eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów



Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 560123885-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Legnica: Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594642-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540207891-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510026865-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 39028422200000, ul. aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 7226036, 721 01 38, e-mail biuro@sag.legnica.pl, faks 0-76 722 60 37.
Adres strony internetowej (url): www.sag.bip.legnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o ze 100% udziału Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia było: wykonanie zadania polegającego na "Przebudowie zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień) i na tej podstawie przebudowę zespołu basenów 1. Zakres zadania obejmuje: a) rozbiórkę istniejących niecek basenowych (3 szt.: niecka pływacka o wymiarach 25 x 50 m, niecka rekreacyjna o wymiarach 15 m x 25m, brodzik dla dzieci o wymiarach 10m x 15m), brodzika do stóp z natryskami oraz innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, b) przeprojektowanie* i przebudowę istniejącego basenu pływackiego o wymiarze 25 x 50 m wraz z wykonaniem półki (listwy wypoczynkowej), wykonanie ścian dociskowych, wykonaniem przelewów żelbetowych, wykonanie dna niecki, foliowanie niecki folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm oraz skróceniem basenu - do wymiarów: 25m x 16m, głębokość: 1,30-2m, powierzchnia lustra wody: 400m2, *Przeprojektowanie polegać ma na wprowadzeniu do istniejącego projektu zmiany dot. skrócenia basenu z długości 33,3m na 16m c) przeprojektowanie*, budowę niecki rekreacyjnej żelbetowej pokrytej folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. Wymiary docelowe: 35,10 x 23,44 m, głębokość: 1,20-1,30m, powierzchnia lustra wody: 608,20m2. Z atrakcjami: grzybek wodny, parasol wodny, ruchoma armatka wodna, wodny masaż stóp, siatka do wspinaczki typ "Piramida", gejzer powietrzny, leżanka z masażem, ściana wodna, kabina masażowa powietrzna z wodnym masażem stóp, huśtawka wodna, masażery ścienne, rwąca rzeka. *Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania niecki rekreacyjnej ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na nieckę żelbetową pokrytą folią PCV-P wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki rekreacyjnej. d) przeprojektowanie*, budowę brodzika dla dzieci żelbetowego pokrytego folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm z kolorową grafiką. Powierzchnia lustra wody: 174,60 m2, głębokość od 0,01 do 0,45m. Na granicy dwóch głębokości należy zastosować łagodne zejście bez schodów - "ślizg". Atrakcje wodne: gejzer powietrzny, dzwonek wodny, jeż wodny, stołek do siedzenia. *Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania brodzika dla dzieci ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na brodzik żelbetowy pokryty folią wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki brodzika. W miejscu aktualnie zaprojektowanych schodów należy zastosować rozwiązanie typu "ślizg" - łagodne zejście. e) budowę wodnego placu zabaw z tryskaczami wodnymi o powierzchni 155,00 m2 i wymiarach: 11,00m x 15,00m. Nawierzchnia z tworzyw sztucznych, bezpiecznych EPDM, wielowarstwowa, wykonana in situ na podłożu betonowym. Atrakcje wodne: dysza "galaretka" x2, dysza "wulkan" x 2, dysza "wiaderka" x 1, dysza "palma" x 2, dysza "liść" x 2, dysza "drzewko" x 1, dysza "kwiat stokrotka" x 1, armatka obrotowa x 4, tunel z kręgów x 1 kpl., dysza "parasol" x 1, dysza "tunel" x 1 kpl., dysza "pączek" x 2. Budowa wodnego placu zabaw w oparciu o istniejący projekt. f) Budowa i montaż 3 zjeżdżalni wodnych z wannami hamownymi wraz z instalacjami zasilającymi w wodę. Typy zjeżdżalni: Zjeżdżalnia Pontonowa wraz z niezbędnym wyposażeniem, Zjeżdżalnia trójtorowa Multislide, Zjeżdżalnia Kamikaze. Budowa zjeżdżalni zlokalizowanych w górnej części przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej w oparciu o istniejący projekt. UWAGA: w istniejącym projekcie uwzględniono 4 zjeżdżalnie. Z realizacji wyłącza się zjeżdżalnię typu Cebula z dolotem. g) przeprojektowanie*, przebudowę i rozbudowę istniejących budynków wraz z dostosowaniem do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. - budynek technologii wody - oznaczony symbolem "A" (rozbudowa w oparciu o istniejący projekt), - budynek istniejący - oznaczony symbolem "B1" (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenie ratowników, pomieszczenie pierwszej pomocy, WC i pomieszczenia magazynów oznaczone symbolami B1 0/1 - 0/7 mają zostać dostosowane do funkcji komercyjnej, tj. pomieszczeń do wynajęcia na różnego typu usługi SPA, do części przeznaczonej na wynajem należy doprojektować dodatkowe WC, - budynek z kasami i zapleczem sanitarnym - oznaczony symbolem "D"(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Rozbiórka istniejącego, parterowego budynku higieniczno-sanitarnego z dachem płaskim. W miejsce wyburzonego budynku - budowa budynku kas wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym. Przeprojektowanie* polegać ma na likwidacji jednego stanowiska kasowego i zaaranżowaniu w jego miejsce stanowiska Kierownika Basenu, - budynek istniejący - oznaczony symbolem "D1"(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na przebudowaniu, zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/4 - 0/5 mają zostać przebudowane w taki sposób, aby mogły pełnić funkcje pomieszczenia dla ratowników i punktu medycznego o pow. ok. 10 m2 dla D1 0/4 i pow. 11,6 m2 dla D1 0/5. Ponadto pomieszczenie dla ratowników ma być przeszklone dużym oknem typu "wystawowe". Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/1-0/2 w oparciu o istniejący projekt z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne dla personelu i pracowników obsługi technicznej. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/7 ma zostać dostosowane do potrzeb ochrony fizycznej obiektu. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/8 ma zostać dostosowane do funkcji szatniowej - należy zainstalować w tym pomieszczeniu 30 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników)wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Część tarasowa, otwarta budynku ma zostać wyposażona w leżaki drewniane - 20 szt. Zadaszenie otwartej części tarasowej budynku ma zostać poszerzone o lekką zabudowę typu "pergola". h) budowę nowego, parterowego, podpiwniczonego budynku technologii wody wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym - oznaczony symbolem "C" (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczenia oznaczonego symbolem C 0/1 z magazynu na pomieszczenie szatniowe. W pomieszczeniu tym należy zainstalować 35 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników) wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Pozostały zakres prac w oparciu o istniejący projekt. i) technologię wody basenowej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na: dostosowaniu urządzeń do zmiany technologii wykonania niecki rekreacyjnej i brodzika ze stali nierdzewnej na niecki żelbetowe pokryte folią, j) system podgrzewania wody basenowej i użytkowej na potrzeby sanitariatów (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu wydajności systemu do wprowadzonej zmiany związanej z przebudową i skróceniem niecki pływackiej z uwzględnieniem mocy i wydajności na etapie eksploatacji, k) wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji miejsca przeznaczonego dla przenośnej gastronomii i uwzględnienie zmian dot. rezygnacji z instalacji zjeżdżalni wodnej typu Cebula z dolotem i skróceniem niecki pływackiej, l) budowę brodzików przejściowych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji brodzików przejściowych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej. m) budowę zbiorników wyrównawczych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji zbiorników wyrównawczych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej, n) budowę dojść i dojazdów z kostki betonowej wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych oraz placu dla pojazdów gastronomicznych (przeprojektowanie*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji placu dla pojazdów gastronomicznych, o) budowę infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu (w oparciu o istniejący projekt wraz z przeprojektowaniem*): - wewnętrzne instalacje sanitarne: instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją kanalizacji, instalacja solarna, ogrzewanie, instalacja gazu, wentylacja mechaniczna wywiewna. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii - zewnętrzne instalacje sanitarne: kanalizacja sanitarna + przyłącze, instalacja wodociągowa, instalacja deszczowa, ogrzewanie wody basenowej, instalacja gazowa, klimatyzacja w serwerowni. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii - elektryczna instalacja zewnętrzna i wewnętrzna: zasilanie, rozdzielnica główna RG 0,4 kV, rozdzielnice obiektowe, zasilanie urządzeń technologicznych obiektu, tj. technologii wody basenowej, systemu grzewczego, ogrzewania elektrycznego, oświetlenia zewnętrznego, serwerowni, przepompowni ścieków, wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń, instalacji teletechnicznych, instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, oświetlenie awaryjne, instalacja odgromowa, oświetlenie terenu (montaż 15 szt. słupów z oprawami led, przeprojektowanie* do ustalenia z Zamawiającym zmiany lokalizacji słupów w stosunku do istniejącego projektu), ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwpożarowa, ochrona przed przepięciami - wykonanie trafostacji, - instalacji teletechnicznej: infrastruktury kablowej, systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu nagłośnienia, systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, systemu telewizji przemysłowej, okablowania strukturalnego, systemu kontroli dostępu, systemu rozliczania usług; - wykonanie instalacji LEG-MAN. Należy wykonać odejście do obiektu na odcinku od studni SK.LCANB11(SK.S0012) w układzie 2x40 HDPE. Kabel światłowodowy jednomodowy 12J należy doprowadzić kanalizacją sieci LEGMAN do najbliższego punktu agregacyjnego to jest do skrzyżowania z ul Jaworzyńską (szafka SK42). Wytyczne do projektowania dostępne są na stronie www.legman.pl w zakładce dla projektantów (w istniejącym projekcie instalacja LEG-MAN nie została uwzględniona) Przeprojektowanie* infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu polegać ma na dostosowaniu do pozostałych zmian naniesionych do istniejącego projektu, p) wykonanie ogrodzeń: - ogrodzenie panelowe terenu H=2,40 m - 548,5m (w oparciu o istniejący projekt), bramy wjazdowe - 2 szt. (w oparciu o istniejący projekt), ogrodzenie niecki rekreacyjnej oraz brodzika i wodnego placu zabaw H=1,20m (w oparciu o istniejący projekt z rozszerzeniem zakresu o ogrodzenie niecki pływackiej - przeprojektowanie), q) budowę wiat pod instalację fotowoltaiczną w oparciu o istniejący projekt z wyłączeniem budowy instalacji fotowoltaicznej i uwzględnieniem zmiany funkcji: I. zmiana funkcji na zadaszenie miejsc do wypoczynku, II. do ewentualnego późniejszego zagospodarowania pod instalację fotowoltaiczną, r) ławki w strefie "brodzik i wodny plac zabaw". Zmiana lokalizacji ze strefy wyłączonego z projektu suchego placu zabaw do strefy "brodzik i wodny plac zabaw" (przeprojektowanie) s) wykonanie systemu nagłośnienia (w oparciu o istniejący projekt), t) wykonanie systemu kontroli dostępu (w oparciu o istniejący projekt), u) instalacja systemu telewizji przemysłowej (w oparciu o istniejący projekt), v) instalacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru (w oparciu o istniejący projekt), w) system sygnalizacji włamania i napadu - system alarmowy (w oparciu o istniejący projekt), x) system rozliczania usług (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu funkcjonalności systemu rozliczania usług z uwzględnieniem zamiany szafek depozytowych na szafki ubraniowe na zamek szyfrowy i do możliwości samoobsługowego zakupu usługi, y) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej (w oparciu o istniejący projekt) z) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu sterowania i obsługi obiektu i urządzeń, aa) zapewnienie przez Wykonawcę Zamawiającemu profesjonalnego wsparcia technicznego zwanego asystą techniczną w ilości 5 asyst w zakresie utrzymania obiektu basenowego bądź sezonowego rozruchu obiektu w trakcie zaproponowanego okresu gwarancji. Asyście technicznej podlegają wszystkie urządzenia i systemy, które zostały wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu określonego niniejszą umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia asysty technicznej z 3- dniowym wyprzedzeniem. Każdorazowo z asysty technicznej zostanie sporządzony protokół zatwierdzony prze obie Strony. UWAGA: z zakresu prac przewidzianych w istniejącym projekcie budowlanym wyłączono: - budowę zjeżdżalni wodnej Cebula z dolotem, - budowę suchego placu zabaw dla dzieci o pow. 893,20 m2 wraz z ogrodzeniem, - budowę siłowni plenerowej o pow. 142,60 m2, - budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wym. 9 x 18 m - rozbudowę budynku z punktem gastronomicznym oznaczonego symbolem "B" - osłony przeciwsłoneczne - żagle - zastosowanie stali nierdzewnej do wykonania niecek: rekreacyjnej i brodzika, tj. zmiana - przeprojektowanie technologii wykonania niecek basenowych ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na niecki wykonane w technologii żelbetowej pokryte folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz "Dokumentacja" zawierająca: m.in. projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary - ww. Dokumentacja (Rozdział 4 siwz) dostępna pod adresem https://drive.google.com/open?id=15yszvO4MifYUwwEAxgR0RFKRwCATbQGM Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace ogólnobudowlane - robotnicy budowlani - zespół montujący-wykładający niecki basenowe folią PCV - członkowie zespołu, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne - elektromonterzy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał będzie na umowę o pracę wyżej wymienione osoby w okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.


II.4) Główny kod CPV: 45212212-5
Dodatkowe kody CPV:

71320000-7,

71000000-8,

71200000-0,

45111200-0,

45212140-9,

45200000-9,

45210000-2,

45212200-8,

45300000-0,

45112700-8,

45112720-8,

45332200-5,

45332300-6,

45311200-2,

45316100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.03.2021r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W § 1 ust. 3 po lit. aa) wprowadza się lit. ab), o treści: ab) wykonanie robot dodatkowych polegających na przeprojektowaniu, wyburzeniu oraz wykonaniu nowej konstrukcji murowano - żelbetowej budynku B1.W § 3 wprowadza się nowe brzmienie ust. 2 i ust. 3 o następującej treści: 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć zamienną kompletną Dokumentację do dnia 30.07.2020r. 3.Termin zakończenia przedmiotu umowy - uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie - ustala się do dnia 31.05.2021r." W § 13 wprowadza się nowe brzmienie ust. 1 o następującej treści: za wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 3 lit ab), w wysokości 39.620,12 zł brutto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset dwadzieścia złotych 12/100 ), łącznie podatek VAT, w wysokości 7.408,64 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta osiem złotych 64/100)

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W § 1 ust. 3 po lit. aa) wprowadza się lit. ab), o treści: ab) wykonanie robot dodatkowych polegających na przeprojektowaniu, wyburzeniu oraz wykonaniu nowej konstrukcji murowano - żelbetowej budynku B1.W § 3 wprowadza się nowe brzmienie ust. 2 i ust. 3 o następującej treści: 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć zamienną kompletną Dokumentację do dnia 30.07.2020r. 3.Termin zakończenia przedmiotu umowy - uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie - ustala się do dnia 31.05.2021r." W § 13 wprowadza się nowe brzmienie ust. 1 o następującej treści: za wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 3 lit ab), w wysokości 39.620,12 zł brutto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset dwadzieścia złotych 12/100 ), łącznie podatek VAT, w wysokości 7.408,64 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta osiem złotych 64/100)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wobec ujawnienia się odmiennych od przyjętych w dokumentacji przetargowej, warunków na budowie związanych ze stanem technicznym budynku B1, wynikła konieczność wykonania robót dodatkowych stwierdzonych w protokole konieczności nr 2/2020 z dnia 26.05.2020, polegających na przeprojektowaniu, wyburzeniu oraz wykonaniu nowej konstrukcji murowano - żelbetowej budynku B1. Wystąpienie powyższych robót z przyczyn niezależnych od Stron, konieczność dokonania z Zamawiającym dodatkowych uzgodnień warunkujących wykonanie dokumentacji wykonawczej, jak również zgłoszone Zamawiającemu przez Wykonawcę ograniczenia i utrudnienia organizacyjne oraz komunikacyjne związane z wprowadzeniem na terenie całego kraju stanu zagrożenia epidemicznego, a następnie stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, wpływają na należyte wykonanie Umowy, termin wykonania dokumentacji wykonawczej oraz końcowy termin realizacji inwestycji. Stwierdzone utrudnienia, jak również że wykonanie powyższych robót dodatkowych jest niezbędne do prawidłowego ukończenia zamówienia podstawowego oraz są uzasadnione z powodów ekonomicznych i technicznych, zmiana wykonawcy robót spowodowałaby dla Zamawiającego istotną niedogodność, a ich wartość nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej w Umowie, Strony zgodnie i w porozumieniu, na podstawie § 23 ust. 1 Umowy oraz art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 2.03.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020, poz. 374 z późn. zm.), wprowadzono ww. zmiany do Umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.