Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 560119268-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Lublin: Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018r. do 30.06.2020r
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611270-N-217
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500083505-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Z. Herberta, ul Radzyńska 5, 20-850 Lublin
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 12732080000000,
ul. ul. Radzyńska
5,
20-850
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 413 703, e-mail
piotr.polowski@zso1.lublin.eu, faks
817 413 703.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018r. do 30.06.2020r
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie stołówki szkolnej, a w tym: świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1, w ilości: 114400 obiadów, 8320 śniadań i 8320 podwieczorków, dzierżawa pomieszczeń kuchennych i magazynowych o pow. 452,85 m2 za kwotę 6027,00 brutto/mc i pomieszczenia na sklepik szkolny o pow.16m2 za kwotę 615,00 zł brutto/mc.
II.4) Główny kod CPV: 55322000-3
Dodatkowe kody CPV:
55320000-9,
55321000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.01.2018r. - 30.06.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmian terminu realizacji umowy z: 01.01.2018r - 30.06.2020r na: 01.01.2018r - 30.06.2021r
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Trudna sytuacja przedsiębiorców spowodowana trwającą od 12.03.2020r. pandemią COVID-19.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wydłużenie terminu realizacji umowy zrealizowano na podstawie:
a)Ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku
z wystąpieniem COVID-19 /Dz. U. 23 czerwca 2020, poz 1086/,
b)art. 144 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych,
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- Wykonanie renowacji posadzek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- dostawa na potrzeby Urzędu Miasta Lublin trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym dwóch samochodów osobowych, 5 osobowych, rodzaj nadwozia sedan, o napędzie benzynowym oraz jednego ......
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Wykonanie usług cateringowych podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Wielki - Operę Narodową
- Organizacja wyjazdów wakacyjnych dla pieczy zastępczej w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.