eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów"Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów"



Ogłoszenie z dnia 2020-06-23

Ogłoszenie nr 560110080-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.

Piekoszów: "Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614488-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540235495-N-2019 i 540245767-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510004976-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101059900000, ul. ul. Częstochowska , 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 061 008, e-mail przetargi@piekoszow.pl, faks 413 062 193.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IRO.271.2.22.2019.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów". 2) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Piekoszów, woj. świętokrzyskie, w całym zakresie rzeczowym wskazanych w dokumentacjach technicznych, o których mowa w pkt 3, przy czym przedmiot zamówienia dzieli się na następujące części: a) Część nr 1 - Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 761 i 786 od km 0+000 do km 1+122 w m. Piekoszów Gmina Piekoszów; b) Część nr 2 - Przebudowa drogi gminnej 002838T Skałka - Gałezice polegająca na budowie chodnika dla pieszych na odcinku 400 mb w miejscowości Skałka i Gałezice, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; c) Część nr 3 - Przebudowa ulic Hetmańska, Rycerska i Książęca miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; d) Część nr 4 - Rozbudowa drogi gminnej w m. Łaziska na odcinku od skrzyżowania z DP 0283T tj. od km lokalnego 0+000 do km 0+980, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie; e) Część nr 5 - Remont drogi gminnej DG 363007T w m. Micigózd od skrzyżowania z DW 786 tj. od km lokalnego 0+010 do 0+650, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie; f) Część nr 6 - Przebudowa drogi wewnętrznej - ulica Słoneczna w miejscowości Micigózd, Gmina Piekoszów; g) Część nr 7 - Budowa drogi publicznej - ulica Słoneczna w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów; h) Część nr 8 - Przebudowa drogi gminnej 002844T Piekoszów - Stara Wola, na odcinku 440 mb w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; i) Część nr 9 - Przebudowa ulic Żeromskiego, Witosa w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został określony: a) dla Części nr 1 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny, zezwolenia ZRID; b) dla Części nr 2 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny; c) dla Części nr 3 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; d) dla Części nr 4 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 4 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; e) dla Części nr 5 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny; f) dla Części nr 6 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; g) dla Części nr 7 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; h) dla Części nr 8 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; i) dla Części nr 9 - w dokumentacji stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 4) Części zamówienia nr: 3, 4, 6-9 będą realizowane w trybie "zaprojektuj-wybuduj".


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233140-2,

45100000-8,

71320000-7,

71322000-1,

71300000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa drogi gminnej łączącej drogi wojewódzkie nr 761 i 786 od km 0+000 do km 1+122 w m. Piekoszów Gmina Piekoszów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Trakt S.A., , Górki Szczukowskie 1, 26-065, Piekoszów, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4723939.83 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy oraz w zakresie zmiany sposobu wykonania i zakresu robót budowlanych (konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W toku wykonywaniu umowy wykryto konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych, w związku z czym w dniu 23 marca 2020 r. sporządzono protokół konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych. W treści ogłoszenia o zamówieniu, opublikowanym w BZP pod nr 614488-N-2019, jak też w treści umowy, przewidziano, że umowa może ulec zmianie m. in. w przypadku, gdy 1) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, faktycznych obmiarów, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli wykonanie robót zamiennych będzie miało wpływ na obniżenie lub zwiększenie tego wynagrodzenia; 3) d) konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości i zakresu robót objętych dokumentacją, pominięcia niektórych robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót - w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli zmiana ilości i zakresu robót będzie miała wpływ na obniżenie lub zwiększenie tego wynagrodzenia. W związku z tym, z uwagi, że ziściły się ww. przesłanki, dokonano zmiany umowy w zakresie zakresu i sposobu wykonania zamówienia i w zakresie wynagrodzenia wykonawcy (uległo ono obniżeniu).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.