Ogłoszenie nr 560117401-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Toruń: Dostosowanie Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie w Aleksandrowie Kujawskim do standardów ZUS
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540186627
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510274950
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 17756005070000,
ul. ul. Mickiewicza
,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
566 109 320, e-mail
KowalskaM@zus.pl, faks
566 109 496.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie w Aleksandrowie Kujawskim do standardów ZUS
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):560000/271/07/2019/ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa Sali Obsługi Klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Aleksandrowie Kujawskim, przy ul. Słowackiego 6a i dostosowanie SOK do standardów obowiązujących w ZUS". W zakres zamówienia wchodzą: 1) roboty budowlane, w szczególności: - wyburzanie ścian, - wybicie nowych otworów drzwiowych, - wymiana podłóg, - wymiana posadzek, - montaż sufitów podwieszanych, - wykończenie wewnętrzne ścian tynkiem, - wykończenie łazienek, - roboty malarskie, 2) roboty elektryczne, w szczególności: - wykonanie wewnętrznych instalacji zasilających, - instalacja gniazd, - instalacja oświetlenia, - instalacja odgromowa, 3) roboty sanitarne, w szczególności: - przebudowa instalacji wod - kan, - wentylacja mechaniczna, - klimatyzacja, - przebudowa sieci hydrantowej, - przeniesienie grzejników co. 4) dostawa i montaż regałów jezdnych
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45110000-1,
39131100-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
8 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
Przekazanie placu budowy nastąpiło w ciągu 2 dni roboczych licząc od 22.10.2019..
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostosowanie Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie w Aleksandrowie Kujawskim do standardów ZUS | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
VIMAG Sp. z o.o.,
,
ul. Równinna 7,9,
87-100,
Toruń, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Zmiana dotyczyła wysokości wynagrodzenia wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana spowodowana była nieprzewidzianą koniecznością przebudowy instalacji CO. Wykonania przebudowy instalacji CO nie mozna było przewidzieć, ponieważ stan techniczny instalacji nie był znany, ze względu na trwałą zabudowę przewodów instalacji uniemożliwiający dostęp i sprawdzenie jej stanu technicznego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie prac przeciwwilgociowych oraz odwodnienia liniowego w budynku Instytutu Fizyki od strony ul. Grudziądzkiej 5/7.
- Dostawa ziemniaków obranych.
- Usługę sprzątania w budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku do procedur urologicznych .
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.