Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 560196836-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Suwałki: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynku użytkowym przy ul. Paca 4 w Suwałkach stanowiącym własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS
sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526046-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510068079-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. Wigierska
32,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zbm.suwalki.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynku użytkowym przy ul. Paca 4 w Suwałkach stanowiącym własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):22 / R.B / 2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynku użytkowym przy ul. Paca 4 w Suwałkach stanowiącym własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku przy ul. Paca 4 w Suwałkach o zewnętrzny szyb dźwigowy wraz z montażem urządzenia dźwigowego. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji rejestracyjnej i uzyskania pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez Urząd Dozoru Technicznego urządzenia do eksploatacji oraz pokrycia kosztów z tym związanych. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz zamontowane urządzenie wynosi 60 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego z dociepleniem stropodachu, remont główek kominowych, wymiana instalacji oddymiania, montaż wyłącznika głównego p.poż. i instalacji WLZ w budynku przy ul. Paca 4 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac, które nie są przedmiotem zamówienia. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
45313100-5,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 08.04.2019 r. do 14.08.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont pokrycia dachowego z dociepleniem stropodachu, remont główek kominowych, wymiana instalacji oddymiania, montaż wyłącznika głównego p.poż. i instalacji WLZ w budynku przy ul. Paca 4 w Suwałkach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zbigniew Dariusz Kopko Usługi Remontowo-Budowlane,
,
ul. Partyzantów 22,
16-400,
Suwałki, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wzrost wynagrodzenia o kwotę w wysokości 24 822,36 zł brutto z powodu wystąpienia robót dodatkowych. Zakres prac został zwiększony o wymianę żelbetowych czapek kominowych, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, wykonanie okładziny na jednej ze ścian klatki schodowej z płyty gipsowo-kartonowej, wymianę drzwi jednoskrzydłowych stalowych wejściowych na klatkę schodową na drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe, wymianę okna drewnianego na okno z PCV EI 60 fix na parterze klatki schodowej, zamurowanie otworu okiennego na piętrze klatki schodowej bloczkami z betonu komórkowego wraz z uzupełnieniem tynku i pomalowaniem, wymianę instalacji odgromowej wraz z montażem iglic, zabezpieczenie otworów wentylacyjnych główek kominowych siatką stalową.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Z uwagi na zły stan techniczny żelbetowych czapek kominowych (rozwarstwienia, liczne spękania) zachodzi konieczność ich wymiany.
2. Udrożnienie przewodów wentylacyjnych z uwagi na występujące gniazda ptaków, zanieczyszczenia.
3. Ze względu na wymagania przeciwpożarowe należy wykonać okładziny na jednej ze ścian klatki schodowej z płyty gipsowo-kartonowej, wymienić drzwi jednoskrzydłowe stalowe wejściowe na klatkę schodową na drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe, wymienić okno drewniane na okno z PCV EI 60 fix na parterze klatki schodowej, zamurować otwór okienny na piętrze klatki schodowej bloczkami z betonu komórkowego wraz z uzupełnieniem tynku i pomalowaniem.
4. W związku z rozbiórką istniejących czapek kominowych oraz wykonaniem nowych główek kominowych zachodzi konieczność wymiany instalacji odgromowej zamontowanej do czapek kominowych podlegających rozbiórce wraz z montażem iglic oraz zabezpieczenia otworów wentylacyjnych główek kominowych siatką stalową.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej oraz pojazdu UTV z przyczepą transportową do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





