Ogłoszenie z dnia 2019-09-16
Ogłoszenie nr 560194196-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.
Mirzec: Rewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503453-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540015591-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510042054-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OŚRODEK ZDROWIA W MIRCU, Krajowy numer identyfikacyjny 29041555500000,
ul. Mirzec Stary
14,
27-220
Mirzec, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 271 30 88, e-mail
spzoz.mirzec@onet.pl, faks
41 271 30 88.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę - montaż do istniejącej klatki schodowej windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z częściową nadbudową podestu parteru i I pietra oraz przebudowę istniejących pomieszczeń w celu usprawnienia funkcji obiektu Ośrodka Zdrowia w Mircu. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe a) roboty rozbiórkowe (rozbiórka pochylni dla osób niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych oraz podłużnego podestu (rampy) wraz z balustradami, b) rozbiórkę daszka żelbetowego nad istniejącym wejściem i podestu wejściowego do klatki od strony południowej, c) demontaż okien kolidujących z rozbudową, d) skucie płytek gresowych na schodach i podejście przy wejściu głównym, e) skucie płytek w remontowanych pomieszczeniach (podłogi i ściany), f) rozbiórka części ścian działowych, g) demontaż okna rejestracji, h) demontaż ocieplenia ścian piwnic w rejonie podszybia projektowanej windy, i) wykucie otworu do zamontowania klapy dymowej w stropodachu klatki schodowej. 2) Prace budowlane a) nadbudowa parteru i piętra przy istniejącej klatce schodowej, b) budowa podszybia i zainstalowanie windy zewnętrznej samonośnej z trzema przystankami, c) przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra, d) wykonanie nowych posadzek i malowanie wszystkich pomieszczeń, e) poszerzenie otworów drzwiowych i montaż nowej stolarki drzwiowej, f) montaż nowej ścianki przeszklonej w rejestracji (parter) i wymiana przeszklenia w punkcie szczepień (I piętro), g) zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych, h) roboty wykończeniowe wszystkich pomieszczeń ZOZ, i) wykonanie cokołu i montaż klapy dymowej w istniejącej klatce schodowej. 3) Przebudowę instalacji wewnętrznych: instalacji wod - kan., elektrycznych, gazowej i wentylacyjnej, instalacji co. 4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadani skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 30.11.2018 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, w tym pozyskać na rzecz Zamawiającego Roboty stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w czynnych budynkach, dlatego w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram rzeczowo-terminowy robót, uzgodniony z Zamawiającym, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano wykonawczych, projektach branżowych, projekcie umowy, przedmiarach robót, STWOiR stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumentacja projektowa opracowana została przez PRACOWNIA PROJEKTOWA - Architekt Janusz Gruszczyński, 26-110 Skarżysko Kamienna, Al. Piłsudskiego 36. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45311100-1,
45311200-2,
45330000-9,
45331100-7,
45331210-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.03.2019 r. do 20.08.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: Rewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.W. DANBUD Daniel WOjdat,
,
ul. Radomska 35,
26-630,
Jedlnia- Letnisko, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia zadania do 06.10.2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismem z dnia 30.07.2019 r. Wykonawca robót budowlanych zwrócił się z wnioskiem o wydłużenie terminu wykonania robót do dnia 19.09.2019 r. z uwagi na przedłużające się prace związane z wyniesieniem układu pomiarowego wykonywane przez PGE (zgodnie z warunkami technicznymi), co uniemożliwia uruchomienie wyłącznika pożarowego oraz przeprowadzenie niezbędnych prac pomiarowych i naprawczych i zgłoszenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.W piśmie z dnia 05.08.2019 r. Wykonawca zwrócił się z wnioskiem o przesunięcie terminu zakończenia robót do 07.10.2019 r. oraz przedstawił harmonogram prac do wykonania po zakończeniu prac przez PGE z którego wynika że:zakończenie prac związanych z wyniesieniem układu pomiarowego do nowej lokalizacji nastąpiło dnia 02.08.2019 r., instalacje elektryczne (montaż rozdzielni główne o raz wykonanie zasilania windy i podłączenie parteru - 5 dni roboczych - tj. do 09.08.2019 r., roboty naprawce oraz regulacja windy - 9 dni roboczych - tj. do 23.08.2019 r.,złożenie dokumentów do UDT - 30 dni - tj. do 22.09.2019 r.,złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - 14 dni - tj. do 06.10.2019 r.
Przedłużające się procedury wyniesienia układu pomiarowego i związane z tym opóźnienia wynikły ze zmiany kierownika SPZOZ (opóźnienie niezależne od Wykonawcy). Opóźnienie w zakończeniu zadania następuje z przyczyn niezależnych od wykonawcy i zachodzi konieczność przedłużenia terminu zakończenia robót z wykonawcą do 06.10.2019 r. Na podstawie §16 ust. 4 pkt. 1 lit. a i d umowy Nr 01/2019 z dnia 01 marca 2019 r., Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego oraz na konieczność uzyskania uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy o czas tych opóźnień;
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





