eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaPrzebudowa budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w ramach "modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn."Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego.



Ogłoszenie z dnia 2019-07-25

Ogłoszenie nr 560154688-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.

Września: Przebudowa budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w ramach "modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: "Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego" dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. " Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej", Poddziałanie 9.3.2 " Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508557-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500027032-N

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500088052-N

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000, ul. ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 6402051, 6404457, e-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl, faks 616 402 051.
Adres strony internetowej (url): www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w ramach "modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: "Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NI.272.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w ramach "modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: "Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: prace rozbiórkowe wewnętrzne; prace rozbiórkowe zewnętrzne; prace remontowe wewnętrzne; prace remontowe zewnętrzne. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonywania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą Prawo budowlane i Polskimi Normami oraz zasadami sztuki budowlanej, instrukcji producentów poszczególnych materiałów i przepisami BHP przez odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, pod stałym nadzorem technicznym. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny odpowiadać atestom technicznym i higienicznym, certyfikatom oraz ustaleniom odnośnych norm i przepisów. Przed wbudowaniem w obiekt stosowane w projekcie wyroby muszą posiadać: aprobatę techniczną, obowiązkowy certyfikat zgodności i oznaczenie znakiem bezpieczeństwa "B" lub świadectwo dopuszczenia Urzędu Dozoru Technicznego dla urządzeń poddozorowych albo: dobrowolny certyfikat zgodności i oznaczenie nadanymi znakami zgodności ("PN", "E", "O") lub deklarację zgodności z obowiązującymi przepisami oraz Polskimi Normami i aprobatą techniczną. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 - opis przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zastała zawarta w dniu 20.04.2018 roku, a przedmiot umowy zostanie zrealizowany w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa budynku bursy wraz z robotami towarzyszącymi ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele związane z funkcją budynku we Wrześni przy ul. Słowackiego 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Budowlany Grinbud Jarosław Sieszchuła, , ul. Olsztyńska 15 62-200 Gniezno, 62-200, Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3314578.39 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wymiana nadproży drewnianych na strunobetonowe z uwagi na to, że w projekcie tylko część nadproży ulegała wymianie, a po dokonaniu odkrywek okazało się, że jest konieczność wymiany wszystkich nadproży; Rozebranie i ponowne wymurowanie kaferków bocznych z uwagi na widoczne pęknięcia oraz luźne elementy, których zły stan nie pozwalał na pozostawienie bez koniecznej rozbiórki i przebudowy; Rozebranie i odtworzenie gzymsów na antresoli, z uwagi na jakość murów i materiałów użytych do murowania w istniejących ścianach, przez co istniałoby ryzyko, że na etapie budowy lub podczas eksploatacji gzyms odspajałby się wraz z pozostawioną częścią ściany; Zamontowanie dodatkowych klap pożarowych topikowych fi100 z uwagi na zrezygnowanie z istniejących kominów, co spowodowane było złym stanem technicznym oraz wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Montaż płotków przeciwśniegowych; Renowacja cegły przy wejściu głównym;Wykonanie dodatkowych sufitów;Wzmocnienie schodów drewnianych kątownikami aluminiowymi; Rozebranie ogrodzenia z tyłu budynku;Wykonanie robót dodatkowych związanych z przygotowaniem trasy kablowej dla przyłącza teletechnicznego;Wykonanie dodatkowych sufitów podwieszanych; Wykonanie dodatkowych zaworów odcinających grzejnikowych;Wykonanie instalacji nagłośnienia w sali konferencyjnej;Wykonanie nawierzchni terenu z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm;Tapety w sali konferencyjnej,w małej salce konferencyjnej i stołówce; Malowanie konstrukcji drewnianej;Rozebranie ścianki na antresoli;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dokonano zmiany w umowie z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych i ulepszeń. W okolicznościach zaistniałego stanu faktycznego występują zarówno przesłanki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2), jak i w pkt 6). W/W roboty nie były objęte zamówieniem podstawowym, a zmiana wykonawcy nie może być dokonana w szczególności z powodów ekonomicznych i technicznych - tj. z uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy, który na tym etapie zaingeruje w teren budowy i roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę spowoduje spory co do zobowiązań gwarancyjnych, a jednocześnie znacząco podwyższy koszty (przesłanka, o której mowa w ust. 2 lit a i b). Ponadto wartość zmiany nie przekracza 50%. Jednocześnie zmiany spełnią warunki, o których mowa w ust. 6 - łączna wartość zmian nie przekracza bowiem 15% wartości zamówienia, co stanowi przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z: a) koniecznością realizacji robót dodatkowych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm) zwiększa się wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę: 101. 473,57 zł (słownie: sto jeden tysięcy czterysta siedemdziesiąt trzy zł 57/100) b) wystąpieniem wad w dokumentacji projektowej na podstawie § 11 ust. 2 pkt. 2 lit. b umowy zwiększa się wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę: 61.225,17 zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście dwadzieścia pięć zł 17/100) c) dokonanymi ulepszeniami obiektu na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.6, art. 144 ust. 1 pkt. 5 oraz ust. 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm) zwiększa się wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę: 138.495,30 zł (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć zł 30/100) Zmienia się § 6 ust.1 , który otrzymuje brzmienie: "1. Strony ustalają, że wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy z tytułu wykonania całego przedmiotu umowy wynosi: 5. 191.056,06 zł (słownie: pięć milionów sto dziewięćdziesiąt jeden tysięcy pięćdziesiąt sześć zł 06/100) Zmienia się § 6 ust. 2 pkt. 2, który otrzymuje brzmienie: "2) faktura II na kwotę 2.233.888,11 zł (słownie: dwa miliony trzysta trzydzieści trzy tysiące osiemset osiemdziesiąt osiem zł 11/100) - tj. do wysokości 85 % z kwoty określonej z ust 1 pomniejszonej o kwotę określoną w ust. 2 pkt 1 po zakończeniu wszystkich robót budowlanych w tym: - budowlanych - instalacji branż sanitarnych - instalacji branż teletechnicznych - zagospodarowania terenu - instalacji branż elektrycznych - instalacji sanitarnych zewnętrznych potwierdzonych wpisem do dziennika inspektora nadzoru robot budowlanych, oraz potwierdzonych protokołem częściowego odbioru robót;" Zmienia się § 6 ust. 2 pkt. 3, który otrzymuje brzmienie: "3) faktura III na kwotę 778.658,41 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem zł 41/100)- tj. do wysokości 15% wynagrodzenia wynikającego z różnicy pomiędzy wartością określoną z ust 1 a wartością z ust 2 pkt 1 i 2 po uzyskaniu wykonalnego pozwolenia na użytkowanie oraz protokołem ostatecznego odbioru robót."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.