eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRewitalizacja obszaru zmarginalizowanego poprzez rewaloryzację budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego w Siedlcach - II etap



Ogłoszenie z dnia 2019-06-28

Ogłoszenie nr 560131378-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.

Siedlce: Rewitalizacja obszaru zmarginalizowanego poprzez rewaloryzację budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego w Siedlcach - II etap
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: 1) Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia", działania 6.2 "Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Nazwa projektu: "Rewitalizacja obszaru zmarginalizowanego poprzez rewaloryzację budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego w Siedlcach". 2) Dla niniejszego zadania Zamawiający wystąpił również o przyznanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ze środków budżetu państwa będących w dyspozycji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526069-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500079038-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 794 37 86, e-mail rzp@um.siedlce.pl, faks 25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja obszaru zmarginalizowanego poprzez rewaloryzację budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego w Siedlcach - II etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

F-RZP.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: Rewitalizacja obszaru zmarginalizowanego poprzez rewaloryzację budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego w Siedlcach - II etap. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ Uwaga: Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, ekspertyza techniczna budynku IV LO im. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.


II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45453000-7,

45331100-7,

45330000-9,

45331000-6,

45310000-3,

45314000-1,

45231000-5,

45340000-2,

45223300-9,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia realizacji zadania - od dnia przekazania placu budowy. Termin wykonania całości zadania - do dnia 01.07.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych w stosunku do umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą, tj. poszerzenia przejść na drodze ewakuacyjnej w obrębie klatki schodowej na parterze. W trakcie prowadzonych prac stwierdzono, że szerokości skrzydeł drzwi wejściowych do istniejącego budynku IV Liceum Ogólnokształcącego, które zgodnie z dokumentacją projektową zostały poddane renowacji, nie odpowiadają przepisom przeciwpożarowym dla drzwi wieloskrzydłowych stanowiących wyjście ewakuacyjne z budynku. Zgodnie z przepisami drzwi takie powinny mieć co najmniej jedno, nieblokowane skrzydło drzwiowe o szerokości nie mniejszej niż 0,9 m. W związku z brakiem możliwości poszerzenia drzwi wejściowych do wymaganej przepisami szerokości, z uwagi na zabytkowy charakter budynku, po konsultacjach z Konserwatorem zabytków podjęto decyzję o zmianie przebiegu drogi ewakuacyjnej z budynku. Z uwagi na powyższe zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych obejmujących poszerzenie przejść prowadzących na dziedziniec szkoły po obu stronach klatki schodowej wraz z odtworzeniem łuków w nowym miejscu. Rozwiązanie to pozwoli zapewnić bezpieczną ewakuację z budynku. Wykonawca sporządził kosztorys na w/w roboty dodatkowe. Kosztorys zatwierdził Inspektor Nadzoru (branży budowlanej). Wprowadzenie ww. robót dodatkowych spowodowało konieczność zmiany wynagrodzenia wykonawcy o 13 453,15 zł oraz przedłużenie terminu realizacji całości zadania o czas niezbędny na ich wykonanie tj. do dnia 31.07.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.