eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńZmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-22

Ogłoszenie nr 560109124-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.

Budzyń: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610781-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510269869-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 57079101700000, ul. ul. Przemysłowa 16 A, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 843 201, e-mail p.jankowski@budzyn.pl, m.grabarski@budzyn.pl, faks 672 843 313.
Adres strony internetowej (url): http://bip.budzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKM.272.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w Budzyniu na osiedlu Wierzbowym nr 7 na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu. W przedszkolu będą mieściły się trzy oddziały dla dzieci w wieku 5 - 6 lat, łącznie do 60 osób w tym : -oddział I o pow. 37,71 m2 do 16 osób, - oddział II o pow. 49,72 m2 do 22 osób, - oddział III o pow. 50,40 m2 do 22 osób. Roboty budowlane polegać będą na zamianie sal lekcyjnych na trzyoddziałowe przedszkole dla dzieci w wieku 5 - 6 lat. Przy każdym oddziale wykonany zostanie węzeł sanitarny oraz zaplecze na zabawki lub pomoce dydaktyczne. Przebudowany zostanie istniejący węzeł sanitarny, z którego powstanie pokój do nauki indywidualnej, pomieszczenie magazynowe dla oddziału nr 1, WC dla niepełnosprawnych i personelu oraz pomieszczenie sanitarne. Rozebrane zostaną istniejące boksy szatniowe z krat stalowych. Część przedszkolna stanowić będzie odrębną strefę pożarową i zostanie oddzielona od budynku szkoły ścianą pożarową REI 120. Wejście do części przedszkolnej zostanie wykonane wścianie szczytowej budynku. Wykonane zostaną również nowe posadzki, drzwi wewnętrzne oraz drzwi wejściowe w ścianach oddzielenia pożarowego oraz niezbędne instalacje elektryczne i sanitarne UWAGA: 1. Przy planowaniu prowadzenia inwestycji Wykonawca weźmie pod uwagę prowadzenie robót w czynnym i funkcjonującym budynku szkoły i dostosuje sposób realizacji robót budowlanych zwracając szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa, przede wszystkim uczniów i wszystkich osób korzystających z budynku szkoły. 2. Ze względu na konieczność prowadzenia zajęć szkolnych podczas realizacji robót budowlanych należy przewidzieć intensyfikację robót w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych. 3. Teren inwestycji należy bezwzględnie w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zakres przewidzianych do realizacji prac należy również zabezpieczyć przed możliwym działaniem czynników atmosferycznych (np. mróz) zapewniając ciągłość funkcjonowania instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej. 4. W związku z powyższym Wykonawca przygotuje harmonogram prowadzonych robót który uzgodniony i zatwierdzony zostanie przez Administratora obiektu, Nadzór inwestorski i Zamawiającego . 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - projekty budowlane oraz wykonawcze - branża budowlana, elektryczna, sanitarna, - kosztorysy ofertowe (przedmiary robót) - branża budowlana, elektryczna, sanitarna - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB) poszczególnych branż. Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45400000-1,

45311000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 15.06.2020r (aneks z dnia 14.05.2020r)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Budzyniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Usług Remontowo - Budowlanych Leszek Janowiak, zurb@poczta.onet.pl, Radwanki 63A, 64-830, Margonin, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 318439.34 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych oraz zamiennych, powstałych na skutek wprowadzenia zmian podczas realizacji przedmiotu umowy a w konsekwencji zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia.Zmiany te zostały przewidziane w zapisach umowy oraz ogłoszeniu, zgodnie z którymi Zamawiający dopuszcza m.in. możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wykonania robót doodatkowych i zamiennych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Podczas prowadzonych robót remontowych w budynku, stwierdzono konieczność wykonania nowych dodatkowych robót, niezbędnych dla prawidłowego zakończenia przedmiotu Umowy, poprawy funkcjonalności obiektu i zapewnienia bezpieczeństwa przebywających w budynku osób. Konskwencją wprowadzonych dodatkowych robót była zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych.Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Roboty dodatkowe,są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego i ustalone zostały na podstawie protokołu konieczności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.