Ogłoszenie z dnia 2020-10-05
Ogłoszenie nr 560193200-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Bieruń: "Budowa parkingu przy PZS w Bieruniu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547047-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510126208-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Bieruńsko-Lędziński, Krajowy numer identyfikacyjny 27625519200000,
ul. ul. św. Kingi
1,
43-155
Bieruń, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 226 91 00, e-mail
przetarg@powiatbl.pl, faks
32 226 90 00.
Adres strony internetowej (url): www.powiatbl.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.powiatbl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa parkingu przy PZS w Bieruniu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP 1/2020; RF.272.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest przeprowadzenie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy p.z.p. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ, STWiORB stanowiącym zał. nr 10, oraz przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 11.
II.4) Główny kod CPV: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Budowa parkingu przy PZS w Bieruniu" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
INFRAX sp.z o.o. ,
,
ul. Jedlińska 97,
43-220,
Bojszowy, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wystąpienie robót dodatkowych na podst. protokołu konieczności
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zamawiający działając z należytą staranności nie mógł przewidzieć zaistaniałych okoliczności , wart. zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wykonanie robót nadmiarowych zgonie z protokołem konieczności z dnia 10.08.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem okoliczności wpływających negatywnie na realizacje zamówienia w postaci bardzo złych warunków gruntowych uniemożliwiających osiągnięcie wymaganych parametrów nośności gruntu konieczna jest wymiana gruntu, jak również w celu dostosowania wysokości budowanego parkingu do istniejących schodów należy dobudować dodatkowy schód. Występujące ww. przesłanki, o których mowa w pkt 2),3)oraz pkt 6), tj. roboty dodatkowe oraz nadmiarowe nie były objęte zamówieniem podstawowym, a zmiana wykonawcy nie może być dokonana w szczególności z powodów ekonomicznych - tj. z uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy na teren trwającej budowy spowoduje spory dotyczące zobowiązań gwarancyjnych oraz podniesie koszty realizowanego zamówienia (art.144 ust. 2 lit a i b).
Wartość zmiany nie przekracza 50%. Jednocześnie wprowadzona zmiana umowy spełnia warunek, o których mowa w ust. 6.
Łączna wartość zmian robót dodatkowych oraz nadmiarowych nie przekracza 15% wartości zamówienia, tj. wynosi 2,77% wartości umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Jednocześnie zostaje przedłużony termin zakończenia robót budowlanych: z 90 dni do 104 dni od przekazania placu budowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogólnodostępnego kompleksu obiektów sportowych przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie z rozbudową publicznej strefy rekreacyjnej
- Zagospodarowanie działki nr 16 oraz 17/2 w Rabowicach przy ul. Bukowej z przeznaczeniem na boisko wielofunkcyjne z parkingiem oraz rozbudową terenu zieleni - eko-ogrodu przy świetlicy wiejskiej
- ,,Urządzenie Placu Różanego w miejscowości Marzenin"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole podstawowej w Godziszewie
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- "Przebudowa obiektu na potrzeby nowej siedziby Biblioteki Publicznej Gminy Słupca" w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.