Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 560148972-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Radom: Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522748-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 96385-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 110163-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000,
ul. ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 620 471, e-mail
inwest@umradom.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):In.III.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji zespołu zabudowań dawnego ratusza (ratusz, oficyna) wpisanego do rejestru zabytków wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonanie niezbędnych zewnętrznych instalacji i przyłączy w obrębie działek nr 31, 30/1, 29, 21, 63 i ulic: Rynek, Wolność i Szwarlikowskiej w Radomiu.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0,
45260000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.07.2017 r. - 06.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Betonox Construction Sopot S.A. Sp. k,
,
ul. Pokorniewskiego 4,
81-860,
Sopot, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/07/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, tj. stosownie do treści § 21a pkt 1 ppkt 1 lit. a SIWZ sporządzono protokoły konieczności z których wynika, że z uwagi na m.in. wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej konieczne jest wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych, a ponadto Zamawiający w § 21a pkt 1 ppkt 1 lit. f SIWZ przewidział możliwość dokonywania zmian zakresu robót w trakcie realizacji zamówienia w zakresie o którym mowa w niniejszym Aneksie, tj. w zakresie dot. m.in. robót dot. ścian, tynków, instalacji itp. Dodatkowo, stosowanie do zapisów § 21a pkt 1 ppkt 2 SIWZ, realizacja robót dodatkowych lub zamiennych stanowić może przesłankę do wydłużenia terminu wykonania zamówienia.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które to roboty stały się niezbędne do wykonania a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, oraz ryzyko utraty uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi. Wartość zmiany dokonywanej Aneksem nr 2/2019 nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość zmiany z tytułu zmiany (zwiększenia) wynagrodzenia Wykonawcy, to 1.010.510,44 zł brutto (co stanowi ok. 11,8% wartości pierwotnie zawartej umowy), natomiast zmiana terminu wykonania zamówienia polega na wydłużeniu terminu wykonania zamówienia o 31 dni, tj. do dn. 30 września 2019 r. - wydłużony termin wykonania zamówienia dotyczy wyłącznie części zakresu prac wskazanych w Aneksie nr 2/2019r.).
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W następstwie okoliczności opisanych szczegółowo w pkt 1 lit. a-c protokołu konieczności z dn. 09.08.2018r., w pkt 5 protokołu konieczności z dn. 19.12.2018r. i w pkt 7 protokołu konieczności z dn. 04.04.2019r., dot. konieczności rewitalizacji Ratusza przy ul. Rynek 1 w Radomiu w zakresie dot. m.in. wykonania robót w pomieszczeniu Sali obrad Rady Miejskiej i pomieszczeniu socjalnym zlokalizowanym przy w/w Sali obrad, dostosowania instalacji elektrycznych i sanitarnych do nowych funkcji pomieszczeń, wykonania nowych instalacji elektrycznych (dopuszczalność realizacji w/w prac była przewidziana zarówno w SIWZ jak i w Ogłoszeniu o zamówieniu dot. zamówienia podstawowego, szczegółowy zakres prac określają kosztorysy złożone przez Wykonawcę - zarówno w/w protokoły jak i kosztorysy stanowią zał. do stosownego Aneksu). Wydłużenie terminu wykonania zamówienia związane jest z realizacją robót dodatkowych/zamiennych. Wydłużenie terminu następuje okres 31 dni tj. okres konieczny do wykonania w/w robót w zakresie ich dotyczącym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Jest do czwarte Ogłoszenie o Zmianie niniejszej Umowy (w dn. 05.04.2018r. opublikowano Ogłoszenie nr 500072712-N-2018, w dn. 05.11.2018r. opublikowano Ogłoszenie nr 500263744-N-2018, natomiast w dn. 09.04.2019r. opublikowano Ogłoszenie nr 560069138-N-2019).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wywóz na składowisko odpadów stałych segregowanych i niesegregowanych, innych odpadów komunalnych gromadzonych i wytwarzanych w ZUS Oddział w Radomiu i podległych jednostkach terenowych.
- Zamówienie na usługi promocyjne w ramach rozgrywek piłkarskich.
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych
- Dostawa, montaż i uruchomienie komory próżniowej do "Urządzenia do elektrokonsolidacji"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





