12 do SIWZ, specyfikacja techniczna - instalacje - załącznik nr 13 do SIWZ, STWiORB - branża elektryczna załącznik nr 14 do SIWZ, kosztorysy ślepe i przedmiary robót etap III - załącznik nr 15 do SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności tj. prace w zakresie: wykonania zbrojenia elementów żelbetowych budynku: ław fundamentowych i płyty żelbetowej; wykonania całości drewnianej konstrukcji szkieletowej budynku: ścian nośnych, ścian działowych, stropu nad parterem oraz konstrukcji dachu. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem sposób zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do profesjonalnego kierowania i prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz stosownie do decyzji podejmowanych przez inwestora i/lub instytucji zewnętrznych. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z wiedzą zawodową, należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45262310-7,
45262311-4,
45422000-1,
20322000-9,
45421000-4,
45410000-4,
45410000-4,
45442100-8,
45430000-0,
45332200-5,
45332400-7,
45331100-7,
45331210-1,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.07.2019-29.11.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe (roboty budowlane) zgodnie z przedmiarem robót i kosztorysem robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany wynikają z konieczności wykonania robót dodatkowych szczegółowo określonych w przedmiarze robót dodatkowych polegających na na wykonaniu dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Wymiana i naprawa podłóg w budynku Sądu przy ulicy Sądowa 6
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krasne
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.