eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 560108391-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Biała Podlaska: Dostawa leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614753-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540238428-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510008602-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 57055900000000, ul. ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 343 40 68, 83 343 47 35, e-mail zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl, faks 83 344 37 06.
Adres strony internetowej (url): https://www.pogotowiebp.pl//

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZP.3520.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, opatrunków oraz drobnego sprzętu i materiałów medycznych do Punktów Aptecznych Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej. Szczegółowy zakres oraz ilość przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2a). Całość zamówienia (z możliwością składania ofert częściowych) podzielona jest na 13 pakietów.


II.4) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:

33141110-4,

33140000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa 13/2019/R1 zawarta w dniu 20.12.2019 r. na okres 3 lat tj. do dnia 19.12.2022 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Rękawice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "Anmar" Sp. z o.o. Sp. k., biuro@anmar.tychy.pl, 43-100, 43-100, Tychy, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 145755.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianę terminu wykonania umowy oraz czasowe zawieszenie wykonywania umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z wpłynięciem pisma o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy zawartej z Wykonawcą "Anmar", Zamawiający stwierdził, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 oraz przedstawione dowody wpływają na należyte wykonanie umowy, po uzgodnieniu z Wykonawcą Zamawiający dokonuje zmianę umowy poprzez zmianę terminu wykonania umowy oraz czasowe zawieszenie wykonywania umowy w formie aneksu do umowy od dnia 01.06.2020 do dnia 01.09.2020 r. Zawieszenie wykonania umowy w zakresie określonym powoduje zawieszenie biegu terminu wykonania umowy określonego w § 4 umowy oraz jego przedłużenie (o 3 miesiące) w zakresie dotyczącym zawieszonej części umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
zgodnie ustawą z dn. 30 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw oraz art 15 r. p. 4.1)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.