eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoPoprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo - realizacja inwestycji w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Orlu



Ogłoszenie z dnia 2019-06-28

Ogłoszenie nr 560131706-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.

Wejherowo: Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo - realizacja inwestycji w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Orlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: RPO WP 2014-20120

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507361-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500048080-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wejherowo, Krajowy numer identyfikacyjny 54511300000000, ul. ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 779 701, e-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl, faks 586 779 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ugwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo - realizacja inwestycji w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Orlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.271.2.2018.JA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji w ramach zadania "Zaprojektuj i wybuduj" obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo "objętych wnioskiem o dofinansowanie projektów w ramach poddziałania 10.1.1. (efektywność energetyczna) - RPO WP 2014-2020 - dla projektów realizowanych w ramach mechanizmu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) w trybie pozakonkursowym dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Orlu.


II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:

09331200-0,

71314100-3,

45315000-8,

44620000-2,

09330000-1,

45331000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa podstawowa została zawarta na okres do dnia 15.05.2019 r. Aneks dokonuje zmiany terminu realizacji do dnia 09.07.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
możliwość wprowadzenia zmian została przewidziana w umowie zgodnie z §16 ust. 1 pkt 2 lit. f) oraz § 16 ust. 6

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wymiana opraw oświetleniowych - 49 szt, oraz wymiana źródeł oświetleniowych żarowych na led - 49 szt.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wnioskiem Dyrektora szkoły Zamawiający wystąpił do Wykonawcy z wnioskiem o wstrzymanie robót a następnie ustalenie nowego harmonogramu robót uwzględniającego zaistniałe utrudnienia. W dniu 19.04.2019 r. Wykonawca wystąpił z propozycją nowego harmonogramu robót oraz przesunięcia terminu realizacji zamówienia o 39 dni, na co Zamawiający wyraził zgodę. W związku z przebiegiem prac w sposób planowany i prawidłowy Zamawiający uznał, że podstawą do zmiany terminu realizacji umowy są jedynie okoliczności wynikłe po stronie Zamawiającego na etapie realizacji umowy, a których nie był w stanie przewidzieć na etapie przygotowania postępowania i podpisania umowy. Podjęto również negocjacje dotyczące robót dodatkowych, opisanych w wystąpieniu Wykonawcy z dnia 11.04.2019 r. Wykonawca szczegółowo uzasadnił wykonanie robót dodatkowych przedkładając kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z zapisami zawartej umowy na kwotę 16.536,45 zł. W toku negocjacji ustalono ostateczny koszt wykonania robót dodatkowych na kwotę 16.000,00 zł. Ustalono również, że zaakceptowane w całości przez Zamawiającego roboty dodatkowe nie będą miały wpływu na zmianę terminu realizacji umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.