eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecRewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 560194196-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Mirzec: Rewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503453-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540015591-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510042054-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OŚRODEK ZDROWIA W MIRCU, Krajowy numer identyfikacyjny 29041555500000, ul. Mirzec Stary 14, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 271 30 88, e-mail spzoz.mirzec@onet.pl, faks 41 271 30 88.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/01/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę - montaż do istniejącej klatki schodowej windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z częściową nadbudową podestu parteru i I pietra oraz przebudowę istniejących pomieszczeń w celu usprawnienia funkcji obiektu Ośrodka Zdrowia w Mircu. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe a) roboty rozbiórkowe (rozbiórka pochylni dla osób niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych oraz podłużnego podestu (rampy) wraz z balustradami, b) rozbiórkę daszka żelbetowego nad istniejącym wejściem i podestu wejściowego do klatki od strony południowej, c) demontaż okien kolidujących z rozbudową, d) skucie płytek gresowych na schodach i podejście przy wejściu głównym, e) skucie płytek w remontowanych pomieszczeniach (podłogi i ściany), f) rozbiórka części ścian działowych, g) demontaż okna rejestracji, h) demontaż ocieplenia ścian piwnic w rejonie podszybia projektowanej windy, i) wykucie otworu do zamontowania klapy dymowej w stropodachu klatki schodowej. 2) Prace budowlane a) nadbudowa parteru i piętra przy istniejącej klatce schodowej, b) budowa podszybia i zainstalowanie windy zewnętrznej samonośnej z trzema przystankami, c) przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra, d) wykonanie nowych posadzek i malowanie wszystkich pomieszczeń, e) poszerzenie otworów drzwiowych i montaż nowej stolarki drzwiowej, f) montaż nowej ścianki przeszklonej w rejestracji (parter) i wymiana przeszklenia w punkcie szczepień (I piętro), g) zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych, h) roboty wykończeniowe wszystkich pomieszczeń ZOZ, i) wykonanie cokołu i montaż klapy dymowej w istniejącej klatce schodowej. 3) Przebudowę instalacji wewnętrznych: instalacji wod - kan., elektrycznych, gazowej i wentylacyjnej, instalacji co. 4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadani skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 30.11.2018 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, w tym pozyskać na rzecz Zamawiającego Roboty stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w czynnych budynkach, dlatego w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram rzeczowo-terminowy robót, uzgodniony z Zamawiającym, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano wykonawczych, projektach branżowych, projekcie umowy, przedmiarach robót, STWOiR stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumentacja projektowa opracowana została przez PRACOWNIA PROJEKTOWA - Architekt Janusz Gruszczyński, 26-110 Skarżysko Kamienna, Al. Piłsudskiego 36. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45311100-1,

45311200-2,

45330000-9,

45331100-7,

45331210-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.03.2019 r. do 20.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rewitalizacja Ośrodka Zdrowia w Mircu poprzez naprawę i usprawnienie dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.W. DANBUD Daniel WOjdat, , ul. Radomska 35, 26-630, Jedlnia- Letnisko, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1200813.01 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia zadania do 06.10.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismem z dnia 30.07.2019 r. Wykonawca robót budowlanych zwrócił się z wnioskiem o wydłużenie terminu wykonania robót do dnia 19.09.2019 r. z uwagi na przedłużające się prace związane z wyniesieniem układu pomiarowego wykonywane przez PGE (zgodnie z warunkami technicznymi), co uniemożliwia uruchomienie wyłącznika pożarowego oraz przeprowadzenie niezbędnych prac pomiarowych i naprawczych i zgłoszenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.W piśmie z dnia 05.08.2019 r. Wykonawca zwrócił się z wnioskiem o przesunięcie terminu zakończenia robót do 07.10.2019 r. oraz przedstawił harmonogram prac do wykonania po zakończeniu prac przez PGE z którego wynika że:zakończenie prac związanych z wyniesieniem układu pomiarowego do nowej lokalizacji nastąpiło dnia 02.08.2019 r., instalacje elektryczne (montaż rozdzielni główne o raz wykonanie zasilania windy i podłączenie parteru - 5 dni roboczych - tj. do 09.08.2019 r., roboty naprawce oraz regulacja windy - 9 dni roboczych - tj. do 23.08.2019 r.,złożenie dokumentów do UDT - 30 dni - tj. do 22.09.2019 r.,złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - 14 dni - tj. do 06.10.2019 r. Przedłużające się procedury wyniesienia układu pomiarowego i związane z tym opóźnienia wynikły ze zmiany kierownika SPZOZ (opóźnienie niezależne od Wykonawcy). Opóźnienie w zakończeniu zadania następuje z przyczyn niezależnych od wykonawcy i zachodzi konieczność przedłużenia terminu zakończenia robót z wykonawcą do 06.10.2019 r. Na podstawie §16 ust. 4 pkt. 1 lit. a i d umowy Nr 01/2019 z dnia 01 marca 2019 r., Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego oraz na konieczność uzyskania uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy o czas tych opóźnień;

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.