Ogłoszenie z dnia 2019-06-03
Ogłoszenie nr 560110082-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.
Świdnica: Przebudowa dróg na terenie Gminy Świdnica
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507665-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510040926-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świdnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000,
ul. ul. Głowackiego
4,
58-100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 8523067 w. 24, e-mail
przetargi@gmina.swidnica.pl, faks
074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Świdnica
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie Gminy Świdnica. Zamówienie realizowane będzie w ramach zadania pn. "Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie, w tym zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy". Przedmiotowe zamówienia jest podzielone na 2 zadania (części). 2. Zadanie nr 1, polegające na przebudowie drogi w miejscowości Grodziszcze, obejmuje następujące roboty: 1) wykonanie korytowania, 2) wykonanie podbudowy, 3) wykonanie nawierzchni asfaltowej, 4) wykonanie poboczy tłuczniowych. 3. Zadanie nr 2, polegające na przebudowie drogi w miejscowości Witoszów Górny, obejmuje następujące roboty: 1) wykonanie korytowania, 2) wykonanie podbudowy, 3) wykonanie nawierzchni asfaltowej, 4) wykonanie poboczy tłuczniowych, 5) montaż barierek U-11a. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 stanowią: projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna. 5. Wyspecyfikowane w projektach wykonawczych materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji . 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 7. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 poz. 917) pracowników wykonujących prace w zakresie kodu CPV: 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.7 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.7 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.7 SIWZ czynności zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 500 zł za każdą niezatrudnioną osobę. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdz. III.7 SIWZ czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. W przypadku, gdy w SIWZ nie wskazano inaczej, zapisy SIWZ dotyczą zarówno zadania nr 1 i zadania nr 2. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na zadanie nr 1 i zadanie nr 2. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości zadań, na które Wykonawcy mogą złożyć oferty. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28.06.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi w miejscowości Witoszów Górny |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.,
,
ul. Częstochowska 12,
58-100,
Świdnica , kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia na kwotę 272351,01 zł brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia na kwotę 272351,01 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stwierdzono konieczność wykonania niżej wymienionego zakresu robót nieprzewidzianego w umowie podstawowej:
1) W trakcie robót ziemnych odkryto urządzenia wodno-kanalizacyjne w postaci studzienek ściekowych w ilości 13 szt. i zaworów wodociągowych w ilości 8 szt., które należy wyregulować do projektowanej niwelety drogi.
2) Za zjazdem z drogi powiatowej z mostu na odcinku A-B, projektowana niweleta drogi jest wyniesiona ponad mur oporowy potoku Witoszówka. W celu zapewnienia oporu dla wykonywanej nawierzchni drogi i pobocza należy wykonać podmurowanie muru kamiennego (obudowy potoku) na odcinku ok. 30 m.
3) Na końcu odcinka C-D w rejonie budynku nr 41 (koniec drogi) zdecydowano o wykonaniu placu nawrotnego w technologii z kruszywa kamiennego o powierzchni ok. 45 m2.
4) Na wjeździe na odcinek E-G znajduje się most drogowy nie objęty opracowaniem. Zamawiający zdecydował, że dodatkowo należy wykonać nawierzchnię asfaltową wraz z podbudową na moście oraz wymienić uszkodzone bariery stalowe na moście.
Ww. roboty zawarte zostały w protokole konieczności z dnia 30.03.2019 r. Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy na wykonanie robót nieobjętych zamówieniem podstawowym w oparciu o składniki cenotwórcze z kosztorysu ofertowego. Kosztorys został sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. W oparciu o kosztorys Wykonawcy zweryfikowany i zatwierdzony przez inspektora nadzoru dokonano zmiany (zwiększenia) wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Dokonana zmiana umowy nie zmienia ogólnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Bieżąca konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych.
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Remont oraz dostawa i montaż klimatyzacji w części B (całość) i parteru części A w budynku Sądu Okręgowego w Świdnicy przy Pl. Grunwaldzkim 14
- Dostawy materiałów szewnych.
- Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, oraz konserwacja cieków i rowów będących odprowadzalnikami wód opadowych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy- etap II
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie
- Przebudowa drogi gminnej w m. Rumienica
- Infrastruktura drogowa na terenie Gminy Brzozie
- Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.