eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Budowa woliery zewnętrznej dla rosomaka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-08-14

Ogłoszenie nr 560170665-N-2019 z dnia 14-08-2019 r.

Chorzów: Budowa woliery zewnętrznej dla rosomaka
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533832-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510116494-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 24095136000000, ul. ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 666 031 496, e-mail sekretariat@slaskiezoo.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zoo.silesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa woliery zewnętrznej dla rosomaka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa, konstrukcji stalowej woliery zewnętrznej dla rosomaka o powierzchni około 395,0 m2 jako powiększenie istniejącego wybiegu wraz z budową oczka wodnego i zagospodarowaniem terenu wokół woliery. Zakres prac budowlanych obejmuje poniższe prace budowlane i konstrukcyjne: - roboty demontażowo-rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie fundamentów pod ogrodzenie i słupki, - wykonanie i montaż ogrodzenia w konstrukcji stalowej o wys. 223,0 cm: słupki stalowe z wypełnieniem panelami z prętów stalowych ocynkowanych, - wykonanie i montaż odkosów na ogrodzeniu z paneli stalowych ocynkowanych wypełnionych poliwęglanem litym, - wykonanie pastucha elektrycznego na całym obwodzie ogrodzenia, - wykonanie szybra do wypuszczania rosomaka. Szyber z blachy stalowej o wymiarach 1,0x0,5 m, - wykonanie i montaż zamykanej bramki stalowej dwuskrzydłowej 180x200cm wypełnionej panelami stalowymi jak w ogrodzeniu, - ułożenie w gruncie od strony wewnętrznej ogrodzenia siatki stalowej o szerokości min. 1,0 m, - wykonanie betonowego oczka wodnego o głębokości 0,7 m oraz "strumienia", - wykonanie i montaż osłon na pnie drzew rosnących na wybiegu, Cały zakres prac wykonać w oparciu o dokumentację projektową: 1. Projekt BUDOWLANY I WYKONAWCZY 2. Przedmiar robót. UWAGA: Dowóz materiałów budowlanych na plac budowy oraz wywóz materiałów i gruzu z rozbiórki może być realizowany w godzinach od 7.00 do 9.00. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 1. Za równoważne uznane będą urządzenia i materiały spełniające poniższe warunki: o Parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w dokumentacji projektowej, o Geometria, faktura, kolorystyka urządzeń i materiałów nie wpływa na przyjęte rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne, o Nie prowadzą do zmiany rozwiązań projektowych, 2. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, oferty zostaną odrzucone jako niezgodne z wymaganiami SIWZ. 3. Nie umieszczenie w ofercie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. Warunki realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że prace wykonywane będą w obiektach czynnych, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót. Wykonawca uwzględniać musi ewentualne, mogące mieć wpływ na termin realizacji zamówienia, przerwy w wykonywaniu prac oraz konieczność dodatkowego wygrodzenia terenu budowy od czynnych wybiegów. Pozostałe warunki zamówienia: 1) W celu prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawcom umożliwia się przeprowadzenie wizji w terenie, po uprzednim uzgodnieniu terminu tel. 784 953 796 - Kierownik Działu Technicznego. 2) Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie lub drogą elektroniczną do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne Urzędu Miasta Chorzów wszystkich elementów zrealizowanego zadania inwestycyjnego. W przypadku nieprzyznania Zamawiającemu środków na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45210000-2,

45262210-6,

45320000-6,

45262400-5,

45340000-2,

45233222-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 90 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany przwidziane w siwz (wzór umowy)

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych wymagających wyprodukowania i ocynkowania dodatkowej konstrukcji stalowej co wpływa na konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana umowy spowodowana zachowaniem zwierzęcia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany spowodowane koniecznością wykonania robót dodatkowych oraz dobrostanem rosomaka

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedłużenie terminu wykonania zamówienia do dnia 06.09.2019 r. bez wpływu na wysokość wynagrodzenia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.