eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonania izolacji poziomych i pionowych ścian fundamentowych, drenażu, izolacji posadzek w piwnicy na budynku przy ul Koszalińskiej 25,26,27 w Kołobrzegu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 560149305-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Kołobrzeg: Wykonania izolacji poziomych i pionowych ścian fundamentowych, drenażu, izolacji posadzek w piwnicy na budynku przy ul Koszalińskiej 25,26,27 w Kołobrzegu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536565-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510100814-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33092010400000, ul. Artyleryjska 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 547 471, e-mail biuro@ktbs.pl, lukaszzieba@ktbs.pl, faks 943 542 574.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/ktbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: art.3 ustęp 1 pkt.3

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonania izolacji poziomych i pionowych ścian fundamentowych, drenażu, izolacji posadzek w piwnicy na budynku przy ul Koszalińskiej 25,26,27 w Kołobrzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania izolacji poziomych i pionowych ścian fundamentowych, drenażu, izolacji posadzek w piwnicy na budynku przy ul Koszalińskiej 25,26,27 w Kołobrzegu. 2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji: 1. Zakres robót do wykonania izolacji poziomych i pionowych ścian fundamentowych , drenażu, izolacji posadzek na budynku przy ul Koszalińskiej 25,26,27 w Kołobrzegu: o Rozebranie podłoży z betonu żwirowego oWywiezienie gruzu spryzmowanego o Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej i jej zabezpieczenie. o Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów. o Wywiezienie ziemi samochodami. o Odgrzybienie murów przy użyciu szczotek. o Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji krystalicznej. o Uzupełnienie tynków zewnętrznych. o Gruntowanie tynków. o Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej. o Wykonanie podsypki filtracyjnej. o Ułożenia drenażu . o Budowa studni rewizyjnych. o Zasypanie wykopów piaskiem. o Podbudowy betonowe. o Ułożenie chodnika z kostki brukowej po rozbiórce. o Rozbiórka posadzek w piwnicach. o Wykonanie warstwy wyrównawczej. o Wykonanie izolacji poziomej. o Wykonanie posadzek w piwnicach dozbrojonych siatką


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
60 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terinu realizacji prac z 60 dni do 90 dni, w związku ze zmianą technologii wykonania drenażu ściany południowej budynków

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po zapoznaniu się ze stanem ujawnionym po rozpoczęciu prac budowlanych oraz opinią techniczną mgr inż. Ryszarda Wilczyńskiego Wykonawca stwierdza konieczność zastosowania innej technologii dla izolacji i drenażu na ścianie południowej budynku, w wyniku czego wystąpią następujące roboty nieprzewidziane w pierwotnej dokumentacji (przedmiar robót). W przedmiarze przyjęto wykonanie sześciu studzienek rewizyjnych drenarskich i czterech pomp. W związku ze zmianą technologii odwodnienia budynku podyktowaną m.in. niskimi rzędnymi ułożenia drenaży, należy pozostawić planowane studnie rewizyjne, lecz zrezygnować z czterech pomp i wykonać dwie przepompowanie z kręgów betonowych do odprowadzania wód gruntowych zasilane pompami, zlokalizowane przy ścianach szczytowych budynku. Powyższa zmiana technologii pozwoli na prawidłowe funkcjonowanie systemu drenarskiego. ROBOTY BUDOWLANE: 1. Pogłębienie wykopów o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów - pod drenaż opaskowy zewnętrzny (plus zwiększona wymiana gruntu). 2. Zwiększenie zakresu izolacji pionowej w związku ze szczegółowymi obmiarami po odkryciu fundamentu. 3. Zmniejszenie głębokości wykopu pod drenaż przy ścianie południowej budynku (zmiana lokalizacji drenażu z zewnątrz do wewnątrz budynku). 4. Wykonanie dwóch przepompowni z kręgów betonowych na głębokości 3,5 m na zewnątrz budynku w obrębie ścian szczytowych. 5. Dodatkowy wykop z wymianą gruntu pod dodatkowy drenaż w środkowej części piwnicy na długości 60 m z wyniesieniem urobku z piwnicy na zewnątrz budynku. 6. Zlikwidowanie wnęk przyokiennych piwnic. 7. Wykonanie wentylacji pomieszczeń w piwnicy. Uzasadnienie: Średnia głębokość wykopu przyjęta w przedmiarze wynosi 1,1 m, natomiast rzeczywista głębokość po odkryciu fundamentów to 1,9 m do ławy fundamentowej + 0,3 m - zagłębienie drenażu (na trzech ścianach budynku - dwie szczytowe i od strony północnej). Zatem różnica średniej głębokości wykopu pod drenaż łącznie z podsypką żwirową wynosi 1,1 m. Głębszy wykop wiąże się ze zwiększeniem ilości wymiany gruntu. W przedmiarze przyjęto izolację przy średniej wysokości 1,1 m, natomiast konieczne jest wykonanie 1,8m, zatem różnica wynosi 0,7 m. Z uwagi na zmianę umieszczenia drenażu przy ścianie południowej ze strony zewnętrznej do wnętrza budynku, nastąpi zmniejszenie głębokości wykopu pod drenaż ze średniej planowanej głębokości 1,1 m na 0,7m. W przedmiarze przyjęto wykonanie sześciu studzienek rewizyjnych drenarskich i czterech pomp. W związku ze zmianą technologii odwodnienia budynku podyktowaną m.in. niskimi rzędnymi ułożenia drenaży, należy pozostawić planowane studnie rewizyjne, lecz zrezygnować z czterech pomp i wykonać dwie przepompowanie z kręgów betonowych do odprowadzania wód gruntowych zasilane pompami, zlokalizowane przy ścianach szczytowych budynku. Powyższa zmiana technologii pozwoli na prawidłowe funkcjonowanie systemu drenarskiego. W celu obniżenia wody gruntowej na całej powierzchni piwnicy należy umieścić w jej środku dodatkowy drenaż z posadownieniem na średniej głębokości 0,7 m, szerokość wykopu 0,6 m wraz z wymianą gruntu i wyniesieniem urobku na zewnątrz budynku. Wnęki przyokienne piwnic należy zlikwidować poprzez zasypanie oraz zamurowanie i uzupełnienie chodnika kostką betonową. Pozwoli to uniknąć dostania się do wnętrza piwnic wód opadowych. Dla kompleksowego przeprowadzenia i utrzymania efektu osuszenia pomieszczeń piwnicznych niezbędne jest jak najszybsze wykonanie kratek wentylacyjnych dla każdego pomieszczenia piwnicy na ścianach zewnętrznych budynku. W związku realizacją izolacji i drenażu na ścianie południowej po wewnętrznej stronie budynku nie ma konieczności zajmowania pasa drogowego. Prace wyżej wymienione nie były ujęte w przedmiarze robót a ich realizacja jest niezbędna dla właściwego wykonania i funkcjonowania całości robót izolacyjnych i odwodnieniowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zawierające cenę netto i podatek VAT wyrażającą się kwotą 307 541,15 zł. Powyższa kwota wynika z przyjętego protokołu konieczności nr 1 z dnia 22.06.2020 r. wraz kosztorysem robót nieprzewidzianych oraz kosztorysem robót zaniechanych ( załącznik nr 1 do aneksu nr 1/2020), gdzie wskazano kwotę 61 244,55 zł brutto jako wartość robót nieprzewidzianych oraz kwotę 12 139,31 zł brutto jako wartość robót zaniechanych. a) Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty kwoty 49 105,24 zł brutto wynikającej z różnicy pomiędzy wartością robót nieprzewidzianych, a wartością robót zaniechanych na rzecz Wykonawcy przed zakończeniem całości robót.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.