Ogłoszenie nr 560122824-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.
Warszawa: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad usługami i robotami budowlanymi dla: budowy zewnętrznych linii kablowych na trasie: budynek Stajni - budynek Kuchni Królewskiej oraz remontu dachu budynku dawnej Słodowni.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528483-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510075433-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 01095603800000,
ul. Stanisława Kostki Potockiego
10/16,
02-958
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48225442700, e-mail
zamowienia@muzeum-wilanow.pl, faks
+48228423116.
Adres strony internetowej (url): https://www.wilanow-palac.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad usługami i robotami budowlanymi dla: budowy zewnętrznych linii kablowych na trasie: budynek Stajni - budynek Kuchni Królewskiej oraz remontu dachu budynku dawnej Słodowni.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KF.AZ.2401.1.JM.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad usługami i robotami budowlanymi w ramach dwóch Inwestycji zaplanowanych na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. 2) Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru polegającej na: a) ETAP I: wykonywaniu Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i usługami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji 1 w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. b) ETAP II: wsparciu Zamawiającego w procedurze wyboru Generalnego Wykonawcy Inwestycji 2, c) ETAP III: wykonywaniu Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i usługami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji 2 w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz zarządzaniu całością Inwestycji. 3) INWESTYCJA 1 obejmuje: budowę zewnętrznych linii kablowych łączących rozdzielnicę RNN-2 i RNN-1 w pomieszczeniu nN, stacji ST6480 z rozdzielnicą RGK i RPPOŻ (CSP) w przebudowywanym budynku Kuchni Królewskiej. 4) INWESTYCJA 2 obejmuje: remont dachu budynku dawnej Słodowni zlokalizowanego na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
II.4) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71630000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zostaje zawarta na czas określony, od dnia jej zawarcia (tj. od 09.04.2019 r.) do czasu faktycznego zakończenia usług i robót budowlanych i rozliczenia końcowego umowy z Generalnym Wykonawcą Inwestycji 2, lecz nie później niż do dnia 30.06.2020 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Zmianie ulega § 4 pkt. 1) Umowy, w dotychczasowy brzmieniu: Umowa niniejsza zostaje zawarta na czas określony, od dnia jej zawarcia do czasu faktycznego zakończenia usług i robót budowlanych i rozliczenia końcowego umowy z Generalnym Wykonawcą Inwestycji 2, lecz nie później niż do dnia 30.06.2020r. który otrzymuje następujące brzmienie: Umowa niniejsza zostaje zawarta na czas określony, od dnia jej zawarcia do czasu faktycznego zakończenia usług i robót budowlanych i rozliczenia końcowego umowy z Generalnym Wykonawcą Inwestycji, lecz nie później niż do dnia 30.11.2020r. 2. Zmianie ulega załącznik Nr 2 do Umowy - Harmonogram robót i usług, 3. Zmianie ulega załącznik Nr 8 do umowy - Harmonogram płatności. 4. Pozostałe postanowienia Umowy pozostają bez zmian.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. - dalej ustawa Pzp) §31 w związku z §28 Umowy, w związku z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568) oraz w związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 poz. 878) dokonuje się zmiany postanowień przedmiotowej Umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice"
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.