Ogłoszenie nr 560118135-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Gliwice: Roboty budowlane w podziale na 9 zadań. 4WOG 1200.2712.22.2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517345-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540040994-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510069401-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000,
ul. ul. Gen. Andersa
47,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
261111371, e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w podziale na 9 zadań. 4WOG 1200.2712.22.2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):4WOG 1200.2712.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Naprawa i konserwacja strzelnicy garnizonowej. Zadanie nr 2 - Naprawa pomieszczeń w bud. nr 34 w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach Lasowice. Zadanie nr 3 -Remont na bocznicy kolejowej w Tarnowskich Górach. Zadanie nr 4 - Naprawa i konserwacja klatki schodowej w budynku nr 7 w Gliwicach Zadanie nr 5 - Naprawa i wykonanie zaleceń kominiarskich w budynku nr 2. Zadanie nr 6 - Naprawa ogrodzenia zewnętrznego Toszek, wymiana drutu ostrzowego.Zadanie nr 7 - Naprawa pomieszczeń nr 7 i 8 w budynku nr 3. Zadanie nr 8 - Naprawa i konserwacja sanitariatu w budynku nr 6 w Gliwicach. Zadanie nr 9 - Naprawa sieci hydrantowej w kompleksie wojskowym K-354 Tarnowskie Górach - Lasowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; b. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania nr 1; c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ dla zadania nr 1; d. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ dla zadania nr 2; e. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania nr 2; f. przedmiary robótstanowiące załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania nr 3; g. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ dla zadania nr 3; h. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ dla zadania nr 4; i. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ dla zadania nr 4; j. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ dla zadania nr 5; k. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ dla zadania nr 5; l. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ dla zadania nr 6; m. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 18 do SIWZ dla zadania nr 6; n. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 19 do SIWZ dla zadania nr 7; o. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ dla zadania nr 7; p. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 21 do SIWZ dla zadania nr 8; q. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 22 do SIWZ dla zadania nr 8; r. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 23 do SIWZ dla zadania nr 9; s. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 24 do SIWZ dla zadania nr 9; Dodatkowe wymagania. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania 4 WOG. Każdorazowa zmiana powyższych terminów prac powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej z 3 dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego.Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia2017 r. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób i pojazdów, jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany podczas prac ( w szczególności urządzenia, które będą przez Wykonawcę wywożone z rejonu podlegającego ochronie). W powyższym wykazie w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL, oraz numerem aktualnego dowodu osobistego, stanowiskiem(pełnioną funkcją). W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD, z zamkniętą sesją lub na adres poczty elektronicznej 4wog.kancelaria@ron.mil.pl, fotografie pracowników o wymiarach 35x45 mm(fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/ wjazd pracowników na teren budowy. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Komendantem 4 WOG, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowymwyprzedzeniem do Zamawiającego. Znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Dla zadania nr 1- 45262680-1, 45422000-1 Dla zadania nr 2 - 45400000-1 Dla zadania nr 3 - 45400000-1,50225000-8 Dla zadania nr 4 - 45300000-0, 45312100-8, 45311000-0, 45400000-1, 45420000-7 Dla zadania nr 5 - 45442100-8, 45453100-8, 45261200-8, Dla zadania nr 6 - 45442100-8, 45453100-8,45261200-8, Dla zadania nr 7 - 45442100-8, 45453100-8, 45261200-8, Dla zadania nr 8 -45300000-0, 45400000-1 Dla zadania nr 9 - 45231300-8 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zadań - części jest 9.Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części - zadań. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, polegających na powtórzeniu tego samego zakresu prac - robót budowlanych o wartości 50 % dla zadania nr 2,3 i 9.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Z zastrzeżeniem, że wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenie całego zamówienia podwykonawcom oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z wykonaniem prac budowlanych tak zwanych pracowników fizycznych (zgodnie ze wzorem umowy). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) co najmniej na okres realizacji zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe. 7. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp.
II.4) Główny kod CPV: 45422000-1
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
50225000-8,
45300000-0,
45312100-8,
45311000-0,
45420000-7,
45442100-8,
45453100-8,
45261200-8,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Ki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Naprawa pomieszczeń w bud. nr 34 w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach Lasowice |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAH-BUD MAHMOUD MAHMOUD,
,
41-800 Zabrze ul. Opolska 7,
41-800,
Zabrze, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wartości umowy - na 296 610.20 zł brutto ; Termin odbioru robót od dnia zawarcia do dnia 10.08.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności wykonania robót zamiennych z 10.06.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonywanie awaryjnych i bieżących remontów w budynkach gminnych (wg wykazu) w zasobach mieszkaniowych ZBMIITBS Sp. z o.o. - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.
- Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.