Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 560152326-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Piekoszów: "Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614488-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540235495-N-2019 540245767-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510004976-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piekoszów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101059900000,
ul. ul. Częstochowska
,
26-065
Piekoszów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 061 008, e-mail
przetargi@piekoszow.pl, faks
413 062 193.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRO.271.2.22.2019.PK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów". 2) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Piekoszów, woj. świętokrzyskie, w całym zakresie rzeczowym wskazanych w dokumentacjach technicznych, o których mowa w pkt 3, przy czym przedmiot zamówienia dzieli się na następujące części: a) Część nr 1 - Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 761 i 786 od km 0+000 do km 1+122 w m. Piekoszów Gmina Piekoszów; b) Część nr 2 - Przebudowa drogi gminnej 002838T Skałka - Gałezice polegająca na budowie chodnika dla pieszych na odcinku 400 mb w miejscowości Skałka i Gałezice, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; c) Część nr 3 - Przebudowa ulic Hetmańska, Rycerska i Książęca miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; d) Część nr 4 - Rozbudowa drogi gminnej w m. Łaziska na odcinku od skrzyżowania z DP 0283T tj. od km lokalnego 0+000 do km 0+980, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie; e) Część nr 5 - Remont drogi gminnej DG 363007T w m. Micigózd od skrzyżowania z DW 786 tj. od km lokalnego 0+010 do 0+650, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie; f) Część nr 6 - Przebudowa drogi wewnętrznej - ulica Słoneczna w miejscowości Micigózd, Gmina Piekoszów; g) Część nr 7 - Budowa drogi publicznej - ulica Słoneczna w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów; h) Część nr 8 - Przebudowa drogi gminnej 002844T Piekoszów - Stara Wola, na odcinku 440 mb w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; i) Część nr 9 - Przebudowa ulic Żeromskiego, Witosa w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został określony: a) dla Części nr 1 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny, zezwolenia ZRID; b) dla Części nr 2 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny; c) dla Części nr 3 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; d) dla Części nr 4 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 4 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; e) dla Części nr 5 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny; f) dla Części nr 6 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; g) dla Części nr 7 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; h) dla Części nr 8 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; i) dla Części nr 9 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 4) Części zamówienia nr: 3, 4, 6-9 będą realizowane w trybie "zaprojektuj-wybuduj".
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45100000-8,
71320000-7,
71300000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w następujących terminach: a) w przypadku części nr 1 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r.; b) w przypadku części nr 2 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 maja 2020 r.; c) w przypadku części nr 3 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2022 r.; d) w przypadku części nr 4 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2021 r.; e) w przypadku części nr 5 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 maja 2020 r.; f) w przypadku części nr 6 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r.; g) w przypadku części nr 7 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2021 r.; h) w przypadku części nr 8 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r.; i) w przypadku części nr 9 zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont drogi gminnej DG 363007T w m. Micigózd od skrzyżowania z DW 786 tj. od km lokalnego 0+010 do 0+650, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Trakt S.A.,
,
Górki Szczukowskie 1,
26-065,
Piekoszów, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
termin wykonania części zamówienia nr 5: z dnia 30 maja 2020 r. na dzień 30 czerwca 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na ogólnoświatową pandemię COVID-19, co wiązało się ze znacznymi opóźnieniami w dostarczeniu materiałów budowlanych przez hurtownie budowlane oraz wydłużeniem uzyskiwania stosownym dokumentów od organów państwowych, których to okoliczności - działając z należytą starannością - nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - dokonano zmiany umowy w zakresie części zamówienia nr 5, poprzez wydłużenia terminu wykonania z dnia 30 maja 2020 r. na dzień 30 czerwca 2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Opracowanie programu konserwatorskiego oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Modern i wyposaż bud przy ul. Moniuszki 10 wraz z poprawą infrastruktury zewnętrz"
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





