Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 560109124-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
Budzyń: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej
na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610781-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510269869-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Budzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 57079101700000,
ul. ul. Przemysłowa
16 A,
64-840
Budzyń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 843 201, e-mail
p.jankowski@budzyn.pl, m.grabarski@budzyn.pl, faks
672 843 313.
Adres strony internetowej (url): http://bip.budzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKM.272.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w Budzyniu na osiedlu Wierzbowym nr 7 na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu. W przedszkolu będą mieściły się trzy oddziały dla dzieci w wieku 5 - 6 lat, łącznie do 60 osób w tym : -oddział I o pow. 37,71 m2 do 16 osób, - oddział II o pow. 49,72 m2 do 22 osób, - oddział III o pow. 50,40 m2 do 22 osób. Roboty budowlane polegać będą na zamianie sal lekcyjnych na trzyoddziałowe przedszkole dla dzieci w wieku 5 - 6 lat. Przy każdym oddziale wykonany zostanie węzeł sanitarny oraz zaplecze na zabawki lub pomoce dydaktyczne. Przebudowany zostanie istniejący węzeł sanitarny, z którego powstanie pokój do nauki indywidualnej, pomieszczenie magazynowe dla oddziału nr 1, WC dla niepełnosprawnych i personelu oraz pomieszczenie sanitarne. Rozebrane zostaną istniejące boksy szatniowe z krat stalowych. Część przedszkolna stanowić będzie odrębną strefę pożarową i zostanie oddzielona od budynku szkoły ścianą pożarową REI 120. Wejście do części przedszkolnej zostanie wykonane wścianie szczytowej budynku. Wykonane zostaną również nowe posadzki, drzwi wewnętrzne oraz drzwi wejściowe w ścianach oddzielenia pożarowego oraz niezbędne instalacje elektryczne i sanitarne UWAGA: 1. Przy planowaniu prowadzenia inwestycji Wykonawca weźmie pod uwagę prowadzenie robót w czynnym i funkcjonującym budynku szkoły i dostosuje sposób realizacji robót budowlanych zwracając szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa, przede wszystkim uczniów i wszystkich osób korzystających z budynku szkoły. 2. Ze względu na konieczność prowadzenia zajęć szkolnych podczas realizacji robót budowlanych należy przewidzieć intensyfikację robót w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych. 3. Teren inwestycji należy bezwzględnie w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zakres przewidzianych do realizacji prac należy również zabezpieczyć przed możliwym działaniem czynników atmosferycznych (np. mróz) zapewniając ciągłość funkcjonowania instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej. 4. W związku z powyższym Wykonawca przygotuje harmonogram prowadzonych robót który uzgodniony i zatwierdzony zostanie przez Administratora obiektu, Nadzór inwestorski i Zamawiającego . 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - projekty budowlane oraz wykonawcze - branża budowlana, elektryczna, sanitarna, - kosztorysy ofertowe (przedmiary robót) - branża budowlana, elektryczna, sanitarna - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB) poszczególnych branż. Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45400000-1,
45311000-0,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 15.06.2020r (aneks z dnia 14.05.2020r)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Usług Remontowo - Budowlanych Leszek Janowiak,
zurb@poczta.onet.pl,
Radwanki 63A,
64-830,
Margonin, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych oraz zamiennych, powstałych na skutek wprowadzenia zmian podczas realizacji przedmiotu umowy a w konsekwencji zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia.Zmiany te zostały przewidziane w zapisach umowy oraz ogłoszeniu, zgodnie z którymi Zamawiający dopuszcza m.in. możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wykonania robót doodatkowych i zamiennych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Podczas prowadzonych robót remontowych w budynku, stwierdzono konieczność wykonania nowych dodatkowych robót, niezbędnych dla prawidłowego zakończenia przedmiotu Umowy, poprawy funkcjonalności obiektu i zapewnienia bezpieczeństwa przebywających w budynku osób. Konskwencją wprowadzonych dodatkowych robót była zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych.Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Roboty dodatkowe,są
ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego i ustalone zostały na podstawie protokołu konieczności.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.